Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Dnes se dozvíte jak do své mapy přidat zbraň kterou můžete vzít a používat.
Je to velice jednoduché.
Uděláme si zase místnost.
Do mapy vložíme enitu armoury_entity.
Když jsme jí vytvořili tak jí označíme a dáme propeties. Item: Vyberte si zbraň jaká ve hře bude. Count: počet zbraní dokud zbraň nezmizí (resetuje se automaticky po kole takže žádné problémy).
To nejsou zkratky, to jsou jejich správné názvy. Nechápu proč v 1.6 jsou takové názvy zbraní jako clarion, maverick, bullpup, defender, cv47, atd. i když ve skutečnosti to je famas, m4, steyr aug, galil, ak47,...
když se podíváš do autobuy.txt, tak tam máš seznam těch originálních názvů a těch z cska.
Mám dotaz... no dva
1. Já osobně dělám mapu do HL1 a jak mám udělat aby se zbraň resetovala znovu na stejném místě po určité době (např.: 1min.) ? Prostě tak jak to je u všech mapek.
2. když dám propeties a item tak tam jsou jen zbraně do cs... jak mam docílit toho aby jsem měl na výběr ze zbraní (i munice) z HL1.
Děkuji ... jinak teda musím říc že lepší turtoriál na tento program snad ani nemůže být. Vše je velice podrobně popsáno a vysvětleno fakt paráda ... děkuju
Musíš si nastavit .fgd od half-life (ve složce z hammerem: fgd/half-life/half-life-fgd) nastavíš to v nastavení v tom velkym políčku jak tam máš možnost add, remove a ještě něco.