tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

20.06.2017 23:02:22
Jo, to je další možnost..že jsem barvoslepy, nebo úplně slepý :D ale tak byl to jen návrh:D
±0


20.06.2017 20:13:13
Udělej si test barvosleposti, já přečtu každou... :D
±0


20.06.2017 11:46:16
Měl bych takový návrh, při registraci jak je ten captcha kód, je to dělané velmi pěkně jako brushe :D ale ono to nejde přečíst vůbec, já jsem musel 30x změnit kód, abych to přečetl a bylo to správně =D
±0


19.06.2017 19:52:01
ok
±0


19.06.2017 00:25:14
Jak žijete lidi? :D Jestli teda žijete :@
±0


12.05.2017 22:22:13
Abych naštval Backapu, že má další práci, tak jsem mu tam hodil jednu prosbu.
Děkuji ;)
±0


11.05.2017 15:29:38
O hodně přicházíš :D
±0


11.05.2017 11:14:29
Jsem antisociál a na srazy nejezdím... :D
±0


10.05.2017 21:53:37
Už dlouho jsem to tu nenapsal, takže....
... zakalíme? Pívo? Dejvice nebo Jižák?
#TMsraz
±0


08.05.2017 19:32:50
dik moc
±0


Jak na SURF mapu

(Ostatní)


Jak vyrobit surf mapu? Není to nic těžkého, tak se do toho pustíme.

Základním prvkem surf mapy je ta vlna po které jedeme. Z geometrického hlediska to jsou kosé hranoly, jejichž podstavu tvoří rovnoramenný trojúhelník.
Začneme tím, že si vytvoříme kvádr, který bude mít poměr šířky ku výšce 4:3 - například 256x512x192.
surf1
Nyní pomocí vertex toolu spojíme vrchní vertexy tak, aby vznikl ten trojboký hranol.
surf2
surf3
Poté v select módu označíme tento brush a dvakrát na něj poklepeme, až se nám zmizí rohové úchytné body kolem brushe (úchytné body jsou takové ty čteverčky kolem brushe v 2D okně). V bočním 2D pohledu chytneme jeden z bočních úchytných bodů a stáhneme ho dolů - tím zkosíme ten náš hranol.
surf4
Následně si tento hranol pomocí SHIFTu zduplikujeme a posuneme tak, aby nám na předchozí hranol navazoval; poté ho upravíme (zkosíme nebo natáhneme) podle potřeby. Takto posupujeme dokud nevytvoříme celou "vlnu". Tenhle princip použijeme na vytvoření dalších vln, až budeme mít nějakou lehkou mapu.
surf5
To by bylo asi tak to nejtěžší. Nyní vyrobíme pár posledních malíčkostí a je to. Vytvoříme tedy startovní plošinu, kam umístíme spawn. Poté vytvoříme skybox - krychli s texturou sky, kterou roztáhneme přes celou mapu a následně jí vydlabeme pomocí funkce hollow (Pravé tlačítko myši -> hollow -> zadáme šířku zdi -> potvrdíme). Nesmíme zapomenout na světlo, takže kamkoli do mapy vložíme entitu light_environment.

Nakonec můžeme vložit do mapy ještě nějaké ty vychytávky, které nás například zabijí, když spadneme na zem (trigger_hurt), teleporty (trigger_teleport + info_teleport_destination), zbraně (armoury_entity), atd.
surf6

příkladová mapa

Komentáře

#1 |
m00nw4lk3r dne 23.04.2010 21:34:40 |
±0
to má být tak těžký se na tom udžet? protože já jsem z toh ovždycky spadnul a hned :(
#2 |
Backup dne 29.04.2010 14:47:19 |
±0
no, možná by pomohlo napsat do konzole "sv_airaccelerate 100", aby šlo líp surfovat. Třeba surf_ski se dá hrát i s originální hodnotou toho airaccelerate, ale třeba surf_ninja si nedokážu představit bez airaccelerate na 100.
#3 |
m00nw4lk3r dne 29.04.2010 17:56:28 |
±0
OK dík vyzkouším. A pak ještě jedna věc: nefunguje mi ten teleport i když ho udělám tak jak to tam píšeš (trigger_teleport + info_teleport_destination)
#4 |
tom711 dne 19.06.2010 11:35:07 |
±0
pac to musi byt tak ze:
TRIGGER TELEPORT: target (napr stage 1)
INFO TELEPORT DESTINATION:narov targetu z toho trigger teleport(teraz stage 1)
a je to!:)
#5 |
shooting-star dne 27.11.2010 13:02:15 |
+4
surf nastaveni je spravne takhle:
sv_airaccelerate "100"
developer "1"
fps_max "131"
a jinak defaulty

Tutorial je ok ;) mozna by tam mohla byt zminka o kreedz timeru
#6 |
XXL_cz dne 27.11.2010 14:37:30 |
±0
developer 1 a fps_max není potřeba, stačí sv_airaccelerate 100
#7 |
shooting-star dne 12.12.2010 07:36:35 |
+2
a hral si nekdy surf? Pouze na tom radobysurfu na pubech to staci
#8 |
XXL_cz dne 12.12.2010 12:17:46 |
+1
Hral sem surf a když si vytvořim vlastní hru stačí sv_airaccelerate 100.
developer 1 je zbytečný, to jenom vypisuje nahoře v levym rohu chyby a pod.

A fps fps_max "131" je taky zbytečný protože to nastavuje maximální počet snímků za sekundu a maximum je 100. A bohatě stačí 60

Jo a to sv_airaccelerate 100 je proto, aby se z těch šikmých surfů tak moc nedalo spadnout.
#9 |
stekr0 dne 19.01.2011 18:49:59 |
±0
Můj tip je jen se učit surf, protože i bez sv_aicelerate 100 to dávám.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Problém se zbra...

(Backup)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

BOMBA

(Gordon Freeman)
bullet.gif

SourceMod Tvorb...

(EMINEM)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 911
bullet.gif Nejnovější člen: NoobYT