Point entity
ambient_generic - přehrává zvuk
armoury_entity - zbraň ležící na zemi
cycler - model / sprite včetné kolizního boxu o velikosti hráče
cycler_sprite - model / sprite bez kolizního boxu
cycler_wreckage - kouř
env_beam - paprsek, přerušovaný env_laser s více funkcemi
env_beverage - plechovka z automatu
env_blood - stříká krev
env_explosion - exploze
env_fade - způsobí barevný přechod, např. zčernaní obrazu.
env_fog - mlha
env_funnel - teleportační efekty
env_global - ...celkem těžká věc na popsání jednou větou, o tomhle musím napsat článek...
env_glow - záře
env_laser - laser, paprsek
env_message - vypíše hlášku z titles.txt
env_rain - déšť
env_render - nastavuje render mód a další vlastnosti dané entity
env_shake - zemětřesení, zatřese s obrazem
env_shooter - vystřeluje modely / sprity
env_snow - padající sníh
env_sound - nastavuje efekt zvuku pro danou oblast
env_spark - jiskry
env_sprite - sprite, který můžete schovat
game_counter - počítadlo
game_counter_set - nastavuje hodnotu v počítadle
game_end - ukončí aktuální mapu bez ohledu na timelimit
game_player_equip - přidá hráči zbraně
game_player_hurt - ubere HP
game_player_team - přeřadí hráče k druhému teamu
game_score - ovlivňuje skóre hráčů / teamu
game_team_master - uchovává informaci o tom, k jakému týmu se vztahuje; nefunguje
game_team_set - určuje game_team_master, k jakému týmu se vztahuje; nefunguje
game_text - vypíše text na obrazovku
gibshooter - vystřeluje kusy masa a stříká krev
hostage_entity - hostage
info_bomb_target - bomb plant
info_compile_parameters - tato entita se dá využít, když se vám nechce kompilovat mapu na "Expert"
info_hostage_rescue - hostage rescue zóna
info_map_parameters - nastavení nakupování zbraní a účinosti výbuchu C4
info_null - stejná funkce jako info_target; speciálně se používá pro light_spot
info_player_deathmatch - Terrorist spawn
info_player_start - Counter-Terrorist spawn
info_target - cíl kam míří env_beam nebo trigger_camera; pro light_spot se používá info_null
info_teleport_destination - cíl trigger_teleportu
info_texlights - funguje jako lights.rad ...musím doplnit do článku o lights.rad
info_vip_start - VIP spawn
infodecal - decal
item_antidote - protijed z HL1, kde nebyl
item_assaultsuit - vesta a helma
item_battery - doplňuje HEV Suit z HL1
item_healthkit - lékárnička z HL1
item_kevlar - vesta
item_longjump - LJ modul z HL1
item_security - karta z HL1, kde nebyla
light - světlo
light_environment - světlo které svítí "ze skyboxu"; simuluje denní / noční světlo
light_spot - bodové světlo
monster_scientist - vědec z HL1 jako hostage
multi_manager - ...celkem těžká věc na popsání jednou větou, o tomhle musím napsat článek...
multisource - ...celkem těžká věc na popsání jednou větou, o tomhle musím napsat článek...
path_corner - body, kterými projíždí func_train a jemu podobné entity
path_track - stejná funkce jako path_corner; nedají se u něj nastavit úhly
player_weaponstrip - sebere hráči všechny zbraně
test_effect - teleportační efekt
trigger_auto - aktivuje cíl po startu mapy
trigger_camera - kamera
trigger_changetarget - mění cíl dané entity
trigger_relay - relé; zapíná / vypíná / přepíná danou entitu
weapon_c4 - předem plantnutá C4
Brush entity
button_target - tlačítko, aktivuje se střelbou
env_bubbles - bubliny
func_bomb_target - bomb plant
func_breakable - rozbitný brush
func_button - tlačítko
func_buyzone - buyzóna
func_conveyor - pásový dopravník
func_door - zajížděcí dveře
func_door_rotating - otáčecí dveře
func_escapezone - terrorist escape zóna pro es_ mapy
func_friction - náledí
func_grencatch - aktivuje cíl po průletu flashbangu nebo smoke granátu
func_guntarget - terč
func_healthcharger - dobíječ zdraví z HL1
func_hostage_rescue - hostage rescue zóna
func_illusionary - průchozí brush
func_ladder - žebřík
func_mortar_field - území, kam může přijít nálet
func_pendulum - brush kývající se kolem originu
func_plat - jednoduchý výtah
func_platrot - jednoduchý otočný vátah
func_pushable - bedna, kterou můžete hýbat
func_recharge - dobíječ HEV Suit z HL1
func_rot_button - páka
func_rotating - brush točící se kolem originu
func_tank - kulomet
func_tankcontrols - ovládání kulometu/děla
func_tanklaser - laserové dělo
func_tankmortar - dělo
func_trackautochange - výtah pro vláček
func_trackchange - výtah pro vláček
func_tracktrain - ovladatelný vláček
func_train - vláček, výtah, jezdicí plošina, ...
func_traincontrols - ovládání tracktrainu
func_vehicle - vozidlo
func_vehiclecontrols - ovládání vozidla
func_vip_safetyzone - VIP rescue zóna
func_wall - zeď
func_wall_toggle - zeď, kterou můžete schovat
func_water - voda
func_weaponcheck - zkontroluje, zda hráč má u sebe zvolené zbraně
game_zone_player - spíná rozdílnou akci pro hráče venku a pro ostatní
momentary_door - dveře otevírané momentary_rot_button
momentary_rot_button - ventil, u kterého musíte držet E, aby se otevíraly momentary_door
trigger_autosave - uloží hru kterou samozřejmě nelze načíst
trigger_counter - počítá, kolikrát skrz něj hráč projde
trigger_gravity - mění gravitaci
trigger_hurt - ubírá HP
trigger_multiple - klasický trigger, aktivátor entit
trigger_once - trigger, který se dá použít pouze jednou za mapu
trigger_push - táhne hráče a různé entity
trigger_teleport - teleport
|