tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


19.08.2017 16:15:55
Bez si predavat svoje lacne pluginy lacnym portalom ako je napriklad mix-arena, a mna nechaj na pokoji :D
±0


18.08.2017 17:06:30
Na takovou úroveň bych se nesnížil :D na úroveň acka, to je hodně nízko.
±0


18.08.2017 02:59:58
Bude rvačka?!
+1


16.08.2017 17:06:38
To mluvíš pravděpodobně o sobě samém, já se tě v životě ptal na jedinou věc. Tady by někdo chtěl unban.
±0


15.08.2017 20:05:40
Backup, mas este bsp subor bac_assault?
±0


15.08.2017 17:15:07
Jasne, budem sa pytat "cloveka" co vraj vsetko v Hammere vie spravit, a sa ma pyta na steame ako konkretnu vec spravit :P
-2


14.08.2017 08:47:37
Hlavně že se nikomu nic nestalo :D
+1


14.08.2017 04:53:06
Noták acko, ty se mě bojíš zeptat viď? Se zeptáš radši tady co, jinak by ses cítil trapně.
±0


13.08.2017 12:09:43
Ok uz viem, CTRL + F :D
+2


Jak na kz (jump) mapu

(Ostatní)

Zdravím,
určitě jste se někdy setkali s cs skákáním, tzv. kreedz.
V tomto tutoriálu se dozvíme, jak udělat jump mapu.

krok první - prostředí mapy
První krok při kreedz mappingu je prostředí mapy. Nabízí se spousty kvalitních řešení tohoto problému, od prostého skyboxu (např vesmír) do velice složitých terénních záležitostí (skály, jeskyně atd.). Pro začátek je nejlepší volba skybox. Jediné úskalí je výběr správného skyboxu, kterému se vyhneme leda pokud děláme jeskyni.
Další problém, který se často v mapách vidí, je osvětlení. Pokud zvolíte skybox se sluncem, určitě nedávejte studené barvy (modrá, čistá bílá), ale zvolte barvy od nažloutlé až do červené.

krok druhý - skoky
Dejme tomu, že máme prostředí mapy. Je čas udělat mapu skákatelnou.
Pro správné tvoření skoků platí několik pravidel:
1) nikdy nekopírujte skoky
2) skoky v mapě by měly mít přibližně stejnou obtížnost
3) skoky v dobré jump mapě jsou jedinečné, originální
4) mapa musí být skákatelná bez checkpointů

krok třetí - timer
Timer se skládá ze tří částí: start button, počítadlo, stop button. Znovu je možnost ukázat originalitu vytvarováním tlačítek a počítadla.

krok čtvrtý - detaily
Jedná se o zkrášlující prvky v mapě, pokud je někde holá zeď, pověste na ní obraz nebo lampu, pokud prázdný trávník, přidejte kytku. Možností je nespočet, je jen na vás jak je využijete.

krok pátý - kompilace, testování
Blížíme se k závěru; kompilujeme mapu. Nastavení by v 99% nemělo být jiné než na přiloženém obrázku. Pak už jen čekat, než se mapa zkompiluje a že to není u kvalitní mapy tak krátká doba
Mapu máme zkompilovanou, ještě ale není konec. Přichází ingame část mappingu, testování. Testujeme skákatelnost skoků, zkratky, fps, lightbugy, wallbugy, nullbugy. Testujeme a kompilujeme tak dlouho, než v mapě nebude žádný bug, zkratka, nebo příliš těžký skok.

Autohealer/HP booster
do každé mapy přidejte podle potřeby autohealer, nebo hp booster. Jak udělat autohealer? Z obrázku je vše patrné.
kz1

První mapa
Tak se pustíme do naší první mapy. Jako prostředí zvolíme skybox okolo celé mapy. Vytvoříme větší blok na start a ještě větší blok na cíl. Vytvoříme krychli 64x64 a několikrát zkopírujeme. Jednotlivé bloky vertikálně posuneme tak, aby se dalo doskákat k cíli. Testujeme po 5ti blocích v hammeru a upravujeme podle potřeby. Časem budeme mít správný odhad a vše půjde rychleji. Do mapy umístíme vhodně nastavené osvětlení, timer, autohealer, minimálně 10 spawnů, popřípadě teleport do spodní části mapy.
Mapa by mohla vypadat nějak takhle:
kz2

DOWNLOAD:
Firstmap pack
- mapa
- demo, důkaz skákatelnosti
- timer do kreedz map

Závěrem bych chtěl popřát mnoho štěstí všem mapperům, kteří propadli kouzlu kreedz map.

Komentáře

#1 |
peThe dne 02.02.2011 17:53:17 |
+2
Backupe, co vlastně znamená to "kreedz" ? Je to slangový výraz pro skákání, nebo co? Už mi to pěkně dlouho vrtá hlavou :D Jinak tutoriál dobrej, jen možná pro začátečníky trošku složitěji pochopitelnej, přitom je to jeden z nejjednodušších typů map. Nemusíš řešit to,aby CTs byli na plantu dřív, dokonalou symetriku, vyváženost, OP pozičky. Nechceš tam princip toho timeru vysvětlit trochu důkladněji?
#2 |
calween dne 04.02.2011 16:57:26 |
+7
kreedz - Kanadský jumper, ktorý pred asi 6 rokmi postaval 1. "jump mapu". Po čase sa tieto druhy map začali rozširovať a tak vznikol nový Counter-Strike mód s názvom "Kreedz (kz)". Odvtedy sa nespočetne rozvetlil. Všetko o "kreedz" nájdete naGoogle Search www.xtreme-jumps.eu alebo Google Search kzsk.sk
#3 |
Salva dne 30.04.2011 18:14:35 |
±0
keby som vedela, ako na start button, počítadlo a stop button ........
#4 |
Habax dne 15.08.2011 19:43:24 |
±0
Salva, neviem či nevidíš ale TU v sekcii DOWNLOAD je :
- mapa
- demo, důkaz skákatelnosti
- timer do kreedz map
#5 |
Backup dne 19.08.2011 12:33:59 |
+2
Komu by chyběly sprity timeru, může si je stáhnout zde.
#6 |
blackelf dne 05.05.2017 17:35:31 |
±0
tak toto bych neskakal :D radsi nejake mapy typu dimblock
#7 |
blackelf dne 05.05.2017 17:35:50 |
±0
dydka a qui delaji nejlepsi kz mapy

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 40% [2 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 20% [1 Hlas]
Dobré Dobré 40% [2 Hlasů]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 914
bullet.gif Nejnovější člen: slayerx1