tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

17.11.2017 17:29:59
že.
±0


16.11.2017 15:48:08
Originálne.
±0


12.11.2017 23:39:25
@bign: Protože tě nikdo nemá rád. :(
±0


11.11.2017 11:00:31
Pyčo, prečo nejde VHE chat.
±0


08.11.2017 09:51:04
Taky se přidávám :D
+1


08.11.2017 00:46:32
@Dominio: Souhlasím.
+1


07.11.2017 19:17:22
@bign: Tebe nesnáší všichni.
±0


07.11.2017 11:10:00
Všetkých vás neznášam
±0


02.11.2017 20:11:23
@Gordon Freeman: Trochu opožděná reakce ale dlouho jsem tu nebyl - Tenhle mód jsem hrál už asi před rokem a řechtal jsem se u toho jak kůň. :D Jeden s nejlepších módů co jsem kdy hrál. Z nějakýho důvodu mě to celou dobu i přes tu hromadu failů pořád přišlo vtipný.

Například zrovna ta část s továrnou na lambda znaky kde jsi musel skrz ní dostat securiťáka živého což byl kurevsky těžký úkol a vždycky když ti umřel tak ti hra ještě napsala něco ve smyslu: "Subjekt nechal personál výcviku svévolně umřít bez dozoru" :D :D

Ale nejlepší mi přišla část ve videu 3:53 to když jsem viděl poprvé tak jsem si poprskal monitor. :D

Akorát jsem jednou musel použil cheat na zpomalení hry (host_framerate) a to v části s myčkou kde se musel obskočit ten velkej kartáč.
±0


31.10.2017 17:16:46
existuje niejaky kompilator, ktory nepokazi teleporty ako winbspc? proste sa niejak bugnu a niesu na mape..
±0


Modré textury

(Základy)

Ploty, zábradlí, žebříky, mříže a spousty dalších textur bývá "modrých" - mají průhledné části znázorněné modrou barvou. Jak tuto modrou barvu ale zprůhlednit?
Zprůhlednění těchto modrých textur provedeme převedením těchto brushů na entity (tie to entity) func_wall, func_illusionary, nebo func_breakable.
Func_wall je entita neprůstřelná a neprůchozí - hodí se na výrobu plotů ohraničujících mapu, žebříků na zdech, nebo jiných bezvýznamných objektů.
Func_illusionary je entita průstřelná a průchozí - hodí se na tvorbu žebříků, plotů, zábradlí, mříží a všeho co musí být průstřelné. Pokud však chceme, aby to bylo neprůchozí, je potřeba tyto objekty "oclipovat" - zduplikovat (zkopírovat a vložit na stejné místo), převést zpět na brushe (move to world) a otexturovat texturou CLIP, která je průstřelná, ale neprůchozí.
Func_breakable je neprůchozí entita, která se po výstřenu do ní rozbije - hodí se na výrobu mříží a kanálů.


Jak teda zprůhlednit modrou barvu? Jednoduše - nastavit Render Mode na Solid (případně Texture) a FX Amount na 255.

