Vkládání prefabů
Prefaby jsou všemožné objekty z Half-Life 1 - od stolů, židlí, gaučů, křesel, vědeckých přístrojů, světel a lamp až pro rozbitné bedny a barely.
Prefaby vkládáme pomocí Object baru, který nalezneme v pravém panelu (na tomto screenu je to č. 3). V roletovém menu Categories máme 6 kategorií:
Primitives - klasické brushe
computers - sálové počítače
Crates - bedny, barely a další překážky
old stuff - neotexturované prefaby
random objects - nábytek a další detaily
Usable Objects - "použitelné" (E) věci, v praxi nepoužitelné
Poté co si vybereme jednu z kategorií, vybereme si v roletovém menu Objects konkrétní objekt a klepneme na Insert original prefab. Pro následnou matipulaci s vloženým prefabem doporučuji zapnout Texture lock (písmeno u na tomto screenu)
Výroba prefabů
Když vytvoříme nějaký objekt, který bychom mohli někdy v budoucnu potřebovat, uděláme si z něj prefab jednoduchým klepnutím na tlačítko Create Prefab - vyskočí nám okno, kde vyplníme název, komentář a kategorii a máme prefab.
Pokud bychom chtěli vytvořit vlastní kategorii, uděláme to pomocí tools -> prefab factory -> add library. |
"half-life" | "counter strike" -"counter strike source" +prefabs