Dneska si ukážeme jak udělat celkem jednoduchou věc a tím je voda.
Vytvoříme si nějakou místnost.
![voda1](images/articles/voda1.jpg)
Teď si do ní uděláme díru na náš bazén.
![voda2](images/articles/voda2.jpg)
Do ní samozřejmě bazén postavíme tak jak to mám na obrázku. Dávejte si pozor na LEAKy.
![voda3](images/articles/voda3.jpg)
Najděte si nějakou texturu vody. Klíčové slovo je water.
![voda4](images/articles/voda4.jpg)
Teď si to musíme upravit. Vybereme blok vody a dáme jí enitu func_water.
Render mode nastavíme na texture aby byla voda poloprůsvitná a tím připomínala skutečnou vodu.FX Amount nastavíme na 100.Wave Height nastavíme na 1.0.
![voda5](images/articles/voda5.jpg)
![voda6](images/articles/voda6.jpg)
![voda7](images/articles/voda7.jpg)
Mapu zkomplikujeme a můžete si konečně zaplavat. :)
![voda8](images/articles/voda8.jpg)
Příkladová mapa |