|
|
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.
|
|
|
|
Začínáme hammerovat - 2. díl
| |
| V minulém díle jsme si stáhli hammer. V tomto díle si ho správně nastavíme.
Nejdříve spustíme hammer. Spusíme ho jednoduše přes hammer.exe, který je ve složce, kam jsme si rozbalili náš balíček. Po spuštění vyskočí tato hláška:
Klikneme na Ne, protože nepotřebujeme příručku.
Otevře se nám nastavení na záložce General
Zde si můžeme nastavit Undo Levels - kolikrát můžeme dát Undo. Pokud nemáte starý PC, klidně si nastavte více než 50, občas se to hodí. Pokud máte zaškrtlé Use independent window cofigurations, tak to odškrtněte.
Přepneme na záložku 3D views, kde posuneme posuvník Model render distance úplně doprava, takže na 2000.
Další na řadě je záložka Textures
Zde by měl už být v seznamu soubor zhlt.wad. Pokud tam není, tak klikněte na Add WAD a najděte ve složce s VHE soubor zhlt.wad.
Stiskněte Add WAD, jděte do kořenového adresáře Half-Life, dále do složky Valve a zvole soubory halflife.wad a decals.wad. Potvrďte. To jsou ty nejzákladnější textury z Half-Life - u těch si můžeme být jistí, že je mají i všichni ostatní (o tom později).
Přepneme na záložku Game Configuration. Takto to vypadá po vyplnění, takže do práce:
Klikneme na horní tlačítko Edit - otevře se nám nové okno kde stiskneme Add. Vyplníme jméno naší konfikurace - to je naprosto libovolné, používejte ale jen písmena bez diakritiky. Pro příklad - já používám cs. Odklikneme Ok a poté Close - dostamene se zpět do Game Configuration.
Pod tlačítkem Edit jsou dvě tlačítka - Add a Edit. Klepneme na Add, najdeme složku s VHE, vlezeme do složky fgd a zvolíme soubor cs16expert-hex805.fgd; potvrdíme.
Teď klikneme na Browse... vedle Game Executable Directory - to je kořenový adresář Half-Life, takže ho najdeme a potvrdíme.
Další je Mod Directory - to je složka modifikace, takže pokud máte csko, tak je to cstrike; pokud chcete dělat mapy třeba do Half-Life, tak je to valve.
Následuje Game Directory - to je složka valve, které je v adresáři Half-Life.
Nakonec tu máme RMF Directory - tu si nastavíme do složky maps, která je ve složce s VHE (pokud jí tam nemáte, tak si ji vyrobte).
To by bylo asi z této záložky všechno, přepneme na další záložku - Build Programs. Zde opět můžete vidět, jak to vypadá vyplněné:
Game Executable - soubor hl.exe, nachází se v kořenovém adresáři Half-Life
CSG Executable - soubor hlcsg.exe, nachází se ve složce s VHE
BSP Executable - soubor hlbsp.exe, nachází se ve složce s VHE
VIS Executable - soubor hlvis.exe, nachází se ve složce s VHE
RAD Executable - soubor hlrad.exe, nachází se ve složce s VHE
Place compiled maps in this directory before running the game - složka maps, nachází se ve složce s modifikací.
Nakonec potvrdíme nastavení a restartujeme VHE.
V dalším díle se podíváme na ovládání VHE. |
|
|
|
|
#1 |
dne 14.05.2010 19:41:20
| +1
#2 |
dne 02.07.2010 16:23:09
| ±0
#3 |
dne 06.09.2010 19:39:11
| ±0
#4 |
dne 06.09.2010 20:30:40
| +1
#5 |
dne 24.10.2010 00:58:32
| ±0
#6 |
dne 24.10.2010 10:38:57
| ±0
#7 |
dne 24.10.2010 11:29:34
| ±0
#8 |
dne 24.10.2010 13:27:44
| ±0
#9 |
dne 24.12.2010 20:31:26
| ±0
#10 |
dne 24.12.2010 23:32:07
| ±0
#11 |
dne 05.01.2011 10:28:53
| ±0
#12 |
dne 05.01.2011 13:49:23
| ±0
#13 |
dne 05.01.2011 15:25:24
| ±0
#14 |
dne 05.01.2011 17:09:39
| ±0
#15 |
dne 05.01.2011 17:42:57
| ±0
#16 |
dne 05.01.2011 17:47:12
| ±0
#17 |
dne 05.01.2011 18:14:04
| ±0
#18 |
dne 05.01.2011 18:21:07
| ±0
#19 |
dne 16.01.2011 21:06:16
| ±0
#20 |
dne 16.01.2011 21:24:18
| ±0
|
|
|
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
|
|
|
|
Nejnovější příspěvky (BRUT)
(Asiimovicek)
(Gyuki)
(nifty)
(Backup)
(boxolop1)
(boxolop1)
(boxolop1)
(Slivka)
(latins)
|
|
|
Hosté on-line: 24
Členové on-line: 0
Registrovaní členové: 949
Nejnovější člen: verseludes
|
|
| |