Před čtením tohoto tutoriálu si přečtěte turotiál o laserech
Začneme samozřejmě místností, dnes by se hodila nějaká chodba, kam bychom naše lasery umístili.
Na jednu stranu místnosti začneme přidávat env_lasery. Na druhou stranu přidáme info_targety (pro každý env_laser jeden info_target).
Načneme nastavením info_targerů, to bude lehké. Prvnímu info_targetu nastavíme name na t1, druhému na t2, třetímu na t3, atd.
Nyní označíme env_lasery a nastavíme jim společné vlastnosti:
Name: lasery
Brightness: 255
Beam Color: 255 0 0
Damage / second: 1000000
Teď budeme nastavovat jednotlivým env_laserům Target of laser na jméno protilehlého info_targeru; tzn prvnímu env_laseru nastavíme target na t1, druhému na t2, atd.
Přidáme tlačítko, kterým lasery budeme spouštět. Nastavíme mu target na lasery a ve flags zaškrtneme don't move.
Abychom to dovedli k dokonalosti, přidáme trigger_relay, u kterého nastavíme:
Name: game_playerspawn
Target: lasery
Trigger state: Off
Tento trigger_relay nám zajistí, aby se lasery deaktivovaly každé nové kolo, protože jinak zůstanou zapnuté i do dalšího kola.
Příkladová mapa.
|