plyn_dvere
|
deadlol |
Přidané 13.12.2010 14:33
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
taze moja prva otazka znie:
ako zrobmim zeleny plyn? v miestnosti
druha otazka
ked urobim func conveyor tak idem rychlo do predu ale ja chcem ist do lavej strany a pravej strany aok na to?
tretia otazka
dvere ktore by sa zavreli automaticky po prejdeni medzi nimi?
ale tak ze by sa obnovili vtedy ked sa respawnem |
|
|
|
Dominio |
Přidané 13.12.2010 15:12
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
1.Třeba zelenou mlhu? Nebo přes Sprity
2. Viz Shoutbox
3. Pokud potřebuješ jenom jednou, tak přes počítadla. Pomocí entit game_counter - počítadlo
game_counter_set - resetovač počítadla
A možná ještě něco. Zatím jsem je nepoužil a nevím jak to funguje, ale určitě to nebude nic těžkého.
Nebo mě teďkonc napadlo, dát tam na zem func_button ,a ve Flags zaškrtnout něco, co stačí jenom když se toho dotkneš(jmenuje se to Touch Actives). A nastavit Delay Before Reset na -1 ... Samozřejmě target na ty dveře. Pokud nerozumíš Spouštěčům událostí, tak klikni Sem
... Snad jsem při tom psaním na nic nezapoměl...
Upravil/a Dominio dne 13.12.2010 15:14 |
|
|
|
deadlol |
Přidané 13.12.2010 16:16
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
podla mna si na neco zabudol ten reset spet otvori dvere?
a plyn pojde stale ak hej tak je to dobre
len by si mi to mohol vysvetlit lepse velmi to nechapem
btw hmla mi nejde zrobit nevem ako na to
btw v shutboxe je tam 74 stran myslis ze to zvladnem
ehm a te dvere ako na ne? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 13.12.2010 16:22
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
S mlhou ti také moc neporadím, je to entita env_fog, ale taky mi nějak nefunguje ve shotboxu , napsal jsi to tam, a já ti tam na to odpověděl (je to druhý příspěvek od shora). Jinak k těm dveřím, šlo by to přes trigger_multiple, ale to by se otevřeli třevy vždy po deseti sekundách, když přes trigger znovu projdeš... Chceš aby se ti zavřely a už neotevřeli? |
|
|
|
Backup |
Přidané 13.12.2010 17:04
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
@deadlol:
1, přes vlastní sprite, myslím že tu je článek od dragonxe.
3,
> vytvoříš dveře, nastavíš jim nějaké jméno a dáš je do mapy jako by byly už otevřené
> do středu toho místa, kde by ty dveře byly normálně dáš info_target a dáš mu nějaké jméno. To jméno pak napíšeš do Light Originu těch dveří.
> tam co by byly ty dveře dáš brushovou entitu trigger_multiple, které do targetu dáš jméno těch dveří a nastavíš jí delay before reset na 1 |
|
|
|
Dominio |
Přidané 13.12.2010 17:43
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Backup: Jo to mě nenapdalo( k té třetí otázce), to udělat aby se k tomu triggeru potom nedostal ... To jsi vymyslel sám?
A pokud jsi nenašel to věc s func_conveyor , tak.:
Když dáš func_conveyor, tak vpravo nahoře v té tabulce je černé kolečko, a u něj je Yaw, tak to skoušej nastavovat vždy po 90, dokud ti to nepujde do směu jaký chceš...
Upravil/a Dominio dne 13.12.2010 17:46 |
|
|
|
Backup |
Přidané 13.12.2010 17:51
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Ty si snad myslíš, že bych to nevymyslel? Koukal ses někdy na můj Youtube kanál? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 13.12.2010 17:58
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
To jsme samozřejmě tak nemyslel
Upravil/a Dominio dne 13.12.2010 18:47 |
|
|
|
deadlol |
Přidané 13.12.2010 18:48
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
ehm dvere mi idu ale ako ich nastavit abby isli do jednej strany
a to tlacitko mi tez ide ale nechcem aby sa potom dvere zase otvorili |
|
|
|
deadlol |
Přidané 13.12.2010 18:48
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
a ten sprite tam mam ale nefunguje v hre je tam cerny stvorec s oranzovym kruhum a nic sa nedeje |
|
|
|
Backup |
Přidané 13.12.2010 18:51
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Achjo, když jsem psal vlastní sprite, myslel jsem vlastní spite, a ne ten příkladový.
Ohledně dveří - četl jsi co jsem psal? |
|
|
|
deadlol |
Přidané 13.12.2010 19:27
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
napíšeš do Light Originu těch dveří.
toto som nepochopil
a dvere mi idu aj func ale ja chcem dvere tak ze ked prejdes cez to tlacitko tak sa tie dvere za TEBOU ZAVRIA
a ako nastavim aby sili z prvaej strany do lavej ze pouvne dvere |
|
|
|
Backup |
Přidané 13.12.2010 20:30
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Než to znovu vysvětlovat bude lehčí udělat toto:
Backup přiložil následujíci soubor:
deadlol.rmf |
|
|
|
deadlol |
Přidané 13.12.2010 20:43
|
Člen
Hodnocení: -345 (27%) Příspěvek: 116
Založený: 11.12.10
|
aha taze su tam dvoje dvere a ty si mi vravel iba o jednych
|
|
|
|
Backup |
Přidané 13.12.2010 20:45
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Ne, jsou tam jen jedny dveře |
|
|