tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


Teleport

(Základy)

První nějakou spíš větší místnost.Do ní vložme brush, který by měl místnost půlit.

Teď uděláme brush s texturou aaatrigger a dáme mu entitu trigger_teleport.
Target mu dáme dest.

teleport

Do druhé mistnosti dejte entitu info_teleport_destination (tam kde se máte objevit).
Dáme mu jméno dest. Teleport je hotov.

Ale kde je ?

Aby jste teleport viděli, dáme si k nim nějaké sprity.
Tam, kde je začátek teleportu, dáme entitu env_sprite.

Sprite name: valve/sprites/enter1.spr
Render mode: Additive (jestli necháte na normal bude za ním černo)
FX Ammout: 155 (jestli necháte na 0, nebude videt)
Ve flags zaškrtneme Start on, jinak ho neuvidíme hned ze začátku.

To už tedy máme ale teď si ho držením shiftu zduplikujte a dejte ho k info_teleport_destination a Sprite name nebude enter1 ale exit1.

Komentáře

#1 |
matej hajek dne 16.10.2010 16:29:01 |
±0
hele a kde jsou spirity ve steamu? xD
#2 |
Backup dne 16.10.2010 16:39:37 |
±0
Na stejném místě, jen nejsou vybalené, takže valve/sprites/enter1.spr fungovat bude. Na vybalení ze steamovských balíků použij gcfscape.
#3 |
matej hajek dne 24.10.2010 17:19:42 |
±0
dik moc
#4 |
rysi dne 26.10.2010 19:59:48 |
±0
Cus, poprve jsem vytvoril teleport a pak když jsem druhý den znova zapl VHE a dal run tak vse ok, ale když jsem dal new game v cs tak to spadlo a napsalo Fatal Error Mod_NumForName: valve/sprites/exit1.spr not found. Nevite nekdo cim se to da spravit? Dik
#5 |
Backup dne 26.10.2010 20:03:57 |
±0
Nedělal jsi něco s cskem? Podívej se ten soubor (valve/sprites/exit1.spr) existuje.
#6 |
rysi dne 26.10.2010 22:23:11 |
±0
Nedělal a ty soubory tam jsou. Fakt mě to štve, protože jsem vytvořil pěkonu mapa a ted uz vůbec nejde:(
#7 |
rysi dne 27.10.2010 10:27:46 |
±0
Už jsem to vyřešil. Daljsem si jiný sprite funguje dik.:)
#8 |
Control dne 25.03.2011 19:15:55 |
±0
ja chcem spitat ze kde mam dat to meno destnatom tleporte
#9 |
Control dne 25.03.2011 19:40:55 |
±0
taisto ako rysimu mi to vypise:Fatal Error Mod_NumForName: valve/sprites/exit1.spr not found pls co s tim mam roit
#10 |
Warrion dne 18.06.2011 17:04:46 |
-2
MNĚ TO TELEPORTUJE, ALE PAK SE NEMŮŽU HÝBAT. JDE NĚJAK UDĚLAT ZNOVU HÝBÁNÍ
#11 |
XXL_cz dne 18.06.2011 17:50:46 |
+1
Porotože se asi v něčem sekneš. Možná podlaha a nebo spíš strop protože to deleport destination on se objeví na té tečce a né středem postavy v ní.

A nebo možná i zeď jestli si to od ní dal 16 nebo míň čtverečků.
#12 |
jokii dne 09.08.2011 20:47:07 |
±0
hele mam problem vejdu do portu a tam kde mam urcene me to nehodi hodi me to velky kus od toho mista a ne do presneho bodu ... teleport neni omezen mistem takze se tam nijak neblokuje spawn nebo jak to pojmenovat
#13 |
jokii dne 10.08.2011 16:02:43 |
±0
a tak problem vyřešen ale nevim v cem byla chyba vsechno delano podle planu a predtim to neslo a ted to jde :)

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon