tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Voda

(Základy)

Dneska si ukážeme jak udělat celkem jednoduchou věc a tím je voda.
Vytvoříme si nějakou místnost.
voda1
Teď si do ní uděláme díru na náš bazén.
voda2
Do ní samozřejmě bazén postavíme tak jak to mám na obrázku. Dávejte si pozor na LEAKy.
voda3
Najděte si nějakou texturu vody. Klíčové slovo je water.
voda4
Teď si to musíme upravit. Vybereme blok vody a dáme jí enitu func_water.
Render mode nastavíme na texture aby byla voda poloprůsvitná a tím připomínala skutečnou vodu.FX Amount nastavíme na 100.Wave Height nastavíme na 1.0.
voda5
voda6
voda7
Mapu zkomplikujeme a můžete si konečně zaplavat. :)
voda8
Příkladová mapa

Komentáře

#1 |
holinorth dne 16.05.2010 11:33:49 |
+1
kdyz si najdes norm vodu a tu bažinu tk to tam ani delat nemusíš ja vtom plavu hned :D
#2 |
dragonx dne 16.05.2010 11:45:17 |
+1
No to func_water tam musíš nastavit každopádně ale jak jsem ukazoval ten render mode a to FX Amount tak to je průsvitnost takže voda vypadá realněji.
#3 |
Xpun dne 16.05.2010 11:51:22 |
+1
JJ, některé textury ani nemusš dávat func_water a plaveš v nich. Btw. na tom screenshotu ta voda moc průsvitně nevypadá.
#4 |
Backup dne 16.05.2010 12:36:26 |
+1
@holinorth: tímhle způsobem je dělaná voda v HL1, je to kvůli lepšímu fps. V téhle době ale s fps můžeme plýtvat, takže si můžeme dovolit vlny a průhlednost.
#5 |
dragonx dne 16.05.2010 17:11:46 |
+1
Aha to jsem nevěděl že to tak je xD no ale z jiných textur si vodu udělat nemůžeš a přitom to někdo chce.

re:xpun

jj nevypada :D ale to je jedno každý si může nastavit jak chce
no tady ta průhlednost by byla spíš pro "otrávenou vodu" a vlny by byly vyšší jako že je v tom prostě nějaká žiravina nebo jed
#6 |
exeo dne 19.11.2010 17:55:47 |
+1
ja by som sa chcel opytat ako mam spravit ze ked niekto do tej vody padne tak zomrie?
#7 |
XXL_cz dne 19.11.2010 21:03:52 |
+1
Někde tam se dá natstavit jestli to má být jako voda, sliz, nebo láva. Nevim jak se to menuje ale skus to prohledat.

A nebo do té vody můžeš dát entitu triger_hurt, tomu bych dal přednost - tam si můžeš nastavit kolik to bude ubírat HP za sekundu
#8 |
Control dne 21.03.2011 19:04:02 |
+2
mam taky problem ze ked dam to object properties tak mi nejde vybrat textura a hore mam len Class info a nic ine
#9 |
MpPozor dne 25.03.2011 18:30:14 |
+1
Jak udělat, aby ta voda tekla?
#10 |
Backup dne 26.03.2011 00:50:54 |
±0
Něčeho lze dosáhnout pomocí func_conveyor.
Použiješ texturu vody co nebude mít před názvem vykřičník, vytvoříš brushovou entitu func_conveyor a ve Flags zaškrtneš Non solid. Pokud bys chtěl aby ta voda měla tah a aby zmírňovala pád, přetáhni přes to ještě trigger_push a func_watter s texturou NULL. Kdyžtak tady máš příkladovku.
#11 |
MichaelMik dne 17.04.2011 10:32:28 |
±0
Ahoj jak mam udelat aby kdyz zmacknu tlacitko aby voda komoru naplnila a naopak? :)
#12 |
Backup dne 17.04.2011 11:56:57 |
±0
Voda se chová jako func_door, takže jí stačí tak nastavit a aktivovat nějakým spouštěčem.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 29

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes