Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.
Co hovorite na novy nick?
Jo a kdyžtak se ptej na foru. Od toho tady přece je.
Vytvoříš svoji texturu .wad a pak při kompilaci přidáš parametr k HLCSG -wadinclude "tvojetextura.wad" a je to.
ahoj, lidi, jak se pripojuji textury k mape? dik predem
Už se to tu monží je nás 6
fajn, uz to je dobry
Žebřík jede v pohodě, je tu na něj tutoriál. Nesmí bejt venku z worldu ani mimo mřížku. Nesmí bejt konkávní (nekonvexní), nejlépe kvádrovej a texturu mít aaatrigger.
jj
Viděli jste tej JibJab?
Nice
Tak jsem napsal nový článek o dveřích.
hmm, myslím že to je textura
ale dost zajímavých sprayů je v decals.wad (v cstrike)
Neviete niekdo v ktorom Wadku su tie spraye v dust 2 tie že B a A na bombsity?
Už viem čo je Env_fog
uvažoval jsem o kompletním seznamu entit do hl/cs
...jen se do toho pustit
Hodil by sa článok o entitách. akože čo ktorá entita urobí atď..
Pocujte neviete kde je problem ze sa mi Fps Banana nacitava 20 sek a potom sa ajtak nenacita?
Mě se ten článek líbí, na překlepy se musí hledět, přece je to jenom o tom abys ses to naučil. :-D
to bych se musel pohrabat v tom systému a to se mi nechce
Muzou ty clanky byt s trochu vetsima pismenama pls?Dik.
|