tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

31.12.2018 16:28:42
zdar, je niekedy údržba FTP servera? sa tam dobre strácam už
±0


15.11.2018 21:30:29
diky moc
±0


15.11.2018 17:36:33
Opravil jsem ti ho, omylem jsem ho totiž před časem rozbil. :)
±0


14.11.2018 20:58:33
v blizskom roku tam budem tri krat do tyzdna chodit testovat mapu tak by si mohol aktivovat fastdl aspon pre mna :D
±0


12.11.2018 15:07:47
On tam někdo hraje? :D
±0


26.10.2018 10:50:33
preco je ten server dojebany? kvoli botom niekedy nejde zmenit mapa, pluginy z 2010 a o fastDL nehovorim XD
-1


21.08.2018 13:17:54
Môžem vás jebať.
±0


31.07.2018 10:07:26
Backup, spravis niejaky clanok o tom, ako zvysit kvalitu zvuku z ambient_generic?
-1


18.07.2018 22:20:02
Na serveru je 9 lidí. :o
±0


28.06.2018 09:30:35
Jo, z mýho dema dělal video XXL_cz, tak se není moc čemu divit :-)
-1


Kdy (ne)používat carve

(Funkce)

Vyřezáváte objekty carvem? Dejte si pozor, carve je dobrý sluha, ale špatný pán. Jako důkaz ukážu pár příkladů.



První příklad - vyřezávání mimo mřížku:


carve1a
Použití carvu a mřížky o jemnosti 1 je opravdu vražedné. V tomto případě bych se snažil mermomocí vyhnout jakémukoli vyřezávání, ale pokud vy to bylo nezbytné, zarovnal bych tyto objekty tak, aby jich bylo co nejvíce na stejné ose (v mém případě ve stejné výšce):
carve1b



Druhý příklad - kruhové otvory:


carve2a
Na obrázku to nevypadá tak hrozně, ale ve hře se dějí moc zajímavé věci - průhledné facy, škvíry, neviditelné stěny... Při používání válců bych se určitě snažil co nejvíce vyhnout carvu a místo toho bych použil třeba arch, který bych následně upravil vertex toolem:
carve2bcarve2c



Třetí příklad - obruče:


carve3a
To stejné jako u předchozího příkladu. Na toto je přitom funkce arch dělaná, tak proč to dělat špatně a složitě, když to jde korektně a lehce?
carve3b



Čtvrtý příklad - opakované vyřezávání:


carve4a
Takto to dopadá, když zvětšujeme otvor tím, že ho vyřízneme větším objektem. Stačilo by použít Undo:
carve4b



Pátý příklad - lahůdka na závěr:


carve5

Komentáře

#1 |
swifterik dne 26.01.2011 20:31:18 |
±0
Jak si sakra udelal ten posledni???!
fakt dobry
#2 |
blackelf dne 17.04.2017 21:40:48 |
±0
asi cylinder a druhy cylinder otoceny o 45 stupnu a carve

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [3 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)
bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 927
bullet.gif Nejnovější člen: chick