tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

20.06.2017 23:02:22
Jo, to je další možnost..že jsem barvoslepy, nebo úplně slepý :D ale tak byl to jen návrh:D
±0


20.06.2017 20:13:13
Udělej si test barvosleposti, já přečtu každou... :D
±0


20.06.2017 11:46:16
Měl bych takový návrh, při registraci jak je ten captcha kód, je to dělané velmi pěkně jako brushe :D ale ono to nejde přečíst vůbec, já jsem musel 30x změnit kód, abych to přečetl a bylo to správně =D
±0


19.06.2017 19:52:01
ok
±0


19.06.2017 00:25:14
Jak žijete lidi? :D Jestli teda žijete :@
±0


12.05.2017 22:22:13
Abych naštval Backapu, že má další práci, tak jsem mu tam hodil jednu prosbu.
Děkuji ;)
±0


11.05.2017 15:29:38
O hodně přicházíš :D
±0


11.05.2017 11:14:29
Jsem antisociál a na srazy nejezdím... :D
±0


10.05.2017 21:53:37
Už dlouho jsem to tu nenapsal, takže....
... zakalíme? Pívo? Dejvice nebo Jižák?
#TMsraz
±0


08.05.2017 19:32:50
dik moc
±0


Spouštěče událostí

(Základy)


Možná jste si všimli, že u většiny entit je vlastnost Name a u některých Target. K čemu to je?
Řekněme, že chceme udělat dveře, které se otevřou po stisknutí tlačítka, po vstoupení do určité zóny nebo po rozbití nějaké bedny.

Tlačítko


Tlačítka se používají na hodně místech. My jedno takové tlačítko použijeme na otevření dveří.
Vytvoříme brush s texturou tlačítka (nastavíme filtr "button" a vybereme si nějaké hezké) a převedeme ho na entitu func_button (pravé tlačítko myši -> Tie to Entity). Tlačítku nastavíme tyto vlastnosti:
Target: dvere1
Delay before reset: 1
Přepneme na záložku flags a zaškrtneme don't move.
Teď budeme potřebovat dveře. Vyrobíme si tedy nějaké a nastavíme jim vlastnost Name na dvere1.
spoustece1

Zóna


Jistě znáte takový ten senzor, který vám otevře dveře, když k nim přijdete. V hammeru to není nic těžkého.
Opět si vytvoříme dveře a nastavíme jim Name na dvere2.
Najdeme si texturu AAATRIGGER a vytvoříme blok, který bude představovat tu zónu, která bude otevírat dveře. Zónu převedeme na entitu trigger_multiple a nastavíme jí tyto vlastnosti:
Target: dvere2
Delay before reset: 1
spoustece2

Bedna


Vytvoříme dveře, ale místo func_door je uděláme func_breakable. Nastavíme jí:
Name: dvere3
Material type: Metal (podle materiálu dveří)
Ještě musíme ve flags zaškrtnout Only Trigger.
Najdeme si texturu nějaké výbušné bedny, např. BCRATE09A a vytvoříme bednu, kterou převedeme také na func_breakable, ale nastavíme jí jinak:
Target on break: dvere3
Material type: Wood (podle materiálu bedny)
Explode magnitude: 100
spoustece3

Příkladová mapa.

Komentáře

#1 |
m00nw4lk3r dne 10.08.2010 10:19:08 |
+1
potřebuju poradit....jak mám udělat, že po stisknutí určitého tlačítka se mi zvedne podlaha nahoru o nějakou vzdálenost?
dík za pomoc
#2 |
XXL_cz dne 10.08.2010 13:46:38 |
+1
Nastavíš to místo na podlaze které chceš aby se ti zvedlo do func_door v rotaci Yaw 2x rozvineš a vybereš UP dáš tomu nějaký název tomu func_door a tergetu od talačítka dáš target na ty dveře teď vlastně podlahu podlaha se ti zvedne do výšky o tolik kolik je její výška ale to můžeš vyladit LIPem

