tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Rebrik a 35HP
grEy
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 09:19
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

Zdravim, mam 2 dotazy:
- Vytvorim vlastny rebrik (z vela brushov), ktory necham nastaveny ako func_wall a sluzi len ako "fyzicka podoba" rebriku. Pri kompilacii vsetko funguje a spusti mi aj mapu. Nastal vsak problem, ked som chcel spravit tu druhu podobu rebriku a to je ta, po ktorej sa da liezt. O jedno policko dopredu som dal brush s texturou AAAtriger a nastavil ako func_ladder. Pri spustani vsak vypise nieco s Bad surface......... a v Check for problems pise "Solid entity (func_ladder) is empty." Ked problem otvorim je tam napisane nasledovne "This solid-entity contains no solids. Fixing the error deletes the entity." Vie mi niekto poradit, co s tym je?
- Da sa nejak nastavit, aby clovek zacinal s 35hp bez toho, aby na zaciatku padal z urcitej vysky? Ak nie vie mi niekto povedat pribliznu vzdialenost od zeme po jeho nohy?
Dakujem
±0
 
Habax
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 09:22
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

ten rebrík celý vymaž a urob od znova...
a tie 35 hp.... nastav si určitú výšku, zkompiluj a skúšaj... nedá sa to takto povedať...
±0
 
grEy
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 09:27
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

Rebrik som X krat vymazal. Respektive brush s func_ladder. Ked ten brush odstranim, tak mapa ide bez problemov a v mape je len fyzicka podoba rebriku. Zaujimave je, ze pri kompilacii mi ziadny error nevyhadzuje, uz mam za sebou aj hns mapu (bohuzial skoncila pri preinstalovani windowsu neviem kde ako takmer vsetky moje mapy) a este sa mi to nestalo.
±0
 
KoRis
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 10:30
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

dej si do mapy game_player_hurt a nastav demage (kolik má ubrat HP) a dej jí název game_playerspawn (aby se spustila na začátku kola) ...

EDIT: a ten žebřík jsem moc nepobral ... ty jsi ten žebřík z těch všech brushů skopíroval a posunul a řevedl na func_ladder ?
-zkus ten func_wall převíst na ilusionary ... toe jediné co mě takto napadá ... dyštak víc rozvěd co jsi provedl :)
Upravil/a KoRis dne 20.07.2011 10:32
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
+2
 
grEy
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 10:42
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

35HP: Vdaka za radu, skusim.
Rebrik: Nie, proste som si spravil vlastny rebrik z brushov (nie z jedneho a s texturou rebriku, ale z viacerych brushov a s texturou zeleza - proste detajlnejsie) a klasicky som predto dal 1 brush s texturou aaatriger, pricom som ho nastavil ako func_ladder. Klasicky rebrik, akurat "fyzicku" cast, ktoru vydime aj ingame som poskladal z viacerych brushov. Akurat ze chyba nie je v tom rebriku, ale v casti, po ktorej sa da liezt - odskusane (vymazal som brush s func_ladder a hra isla - bol tam rebrik, ale nedalo sa po nom liezt).
±0
 
KoRis
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 10:58
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

ano já to již chápu ... skusil jsi udělat ten func_wall na ilusionary ? to by to mělo vyřešit ten problém s ladderem ...
Upravil/a KoRis dne 20.07.2011 10:59
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
±0
 
grEy
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 11:10
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

Ano, ale este raz pisem, ze nie je problem v rebriku ako takom ale v brushi s func_ladder. Ked som tento brush odstranil mapa isla uplne normalne, takze naozaj nechapem v com je problem.
±0
 
KoRis
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 11:20
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

eh ... problém je podle mne v tom že se překrývají ty brushe a je to jako když se překrývají brushe s rozdílnou texturou .. "hra jakoby newí ktterá má být navrchu" ... a toto je samé u entity, že newí jestli má být funkční ladder nebo wall ... když to převedeš na ilusionary (jen to zkus pls) tak by se to mohlo vyřešit ... jestli se to newiřeší je problém jinde a bude to chtít asi rmf .... ale podle mne toto to vyřeší
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
±0
 
grEy
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 11:30
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

Stale nic, rebrik som dal cely illusionary a stale to nefunguje, nerozumiem tomu.
EDIT: Bude to nieco s hammerom, pretoze hocikde umiestnim brush s func_ladder a spustim mapu, tak mi to vyhodi chybu.
Upravil/a grEy dne 20.07.2011 11:36
±0
 
KoRis
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 11:37
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

nepřiložýš sem rmf at se na to kouknu ?
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
±0
 
grEy
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 11:43
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

Tu to je (brush s func_ladder som odstranil):
http://www.uloz.t...zywood-rmf
±0
 
KoRis
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 12:03
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

heh ale takhle nic newím .. musíš dát v tý fázi kdy tam máš chybu ... ;-) jinak ti nemám oc opravovat :)
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
±0
 
Backup
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 12:13
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Otevři vlastnosti toho func_ladder, vypni SmartEdit a nastav zhlt_invisible na 0
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
grEy
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 12:15
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

Dakujem pekne, hned ako sa dostanem na PC tak to vyskusam a dam vediet. :)
±0
 
Shockwave
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 13:36
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +141 (81%)
Příspěvek: 51
Založený: 27.01.11

neni to v tom ze ten brush func_ladder nema zadnou hloubku? neudelal si ho nahodou s 0 hloubkou?
±0
 
grEy
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 16:17
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

Da sa spravit brush tak, ze bude mat niekde rozmer 0? Neviem, ktory rozmer myslis hlbkou. Brush bol klasicky trojrozmerny, bude chyba v tom, co pisal Backup. Dakujem vsetkym za cas.
±0
 
Shockwave
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 17:20
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +141 (81%)
Příspěvek: 51
Založený: 27.01.11

jo da se spravit kdyz jeho vertexy presunes a mergnes

EDIT: ale pak ti hodi Brush out of world
Upravil/a Shockwave dne 20.07.2011 17:21
±0
 
grEy
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.07.2011 17:59
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

Dakujem Backup, funguje to.
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes