tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

31.12.2017 12:01:45
Dobrý den, mám problém který mi neumožňuje renderovat mapu na mém NT. Jakmile zapnu render, automaticky mi vyhodí hlášku, že program přestal pracovat. Setkal se někdo už s tímhle problémem? Děkuji.
±0


30.12.2017 16:20:10
Už dělám jenom PFka :D
±0


29.12.2017 17:58:23
@Backup mi neřikej že ještě něco tvořiš do 1.6 :D
±0


27.12.2017 03:14:04
Tady to zas žije!

A vše nej ke svátkům.
±0


20.12.2017 19:10:10
Tobě skoro taky.
±0


20.12.2017 19:02:04
Veselé skoro-Vánoce, králíčkové.
±0


09.12.2017 09:32:51
Nedamie niekedy niekde stretko?
±0


04.12.2017 15:38:21
Už jsem zapomněl jak se to dělalo :D
+1


04.12.2017 13:58:19
Kazí mi ale hall of fame... :(

Žádám Zálohu o zásah, tak jako to tehdá udělal u mě.
±0


04.12.2017 00:45:28
Alespoň někdo tu je aktivní.
±0


Kdy (ne)používat carve

(Funkce)

Vyřezáváte objekty carvem? Dejte si pozor, carve je dobrý sluha, ale špatný pán. Jako důkaz ukážu pár příkladů.



První příklad - vyřezávání mimo mřížku:


carve1a
Použití carvu a mřížky o jemnosti 1 je opravdu vražedné. V tomto případě bych se snažil mermomocí vyhnout jakémukoli vyřezávání, ale pokud vy to bylo nezbytné, zarovnal bych tyto objekty tak, aby jich bylo co nejvíce na stejné ose (v mém případě ve stejné výšce):
carve1b



Druhý příklad - kruhové otvory:


carve2a
Na obrázku to nevypadá tak hrozně, ale ve hře se dějí moc zajímavé věci - průhledné facy, škvíry, neviditelné stěny... Při používání válců bych se určitě snažil co nejvíce vyhnout carvu a místo toho bych použil třeba arch, který bych následně upravil vertex toolem:
carve2bcarve2c



Třetí příklad - obruče:


carve3a
To stejné jako u předchozího příkladu. Na toto je přitom funkce arch dělaná, tak proč to dělat špatně a složitě, když to jde korektně a lehce?
carve3b



Čtvrtý příklad - opakované vyřezávání:


carve4a
Takto to dopadá, když zvětšujeme otvor tím, že ho vyřízneme větším objektem. Stačilo by použít Undo:
carve4b



Pátý příklad - lahůdka na závěr:


carve5

Komentáře

#1 |
swifterik dne 26.01.2011 20:31:18 |
±0
Jak si sakra udelal ten posledni???!
fakt dobry
#2 |
blackelf dne 17.04.2017 21:40:48 |
±0
asi cylinder a druhy cylinder otoceny o 45 stupnu a carve

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [3 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

run

(mailyy)
bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 918
bullet.gif Nejnovější člen: Aldom