A nezapomeň pod tu zvedající podlahu dát ještě brush ať ti nevznikne leak
#3 |
m00nw4lk3r dne 10.08.2010 15:00:33 |
+1
ok...moc dík za pomoc
#4 |
m00nw4lk3r dne 10.08.2010 15:12:43 |
-1
ted jak to zkousim...funguje to vyborne jenom mi jeste prosim porad...jak mám nastavit aby to už zustalo v tý poloze do který se to dostane?
ještě jednou dík
#5 |
XXL_cz dne 10.08.2010 15:44:53 |
+1
Delay before close na -1 a ve flags zaškrtni Toggle to zanmená přepínací takže až to zmáčkneš znovu sjede to zase dolů a nebo až skončí kolo
#6 |
m00nw4lk3r dne 10.08.2010 19:37:05 |
+1
ok...moc dík
#7 |
KoRis dne 31.08.2010 16:39:04 |
-1
ahoj .. skouse lse msi udelat dvere ktery by se otevreli pomoci tlacitka... ale nejak mi to vůbec nefunguje xD ... newim co u toho tlacitka mam nastavit jako "dvere1" ... já v "Tie to Entity" a "func_door" žádný "target" nemám .. mám tam jenom "target patch"... ale to nefunguje když to nastavim :( vubec si už newim rady ... thx
#8 |
XXL_cz dne 31.08.2010 17:43:24 |
+1
Příklad:

func_door:
name: dvere1

func_button:
target: dvere1
#9 |
KoRis dne 31.08.2010 20:39:22 |
+1
nj .. ale já žádný "target" nikde nemám :D ... :( ... mám tam v nabídce jenom "target path" anebo "tergetted object" ... žádný target .... :(
#10 |
XXL_cz dne 31.08.2010 22:06:18 |
+1
tak tergetted object
#11 |
KoRis dne 01.09.2010 20:04:12 |
+1
dík moc :D .. už aspo nprincipiálně to funguje xD akorát se to nezasouvá dozdi , ale vyjíždí to proti mě xD ... ale to ještě nějak dopiluju sám ;-) dík ...
#12 |
XXL_cz dne 01.09.2010 21:34:28 |
+1
Jestli si nato nepřišel tak se to nastavuje jak tam sou ty 3 černý kruhy kde nastavuješ úhel.
#13 |
kejsler dne 06.05.2011 19:10:52 |
±0
Cau,
kdyz vyberu texturu button a udelam brush a dam face proporties na fit tak se ma tlacitko zarovna nejen na stred ale i do boku. Jak mam nastavit aby to tlacitko na bokach brushe nebylo ale jen na predni stene?
#14 |
Backup dne 07.05.2011 11:24:12 |
±0
V 3D okně označ jen potřebnou stěnu a u té dej fit.
#15 |
kejsler dne 07.05.2011 13:42:05 |
±0
Jak to myslis v 3D okne? Tam uplne nahore vlevo dam 3D udelaji se me na camere takovy cary barevny ale kdyz kliknu na kameru tak nic ale kdyz kliknu na TOP kameru tak zakrtnu celej brush a ne jen jednu stenu kterou chcu otexturovat. Mohl bys to prosim te vic popsat?

Dik za tvuj cas.
#16 |
XXL_cz dne 08.05.2011 01:43:56 |
±0
Nemáš náhodou grafiku ATI?

Jestli jo, tak si můžeš stáhnout Mesa3D, vybalit to do složky z hammerem a pak už by to mělí jít, ale bude se to víc sekat.
#17 |
kejsler dne 08.05.2011 11:35:18 |
+1
JJ, mam ATI. Jinak diky uz to funguje mel jsi pravdu.
#18 |
jokii dne 07.06.2011 13:09:06 |
±0
hej jak mam udelat to aby se ty dvere neposouvaly asi o 5cm ke me ale aby se cele posunuly do zdi co je na boční straně dveří :D
#19 |
Grakon2702 dne 12.07.2013 22:29:52 |
±0
Mohu se zeptat jak docílím toho, že se mi tlačítko spustí, dkyž do něj střelím?
#20 |
Backup dne 14.07.2013 11:36:47 |
±0
Nastavíš mu určitý health, nebo použiješ button_target.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Problém se zbra...

(Backup)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

BOMBA

(Gordon Freeman)
bullet.gif

SourceMod Tvorb...

(EMINEM)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 911
bullet.gif Nejnovější člen: NoobYT