tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

31.12.2017 12:01:45
Dobrý den, mám problém který mi neumožňuje renderovat mapu na mém NT. Jakmile zapnu render, automaticky mi vyhodí hlášku, že program přestal pracovat. Setkal se někdo už s tímhle problémem? Děkuji.
±0


30.12.2017 16:20:10
Už dělám jenom PFka :D
±0


29.12.2017 17:58:23
@Backup mi neřikej že ještě něco tvořiš do 1.6 :D
±0


27.12.2017 03:14:04
Tady to zas žije!

A vše nej ke svátkům.
±0


20.12.2017 19:10:10
Tobě skoro taky.
±0


20.12.2017 19:02:04
Veselé skoro-Vánoce, králíčkové.
±0


09.12.2017 09:32:51
Nedamie niekedy niekde stretko?
±0


04.12.2017 15:38:21
Už jsem zapomněl jak se to dělalo :D
+1


04.12.2017 13:58:19
Kazí mi ale hall of fame... :(

Žádám Zálohu o zásah, tak jako to tehdá udělal u mě.
±0


04.12.2017 00:45:28
Alespoň někdo tu je aktivní.
±0


Nerovnosti v terénu

(Valve Hammer Editor 4.1)

V dnešním článku si ukážeme jak vytvořit nerovnosti v terénu (například prohlubně, skály, kopce apod…).

Začneme tím, že si vytvoříme rovný blok – označíme ho a klikneme na Toogle texture application (klávesová zkratka Shift + A).
V nově otevřeném okně klikneme nahoře na záložku Displacement, poté na čtverec Create:
displacement
V nově otevřeném okně nastavíme Power na číslo 4. Číslo nám udává počty mřížek – čím více mřížek, tím lépe se nám bude tvarovat terén. Nejvíc lze nastavit právě 4 a to se hodí téměř na všechny druhy nerovností, pro velké skály může být číslo i menší.

Po potvrzení se nám z bloku vytvořila mřížkovaná síť:
mrizka
Ve stejném okně Displacement nyní klikneme na Paint Geometry, pak už jen klikáme na vytvořené body v okně camera a tahem myši tvarujeme nerovnosti.
Tady pozor na vytvoření tzv. LEAKU, snadno teď lze přehlédnout vzniklou díru, protože terén se při tvarování nadzvedává nebo snižuje a tím se zároveň „vzdaluje“ od kraje (v našem případě od zdi) a vytvoří se tam díra. Proto je dobré mít blok o něco širší a delší, než kolik je ho normálně potřeba.
paint_geo
V okně Paint Geometry můžeme dále nastavit větší rozptyl (položka Radius), vzdálenost (položka Distance) a také jiné druhy efektů/brushů.

Výsledek:
vysledek
>> Ukázková mapa ke stažení – ve formátu .vmf <<

Komentáře

#1 |
XXL_cz dne 09.10.2011 18:35:52 |
+2
To je dobrý, škoda že to není aji ve vhe 3.5.
#2 |
amater1001 dne 09.10.2011 18:54:25 |
+1
rocessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
**** leaked ****
Entity info_player_start (-72.00 184.00 8.00) leaked! :)
Byl tam leak.
Proto se displacement a voda uzavírá ze spoda brushem nodraw.
(displacement ze spoda má nulovou tlouštku ,je průhledný a přůstřelny ze spoda kromě granátů.Toho se využívá při tvorbě skrytých komnat v kombinaci brushu player_clip,aby v něm vniknuvší player nezůstal viset)
AutoSew slouží k automatickému spojení okolních displacementů označenych před tvarovanim terenu.
Paint alfa slouží k plynulé inverzi druhé textury alfa kanálu na povrch terénu.
#3 |
MichaelMik dne 03.11.2011 13:44:16 |
±0
Ahoj a kcemu jsou ty ostatni? (napr: alpha geometry atd..)? :)

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 40% [2 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 60% [3 Hlasů]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

run

(mailyy)
bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 918
bullet.gif Nejnovější člen: Aldom