Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.
Nestraš s PFkem, bude se přece slavit jubilejní 5. výročí!
Backup, rozmýšlaš už o tom, čo urobíš za PFku?  Len aby som pripomenul, bude to rok od kedy tu nieje žiadna nová novinka, YAY
A možná tady nějaký už hotový waypointy pro ZM mapy.
Můžeš zkusit
tohle. Zkušenosti s tím ale nemám.
Umí tu někdo na foru dělat waypointy pro boty, převážně pro zombie mod?
tak to abychom hodně zlobili then
bigne, tohle mě #pobavilo
.D
Ak budete dobrí, tak na TM zraz sa dostavím aj ja.
when's třetí TM sraz?
Jo tak chybělo.. ok přiznávám vinu, pardon 
Myslel jsem že to importuje textury objektů, že to jsou materiály mě boužel nenapadlo. Zobrazení na "Texture" ukazovalo tedy jen černo i při světle. Zobrazení "Materials" už fachá v pořádku, díky.
Nechybí ti tam jenom náhodou světlo?
Gravitr: Tak to budeš mít špatně nastavené to Crafty. Vidíš tu mapu normálně otexturovanou (v crafty)? Buď to bude špatné nastavení exportu nebo steamu (složka+uživatel). Takhle to vylezlo u mě.
Backup: Vše je aktuální, Dokonce stačí změnit jen kvalitu Textur a hra spadne... a ten parametr: je správně takhle: -dxlevel 9.0 nebo -dxlevel 90 nebo ještě jinak?
A ještě mě napadlo upravit nastavení přímo v config souboru ale to bych se v tom dlouhým bloku musel vyznat. 
Zkusil jsem to teď podruhý celý znova, jediná změna byla v tom že místo černý barvy v .obj jsem měl fialovou. Takže buď něco dělám špatně nebo nevim.
Přikládám rar se všim všudy, jestli se ti to zobrazí normálně nebo ne (bez blend souboru)
http://leteckapos.../839196000
Mimochodem, ten .obj se mi vždycky objeví úplně mimo scénu a manipulace s ním je docela složitá (problikává apod.)
Gravitr: Tak to jsi to musel nějak zeslonit, u mě to funguje ok. I to inferno. Vygeneruje ti to ty textury? Měly by být v té složce co to obj. Taky můžou být v nějakém divném fromátu, ale já tam mám bmpčka a ty fungují.
GF: Máš aktuální DirectX a ovladače? Pamatuji si, že jsem u nějaké source hry musel šaškovat s dxlevel parametrem abych to mohl hrát.
Tak vyřešeno, stačilo nastavit kompabilitu na vistu... Ale teď mam další problém, když si nastavím hru na maximální detaily, hra spadne. Nevíte co s tím?
Tak jsemto udělal podle návodu, v blenderu se to ale jeví bez textur (ten importlej .obj je komplet černej). Zaškrtlý textures v options Crafty jsem kontroloval.
A jak jsi psal s tím koncovým výsledkem, na závěr budu dělat nějaký pojízdný kamery, ale i tak ten projekt (mapu v tomhle případě) potřebuju komplet funkční v 3D programu - ať už v Blenderu, Cinemě či v čemkoliv jiném (prostě v 3ds).
Tak další pokus.  Tím koncovým výsledkem jsem myslel co s tím nakonec chystáš. Protože jestli to chceš použít např pro nějakou cutscénu z videa, možná by ti stačil jen openglextractor nebo 3d ripper dx pro zachycení aktuální scény.
Backup: tak napůl úspěch 
|