tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

17.11.2017 17:29:59
že.
±0


16.11.2017 15:48:08
Originálne.
±0


12.11.2017 23:39:25
@bign: Protože tě nikdo nemá rád. :(
±0


11.11.2017 11:00:31
Pyčo, prečo nejde VHE chat.
±0


08.11.2017 09:51:04
Taky se přidávám :D
+1


08.11.2017 00:46:32
@Dominio: Souhlasím.
+1


07.11.2017 19:17:22
@bign: Tebe nesnáší všichni.
±0


07.11.2017 11:10:00
Všetkých vás neznášam
±0


02.11.2017 20:11:23
@Gordon Freeman: Trochu opožděná reakce ale dlouho jsem tu nebyl - Tenhle mód jsem hrál už asi před rokem a řechtal jsem se u toho jak kůň. :D Jeden s nejlepších módů co jsem kdy hrál. Z nějakýho důvodu mě to celou dobu i přes tu hromadu failů pořád přišlo vtipný.

Například zrovna ta část s továrnou na lambda znaky kde jsi musel skrz ní dostat securiťáka živého což byl kurevsky těžký úkol a vždycky když ti umřel tak ti hra ještě napsala něco ve smyslu: "Subjekt nechal personál výcviku svévolně umřít bez dozoru" :D :D

Ale nejlepší mi přišla část ve videu 3:53 to když jsem viděl poprvé tak jsem si poprskal monitor. :D

Akorát jsem jednou musel použil cheat na zpomalení hry (host_framerate) a to v části s myčkou kde se musel obskočit ten velkej kartáč.
±0


31.10.2017 17:16:46
existuje niejaky kompilator, ktory nepokazi teleporty ako winbspc? proste sa niejak bugnu a niesu na mape..
±0


Voda

(Základy)

Dneska si ukážeme jak udělat celkem jednoduchou věc a tím je voda.
Vytvoříme si nějakou místnost.
voda1
Teď si do ní uděláme díru na náš bazén.
voda2
Do ní samozřejmě bazén postavíme tak jak to mám na obrázku. Dávejte si pozor na LEAKy.
voda3
Najděte si nějakou texturu vody. Klíčové slovo je water.
voda4
Teď si to musíme upravit. Vybereme blok vody a dáme jí enitu func_water.
Render mode nastavíme na texture aby byla voda poloprůsvitná a tím připomínala skutečnou vodu.FX Amount nastavíme na 100.Wave Height nastavíme na 1.0.
voda5
voda6
voda7
Mapu zkomplikujeme a můžete si konečně zaplavat. :)
voda8
Příkladová mapa

Komentáře

#1 |
holinorth dne 16.05.2010 11:33:49 |
+1
kdyz si najdes norm vodu a tu bažinu tk to tam ani delat nemusíš ja vtom plavu hned :D
#2 |
dragonx dne 16.05.2010 11:45:17 |
+1
No to func_water tam musíš nastavit každopádně ale jak jsem ukazoval ten render mode a to FX Amount tak to je průsvitnost takže voda vypadá realněji.
#3 |
Xpun dne 16.05.2010 11:51:22 |
+1
JJ, některé textury ani nemusš dávat func_water a plaveš v nich. Btw. na tom screenshotu ta voda moc průsvitně nevypadá.
#4 |
Backup dne 16.05.2010 12:36:26 |
+1
@holinorth: tímhle způsobem je dělaná voda v HL1, je to kvůli lepšímu fps. V téhle době ale s fps můžeme plýtvat, takže si můžeme dovolit vlny a průhlednost.
#5 |
dragonx dne 16.05.2010 17:11:46 |
+1
Aha to jsem nevěděl že to tak je xD no ale z jiných textur si vodu udělat nemůžeš a přitom to někdo chce.

re:xpun

jj nevypada :D ale to je jedno každý si může nastavit jak chce
no tady ta průhlednost by byla spíš pro "otrávenou vodu" a vlny by byly vyšší jako že je v tom prostě nějaká žiravina nebo jed
#6 |
exeo dne 19.11.2010 17:55:47 |
+1
ja by som sa chcel opytat ako mam spravit ze ked niekto do tej vody padne tak zomrie?
#7 |
XXL_cz dne 19.11.2010 21:03:52 |
+1
Někde tam se dá natstavit jestli to má být jako voda, sliz, nebo láva. Nevim jak se to menuje ale skus to prohledat.

A nebo do té vody můžeš dát entitu triger_hurt, tomu bych dal přednost - tam si můžeš nastavit kolik to bude ubírat HP za sekundu
#8 |
Control dne 21.03.2011 19:04:02 |
+2
mam taky problem ze ked dam to object properties tak mi nejde vybrat textura a hore mam len Class info a nic ine
#9 |
MpPozor dne 25.03.2011 18:30:14 |
+1
Jak udělat, aby ta voda tekla?
#10 |
Backup dne 26.03.2011 00:50:54 |
±0
Něčeho lze dosáhnout pomocí func_conveyor.
Použiješ texturu vody co nebude mít před názvem vykřičník, vytvoříš brushovou entitu func_conveyor a ve Flags zaškrtneš Non solid. Pokud bys chtěl aby ta voda měla tah a aby zmírňovala pád, přetáhni přes to ještě trigger_push a func_watter s texturou NULL. Kdyžtak tady máš příkladovku.
#11 |
MichaelMik dne 17.04.2011 10:32:28 |
±0
Ahoj jak mam udelat aby kdyz zmacknu tlacitko aby voda komoru naplnila a naopak? :)
#12 |
Backup dne 17.04.2011 11:56:57 |
±0
Voda se chová jako func_door, takže jí stačí tak nastavit a aktivovat nějakým spouštěčem.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 916
bullet.gif Nejnovější člen: Xaggy