Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Tuto automatickou zprávu můžete použít např. jako odpočet k nějaké události nebo tam napsat autora mapy, či jakýkoliv jiný text.
S pomocí dalších tutoriálů, které mám připravené si můžeme společně vytvořit docela zajímavou mapu. Proto k tomuto návodu nebudu vytvářet novou mapu, ale použiju tu z předchozího článku - "Nerovnosti v terénu".
1. Vytvoříme si entitu point_servercommand a nazveme ji například jako zprava
2. Teď vytvoříme klasický blok a dáme mu texturu trigger, tento blok umístíme na spawn hráče. (Tak aby se ho hráč při spawnu dotknul)
3. Klikneme na blok a zmáčkneme klávesu ctrl+t, tímto se z bloku vytvoří entita. Nastavíme ji vlastnost - do pole class napíšeme trigger_once.
4. Ve vlastnostech trigger_once klikneme nahoře na záložku Outputs a potom na add. Vyplníme následující pole podle příkladu:
My output named:OnStartTouch - určuje jak/kdy se stane daný příkaz spustí (v našem případě je to po doteku hráče) Targets entities named: zprava - název entity ke kterému se příkaz vztahuje Via this input: Command With a parameter override of: say Váš text, který chcete aby se zobrazil After a delayin seconds of: 0.00 - toto poslední pole určuje časovou prodlevu ve vteřinách mezi texty. 0.00 znamená, že se zpráva zobrazí ihned po spawnu hráče, 10.00 pak zobrazí zprávu po 10ti vteřinách, 3.00 po 3 atp...
POZOR: Nyní je nezbytně nutné kliknout a zaškrtnout tlačítko Fire once only. Když bychom to neudělali, tak by se zpráva na herním serveru zobrazila tolikrát, kolik by tam bylo přítomno hráčů. Takhle se zobrazí pouze jednou.
Pokud do hry chcete přidat další řádku textu, tak stačí kliknout znovu na add a vyplnit vše znovu.