Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.
no tak to je teda parada.... no to je to ze se snazim udelat kopiji Cerpacky kde delam tak mam nafocene a udelane textur stojanu atd atd... no mam to rozdelene na dve casti tu mapu kazda zvlast ide nakompilovat ale kdyz je dam dohromady do jedej uz to nejde...
tak to není počtem wadů, ale počtem různorodých textur v mapě - používáš moc velkou škálu textur - to se mi teda ještě nestalo, asi to bude tím, že všechny moje mapy jsou jednolité... jinak abys nepotřeboval tolik wadů napiš jako parametr k CSG "-wadautodetect" - to vyloučí z kompilace wady který nepotřebuješ
napisalo mi to : Description: Texture memory usage on the map has exceeded the limit
Howto Fix: Merge similar textures, remove unused textures from the map
jasny ok haluz ale je ze take texture jako counter a counter-.wad som tam ani nemal... prosim te neda se nejak zmenit memory na textury bo fakt nevim jak bych to mohl zkompilovat
Na množství omezení asi neni, jen na velikost rozměrů. A to že ti to hlásí, že nenašel texturu, to se stávávalo mě taky, ale hlásilo to až v CounterStriku. A podle mě to bylo tim, že ty názvy jsou moc dlouhý. Jestli tu texturu fakt potřebuješ, tak jí includni, to pomůže, jinak ji vyhoď z uselistu (Tools->Options->Textures a tam jí smaž).
je nejake omezeni na mnozstvi textur??...
ok je to v cajku.... ale fakt je ze me to hodne vydesilo .... bo nepomohl zprvu ani restar pc.... ale nechal sem toho a na druhy den to frcelo... otazka... raz mi napsala pri spusteni mapy ze chybi counter.wad tak sem ho vytvoril bilo to ok... pak mi napsalo ze chybi counter-.wad.... tak cekam co bude dal... delalo ti to nekdy taky???
takže tutoriál o vlastních texturách odkládám na další den
a když si otevřeš "texture alignment tool" a klepneš na nějakou zeď, objeví se ti v poli "Current texture" jméno té textury?
Back up help meee
prosim te ja lamaaaaa ... dokelu nevim proc se mi odstranili komplet textury z rozdelane mapy a cela je sedaaa,,, neda se to nejak vratit zpatky???... kurde me trefi jestli to budu muset znovu texturovat....
@punkcell: odpověď jsem napsal na fórum.
Zdar ..:Backup:.. chci se zeptat... potreboval bych udelat animovanou texturu .... jestli to teda jde ale nejde mi jenom o dve barvy ale obrazky pripadne vlozeni gif.... no asi je to blbost ale ??.... dik za odpoved.... pripadne mail: punkcell@azet.sk jeste jednou dik...
no, buď můžeš mít dekompiler ála bsp2map, kde se do dekompiluje tak, že to z každého facu udělá brush o tloušťce 1, takže to pak vypadá, jako by byla celá mapa dutá. Druhá možnost je dekompilátor WinBSPC, který odhaduje brushe mezi facy, takže mapa vypadá celkem věrně, jenom sem tam něco chybí. Třetí možnost je stáhnout si náš balíček dekompilovaných oficiálních map.
Myslím, že už jsme to řešili, ale na fóru to není, tak dotazy piš prosím tam, ať se na to dá příště odkázat. Je na to pár decompilerů, ale většinou nic moc. Špatné brushe, clipy decompilovat nejdou. Ale na hrubý přehled je to dobré. Tady je jeden konzolovej. http://www.navycs.com/gallery2/v/cstrike screens/maptools/BSP2Map.zip.html.
Viděl jsem i s GUI, ale ten nevím, kde se dá stáhnout.
No a chtel bych se zeptat jak se decomplicuje mapa ?
...víte o tom, že de_cpl_mill (mapa hraná při ligách) je běs a hrůza? Schválně si jí ještě dekompiluju, jestli to není dělané carvem...
Pěkné
pro fanoušky Half-Life - remix komixu z root.cz zde (originál zde)
No, heslo na začátku je většinou AAA-AAA-AAA... jak psal Backup, a že ti to nenajde servery, tak to je tím, že to nemáš patchlý. Musíš si stáhnout patch slespoň v23b ale nejlépe v36. Zkus poGooglovat.
sorry, měl jsem dovolenou... zkoušela jsi to přeinstalovat? pokud to chce heslo, můžeš zkusit AAAA-AAAA-AAAA-AAAA (samé A)
|