Komentáře

#1 |
KoRis dne 09.08.2010 16:59:53 |
±0
zdravim ... udělal jsem mám ten pocit tak jak píšete (udělal jsem na zkouškz v prázdný místnosti křoví který sem chtěl aby se dal oprocházet skrz a plot u kterýho sem hctěl aby nešlo procházet skrz) ale výsledek je vždy jen napůl dobře -> plot je úplně newiditelnej , ale i přesto jím projít nejde :D a křoví je průcozí , ale zůstaly tam tz modrý části :( ... pls , může mi někdo poradit ?
#2 |
Backup dne 09.08.2010 18:19:37 |
±0
Musíš nastavit render mode na solid a fx amount na 255. Na průchozí použij func_illusionary a na neprůchozí func_wall.
#3 |
KoRis dne 10.08.2010 16:42:45 |
±0
aha .. oki díky moc .. an to fx jsem , jak jsem přišel , zapoměl =) ... už je to v pohodě ;-) moc dík
#4 |
G4M3L4ST3R dne 11.08.2010 16:58:30 |
+1
aka je farba tej modrej?
#5 |
Backup dne 11.08.2010 19:07:33 |
±0
0000ff
#6 |
Airon dne 13.03.2011 18:24:54 |
+1
ahoj.. potřeboval bych poradit. chcu udělat výtah jak je v článkách, chci ho udělat podobně jak je na obrázku a chci tam dat také ty mřížky.
musím na ně dát neakou entitu aby se modrá barva zpruhlednila ?
Ale zase se bojím že když dám entitu k spruhledneni tak tato část výtahu zustane na zemi a nebude jestim spolu s výtahen ...
Prosím o rychlou pomoc .. díky předem :o
#7 |
Backup dne 13.03.2011 18:35:41 |
±0
Dej to jako celek do jedné entity (func_train) a nastav mu aby zprůhledňoval tu modrou (Render Mode na Solid a FX Amount na 255).
#8 |
Airon dne 13.03.2011 18:41:53 |
+1
díkec ... a mužu se zeptat ... nemohl by jsi mě dat na tebe něaký kontakt nejlépe skype .. mám tu pár drobných problémů a něaké mapky a nevím co s nimi ...:)
#9 |
Backup dne 13.03.2011 19:08:06 |
+1
Viz Kontakt. Skype nevedu. Pokud ty problémy nejsou nějaké důvěrné, tak se radši zeptej na fóru, protože řešení tam může pomoci i někomu dalšímu.
#10 |
MichaelMik dne 02.04.2011 17:21:35 |
+1
Ahoj jak si muzu udelat vlastni modre textury?? ja to zkousel a neslo mi to Dekuji :)
#11 |
Backup dne 03.04.2011 15:29:40 |
+1
Jde to. Na tu modrou barvu použij čistou 0000ff (100% modrá). Nezapomeň zkontrolovat, jestli i po převedení na 256 barev je ta modrá pořád čistá. (jinak to, že ta průhledná musí být modrá, je mýtus - dá se vyrobit např. i průhledná růžová, ale je to o něco náročnější)
#12 |
MichaelMik dne 04.04.2011 12:29:23 |
±0
No porad nechapu co to je to 0000ff kdeto mam vlastne najit?
#13 |
XXL_cz dne 04.04.2011 15:22:04 |
±0
to je kód barvy

Red: 0
Green: 0
Blue: 255
#14 |
MichaelMik dne 16.04.2011 14:01:14 |
-1
ale pres co vytvorit tu texturu i s tou modrou barvou ?? :)
#15 |
XXL_cz dne 16.04.2011 21:43:13 |
+1
Třeba programem Gimp a nebo Adobe Photoshop (ten je placenej, ale s crackem je zadarmo B) )

A nebo Malování jestli ti nevadí že v 8 bitech 256 barvách to bude strašně hnusný :D
#16 |
MichaelMik dne 19.04.2011 18:54:45 |
±0
tak jsem to zkousel a nic daval jsem v gimpu ale i ve wally tu modrou(255) a nejde mi to :)
#17 |
Backup dne 20.04.2011 00:57:13 |
+1
Tam nejde o to, aby ta barva byla modrá, ale aby byla poslední (256.) v paletě, takže jestli to budeš chtít dělat ve Wally, tak musíš použít 256. barvu z palety. Je to trochu těžší, takže bych to radši udělal v Gimpu. Podívej se, jestli je ta modrá po převedení na indexované barvy pořád čistá.
#18 |
MichaelMik dne 21.04.2011 06:09:45 |
±0
u me je posledni modra barva c 255 a ne 256 jestli je to 256 tak me to asi teda nepujde uz vubec :)
#19 |
XXL_cz dne 21.04.2011 15:12:50 |
±0
On myslel 255. mě se to taky plete.
#20 |
Backup dne 21.04.2011 17:27:11 |
±0
Ne, myslel jsem 256. barvu v paletě. Pokud ale chcete číslovat od nuly, tak je to 255. barva.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [1 Hlas]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 916
bullet.gif Nejnovější člen: Xaggy