wipeout
|
Habax |
Přidané 04.12.2011 14:05
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
no, ešte predsa sem napíšem..
Potrebujem urobiť wipeout, teda niečo čo sa otáča a hráči to musia preskakovať..
http://www.youtub...w-Hz0N4NZc presne ako je na videu.. neviem či by išlo, že sa rýchlosť zvyšuje sama... ak to nepojde, tak to stačí aj na tri tlačítka, každé by to malo uvieť do chodu s inou rýchlosťou... |
|
|
|
Lentilko |
Přidané 04.12.2011 14:47
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
se Slovisem jsme to taky dělali, ale na nic jsme nepřišli.. a taky je blbý, když na to rameno hráči můžou naskočit.. |
|
|
|
Habax |
Přidané 04.12.2011 15:40
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
to by sa ešte dalo vyriešiť.. že by si to vlastne ani nemusel vieť, že vy to vyšlo ak keby spopd steny.. to by bola sranda
btw, lentilko, načo sem píšeš že nevieš. keď si mi moc neporadil? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 04.12.2011 15:46
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Jedině že by byli všechny tři v sobě (a každý jinou rychlost, výšku), a konec (to co shazuje) by byl ve zdi. A nějak by se pouštěli postupně.
Mebo, nevím jak funguje ten rotační výtah, ale s ním by alespoň šlo, že by se to pořád zvyšovalo (že musej vyskočit výš)
Upravil/a Dominio dne 04.12.2011 15:47 |
|
|
|
Habax |
Přidané 04.12.2011 15:50
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
no neviem, či tak, ale ja už som videl na mape jail_snow, a presne to isté chcem urobiť. Tam boli 4 tlačítka.. jedno ťa vyzvihlo hore, a na ostatnych boli čisla 1,2,3 a každé malo pridelené,aby tá palica čo ide išla inou rýchlosťou... a tá bola len 1 |
|
|
|
Habax |
Přidané 04.12.2011 15:53
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
http://www.youtub...6Vr80VpRcM toto video, to je tá mapa, čas 6:50 |
|
|
|
Dominio |
Přidané 04.12.2011 16:01
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Stáhlo a zkouknu, dám brzo vědět.
Není to náhodou jb_snow ?
Upravil/a Dominio dne 04.12.2011 16:06 |
|
|
|
Habax |
Přidané 04.12.2011 16:10
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
Habax napsal:
no neviem, či tak, ale ja už som videl na mape jail_snow, a presne to isté chcem urobiť. Tam boli 4 tlačítka.. jedno ťa vyzvihlo hore, a na ostatnych boli čisla 1,2,3 a každé malo pridelené,aby tá palica čo ide išla inou rýchlosťou... a tá bola len 1
žeby som to písal? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 04.12.2011 16:26
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Ale je rozdíl mezi jb_snow a jail_snow. Ten dotyční který uploadnul video to popletl.
Ten mapper je opravdu dobrej, když tak prohlížím jeho mapu.
Vypadá to docela profi, vyzkouším a kdyžtak napíšu, jestli se mi to povedlo. |
|
|
|
Habax |
Přidané 04.12.2011 16:32
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
vďaka, aha, no tak ja som to čítal z toho videa... |
|
|
|
Dominio |
Přidané 04.12.2011 16:57
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
No, prohlížím v BSP vieweru, a tvořím to. Bohužel je těžké označit to, když je to v sobě. Zjistil jsem, že tam jsou v sobě tři func_door_rotating (+parametry). Ale ty tlačítka mají target na něco jiného, co to pak spouští.
Je tam spousta entit, a v BSP vieweru to postupně všehcny procházet a kontrolovat name je hrozné... No, ale vím jak to funguje,: Jsou tam tři ty točící v sobě, přičemž tlačítko aktivuje tu s tou určenou rychlostí, které se přes env_render zapne, a ostatní vypne. A ještě to je krásně načasované, aby se to spustilo přesně v okamžiku, kdy se všechny tři protnou. Je to zajímavý
Upravil/a Dominio dne 04.12.2011 18:23 |
|
|
|
Habax |
Přidané 04.12.2011 18:29
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
no, a vedel by si urobiť príkladovú mapu? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 04.12.2011 18:35
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
To chceš toho po mě až moc Pokusim se, když to sem dneska nedám, tak to může zkusit někdo zkušenější, protože já jsem vlastně env_render moc nepoužíval. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 04.12.2011 19:49
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Tohle by se dalo udělat přes func_train, tam de kromě posouvání nastavit i točení. Když by se nastavila třeba rychlost posunu nahoru 0.1 a rychlost otáčení třeba 45 (45° za sekundu = 1 celá otočka za 8 sekund)
A na rychlosti si myslim že zas tak moc nezáleží, spíš na výšce.
A to aby nato nešlo naskočit si myslim že by šlo vyřešit speciální texturou Bevel.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
lowpackCZ |
Přidané 06.12.2011 21:49
|
Člen
Hodnocení: -3 (49%) Příspěvek: 36
Založený: 12.09.11
|
a zkoušeli jste někdo http://www.youtube.com/watch?v=Tl9C4rHNKy4&feature=related
je to mapa z css
|
|
|
|
Habax |
Přidané 07.12.2011 05:56
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
no super... ale nepomohol si mi |
|
|
|
Dominio |
Přidané 07.12.2011 07:21
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Habaxi, na serveru je mapa wipeout, tak se koukni jak to funguje |
|
|
|
Habax |
Přidané 07.12.2011 14:20
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
no a je tam aj rmfko? btw moc díky |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 07.12.2011 17:25
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
No jo ta mapa je moje skoušel sem jestli se mi to povede. Ale je to jenom testovní a hrozně zabugovaný.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Habax |
Přidané 07.12.2011 17:37
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
okej, pozeral som to, je to perfektné, ale treba upnuť aj rmfko, nech viem aspoň ten princíp... ináč skvelá práca, palec hore |
|
|