tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

18.08.2017 02:59:58
Bude rvačka?!
±0


16.08.2017 17:06:38
To mluvíš pravděpodobně o sobě samém, já se tě v životě ptal na jedinou věc. Tady by někdo chtěl unban.
±0


15.08.2017 20:05:40
Backup, mas este bsp subor bac_assault?
±0


15.08.2017 17:15:07
Jasne, budem sa pytat "cloveka" co vraj vsetko v Hammere vie spravit, a sa ma pyta na steame ako konkretnu vec spravit :P
±0


14.08.2017 08:47:37
Hlavně že se nikomu nic nestalo :D
±0


14.08.2017 04:53:06
Noták acko, ty se mě bojíš zeptat viď? Se zeptáš radši tady co, jinak by ses cítil trapně.
±0


13.08.2017 12:09:43
Ok uz viem, CTRL + F :D
+1


13.08.2017 12:05:58
Ako si "pridam" viac tych bodov na vertex manipulation ako na tomto videu? https://www.youtube.com/watch?v=teL3VC74gw4
±0


18.07.2017 13:41:09
±0


05.07.2017 18:43:28
Jsem znova zde a potřebuji Vaší radu.
https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1556&pid=13223#post_13223
±0


Kdy (ne)používat carve

(Funkce)

Vyřezáváte objekty carvem? Dejte si pozor, carve je dobrý sluha, ale špatný pán. Jako důkaz ukážu pár příkladů.



První příklad - vyřezávání mimo mřížku:


carve1a
Použití carvu a mřížky o jemnosti 1 je opravdu vražedné. V tomto případě bych se snažil mermomocí vyhnout jakémukoli vyřezávání, ale pokud vy to bylo nezbytné, zarovnal bych tyto objekty tak, aby jich bylo co nejvíce na stejné ose (v mém případě ve stejné výšce):
carve1b



Druhý příklad - kruhové otvory:


carve2a
Na obrázku to nevypadá tak hrozně, ale ve hře se dějí moc zajímavé věci - průhledné facy, škvíry, neviditelné stěny... Při používání válců bych se určitě snažil co nejvíce vyhnout carvu a místo toho bych použil třeba arch, který bych následně upravil vertex toolem:
carve2bcarve2c



Třetí příklad - obruče:


carve3a
To stejné jako u předchozího příkladu. Na toto je přitom funkce arch dělaná, tak proč to dělat špatně a složitě, když to jde korektně a lehce?
carve3b



Čtvrtý příklad - opakované vyřezávání:


carve4a
Takto to dopadá, když zvětšujeme otvor tím, že ho vyřízneme větším objektem. Stačilo by použít Undo:
carve4b



Pátý příklad - lahůdka na závěr:


carve5

Komentáře

#1 |
swifterik dne 26.01.2011 20:31:18 |
±0
Jak si sakra udelal ten posledni???!
fakt dobry
#2 |
blackelf dne 17.04.2017 21:40:48 |
±0
asi cylinder a druhy cylinder otoceny o 45 stupnu a carve

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [3 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 914
bullet.gif Nejnovější člen: slayerx1