tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


Zákeřné prkno

(Oříšky)

Dnes se mrkneme na takový zajímavý skriptík - prkno, které praskne, když na něm budete stát delší dobu. Kdybychom chtěli vyrobit prkno, které praskne hned když na něj vztoupíme, tak by to bylo lehké - jeden trigger_multiple, v horším případě ještě dva trigger_changetarget.
My ale budeme potřebovat celkem sedm entit, a to:
func_breakable - to prkno
func_trigger - bez našeho čidla bychom to nezvládli
game_counter - počítadlo
game_counter_set - resetovač počítadla (kvůli bezchybnosti)
3x trigger_changetarget - deaktivátory a aktivátory našeho čidla (kvůli bezchybnosti)

Tak se do toho pustíme, začneme nějakou primitivní místností ve které bude možnost někam umístit prkno jako lávku. Příklad:

zakerne_prkno1

Najdeme si nějakou texturu dřeva a vytvoříme prkno. Na prkno si dáme brush s texturou triggeru o stejné šířce jako naše prkno a o délce takové, aby měl okraje 32 jednotek od okrajů propasti:

zakerne_prkno2

Z prkna uděláme func_breakable a nastavíme mu tyto vlastnosti:
Name: prkno_break
Target on break: prkno_krup
Strenght: 100
Material type: Wood


Z brushe s texturou triggeru uděláme trigger_multiple a nastavíme mu tyto vlastnosti:
Name: prkno_trigg
Target: prkno_count
Delay before reset: 0.1


Dále vložíme do mapy entity game_counter, game_counter_set a 3x trigger_changetarget. Dáme jim tyhle vlastnosti:
game_counter
Name: prkno_count
Target: prkno_break
Limit value: 30
Flags: Reset On fire


game_counter_set
Name: game_playerspawn
Target: prkno_count


1. trigger_changetarget
Name: prkno_krup
Target: prkno_trigg


2. trigger_changetarget
Name: prkno_break
Target: prkno_trigg


3. trigger_changetarget
Name: game_playerspawn
Target: prkno_trigg
New Target: prkno_count


zakerne_prkno3

Jak to funguje?
Když stoupnete na lávku, vlezete do trigger_multiple, který každých 0,1 sekundy aktivuje game_counter, který při dovršení 30 aktivací praskne func_breakable a resetuje se.
game_counter_set zajišťuje, aby při každém novém kole byl game_counter resetovaný.
1. a 2. trigger_changetarget při prasknutí func_brakable deaktivuje trigger_multiple; 3. trigger_changetarget ho při novém kole opět aktivuje.

Příkladová mapa

Komentáře

#1 |
osok dne 24.04.2011 08:14:34 |
±0
ako sa vola ta textura pod prknom??? (ked na nu padne, ste death)??
#2 |
XXL_cz dne 24.04.2011 11:46:14 |
+4
Že zdechneš není texturou, ale pádem z výšky nebo trigerem triger_hurt (většinou se dává textura aaatriger ale nemusí být)
#3 |
aReDoNe dne 10.03.2012 21:13:39 |
-3
Že zdechneš :DDD :))) :PP Si dal .. a inak neni tam nahodou leak ? ja som to pouzil na mojej mape a tadaa LEAK so svetlom na svete :(

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 67% [2 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 33% [1 Hlas]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon