tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

21.08.2018 13:17:54
Môžem vás jebať.
±0


31.07.2018 10:07:26
Backup, spravis niejaky clanok o tom, ako zvysit kvalitu zvuku z ambient_generic?
-1


18.07.2018 22:20:02
Na serveru je 9 lidí. :o
±0


28.06.2018 09:30:35
Jo, z mýho dema dělal video XXL_cz, tak se není moc čemu divit :-)
-1


22.06.2018 21:28:02
Hlavní jsou ty zvuky z OFP.
-1


18.06.2018 14:27:48
Old, ale tohle by nemělo zapadnout :-)
https://www.youtu...SxZK78N0x0
+1


09.06.2018 23:30:22
A ináč robím mapy už 2 roky a viem spraviť textúry s normal map či aplikovať odrazy a + viem spraviť mapu s HDR a s krásnym vyzualom či s env_projected texture a iné veci
±0


09.06.2018 23:28:26
Nazdar hľadám nejakého dizajnéra máp pre SourceSDK lebo chcem spravit mod ale nemám tím ktorí je v tom dostatočne dobrý?
±0


31.05.2018 22:05:18
Hosté on-line: 5.. tak mozno som sa zmylil :D
-1


31.05.2018 21:51:38
to uz asi nema cenu, nikto vo VHE uz nemapuje podla mna :D mozno 5/6 sa najdu na cz/sk vcetne mna, aspon si myslim :D
-1


Nerovnosti v terénu

(Valve Hammer Editor 4.1)

V dnešním článku si ukážeme jak vytvořit nerovnosti v terénu (například prohlubně, skály, kopce apod…).

Začneme tím, že si vytvoříme rovný blok – označíme ho a klikneme na Toogle texture application (klávesová zkratka Shift + A).
V nově otevřeném okně klikneme nahoře na záložku Displacement, poté na čtverec Create:
displacement
V nově otevřeném okně nastavíme Power na číslo 4. Číslo nám udává počty mřížek – čím více mřížek, tím lépe se nám bude tvarovat terén. Nejvíc lze nastavit právě 4 a to se hodí téměř na všechny druhy nerovností, pro velké skály může být číslo i menší.

Po potvrzení se nám z bloku vytvořila mřížkovaná síť:
mrizka
Ve stejném okně Displacement nyní klikneme na Paint Geometry, pak už jen klikáme na vytvořené body v okně camera a tahem myši tvarujeme nerovnosti.
Tady pozor na vytvoření tzv. LEAKU, snadno teď lze přehlédnout vzniklou díru, protože terén se při tvarování nadzvedává nebo snižuje a tím se zároveň „vzdaluje“ od kraje (v našem případě od zdi) a vytvoří se tam díra. Proto je dobré mít blok o něco širší a delší, než kolik je ho normálně potřeba.
paint_geo
V okně Paint Geometry můžeme dále nastavit větší rozptyl (položka Radius), vzdálenost (položka Distance) a také jiné druhy efektů/brushů.

Výsledek:
vysledek
>> Ukázková mapa ke stažení – ve formátu .vmf <<

Komentáře

#1 |
XXL_cz dne 09.10.2011 18:35:52 |
+2
To je dobrý, škoda že to není aji ve vhe 3.5.
#2 |
amater1001 dne 09.10.2011 18:54:25 |
+1
rocessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
**** leaked ****
Entity info_player_start (-72.00 184.00 8.00) leaked! :)
Byl tam leak.
Proto se displacement a voda uzavírá ze spoda brushem nodraw.
(displacement ze spoda má nulovou tlouštku ,je průhledný a přůstřelny ze spoda kromě granátů.Toho se využívá při tvorbě skrytých komnat v kombinaci brushu player_clip,aby v něm vniknuvší player nezůstal viset)
AutoSew slouží k automatickému spojení okolních displacementů označenych před tvarovanim terenu.
Paint alfa slouží k plynulé inverzi druhé textury alfa kanálu na povrch terénu.
#3 |
MichaelMik dne 03.11.2011 13:44:16 |
±0
Ahoj a kcemu jsou ty ostatni? (napr: alpha geometry atd..)? :)

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 40% [2 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 60% [3 Hlasů]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)
bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 924
bullet.gif Nejnovější člen: Slivka