tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


Seznam entit a jejich popis

(Ostatní)

Point entity



ambient_generic - přehrává zvuk
armoury_entity - zbraň ležící na zemi
cycler - model / sprite včetné kolizního boxu o velikosti hráče
cycler_sprite - model / sprite bez kolizního boxu
cycler_wreckage - kouř
env_beam - paprsek, přerušovaný env_laser s více funkcemi
env_beverage - plechovka z automatu
env_blood - stříká krev
env_explosion - exploze
env_fade - způsobí barevný přechod, např. zčernaní obrazu.
env_fog - mlha
env_funnel - teleportační efekty
env_global - ...celkem těžká věc na popsání jednou větou, o tomhle musím napsat článek...
env_glow - záře
env_laser - laser, paprsek
env_message - vypíše hlášku z titles.txt
env_rain - déšť
env_render - nastavuje render mód a další vlastnosti dané entity
env_shake - zemětřesení, zatřese s obrazem
env_shooter - vystřeluje modely / sprity
env_snow - padající sníh
env_sound - nastavuje efekt zvuku pro danou oblast
env_spark - jiskry
env_sprite - sprite, který můžete schovat
game_counter - počítadlo
game_counter_set - nastavuje hodnotu v počítadle
game_end - ukončí aktuální mapu bez ohledu na timelimit
game_player_equip - přidá hráči zbraně
game_player_hurt - ubere HP
game_player_team - přeřadí hráče k druhému teamu
game_score - ovlivňuje skóre hráčů / teamu
game_team_master - uchovává informaci o tom, k jakému týmu se vztahuje; nefunguje
game_team_set - určuje game_team_master, k jakému týmu se vztahuje; nefunguje
game_text - vypíše text na obrazovku
gibshooter - vystřeluje kusy masa a stříká krev
hostage_entity - hostage
info_bomb_target - bomb plant
info_compile_parameters - tato entita se dá využít, když se vám nechce kompilovat mapu na "Expert"
info_hostage_rescue - hostage rescue zóna
info_map_parameters - nastavení nakupování zbraní a účinosti výbuchu C4
info_null - stejná funkce jako info_target; speciálně se používá pro light_spot
info_player_deathmatch - Terrorist spawn
info_player_start - Counter-Terrorist spawn
info_target - cíl kam míří env_beam nebo trigger_camera; pro light_spot se používá info_null
info_teleport_destination - cíl trigger_teleportu
info_texlights - funguje jako lights.rad ...musím doplnit do článku o lights.rad
info_vip_start - VIP spawn
infodecal - decal
item_antidote - protijed z HL1, kde nebyl
item_assaultsuit - vesta a helma
item_battery - doplňuje HEV Suit z HL1
item_healthkit - lékárnička z HL1
item_kevlar - vesta
item_longjump - LJ modul z HL1
item_security - karta z HL1, kde nebyla
light - světlo
light_environment - světlo které svítí "ze skyboxu"; simuluje denní / noční světlo
light_spot - bodové světlo
monster_scientist - vědec z HL1 jako hostage
multi_manager - ...celkem těžká věc na popsání jednou větou, o tomhle musím napsat článek...
multisource - ...celkem těžká věc na popsání jednou větou, o tomhle musím napsat článek...
path_corner - body, kterými projíždí func_train a jemu podobné entity
path_track - stejná funkce jako path_corner; nedají se u něj nastavit úhly
player_weaponstrip - sebere hráči všechny zbraně
test_effect - teleportační efekt
trigger_auto - aktivuje cíl po startu mapy
trigger_camera - kamera
trigger_changetarget - mění cíl dané entity
trigger_relay - relé; zapíná / vypíná / přepíná danou entitu
weapon_c4 - předem plantnutá C4



Brush entity



button_target - tlačítko, aktivuje se střelbou
env_bubbles - bubliny
func_bomb_target - bomb plant
func_breakable - rozbitný brush
func_button - tlačítko
func_buyzone - buyzóna
func_conveyor - pásový dopravník
func_door - zajížděcí dveře
func_door_rotating - otáčecí dveře
func_escapezone - terrorist escape zóna pro es_ mapy
func_friction - náledí
func_grencatch - aktivuje cíl po průletu flashbangu nebo smoke granátu
func_guntarget - terč
func_healthcharger - dobíječ zdraví z HL1
func_hostage_rescue - hostage rescue zóna
func_illusionary - průchozí brush
func_ladder - žebřík
func_mortar_field - území, kam může přijít nálet
func_pendulum - brush kývající se kolem originu
func_plat - jednoduchý výtah
func_platrot - jednoduchý otočný vátah
func_pushable - bedna, kterou můžete hýbat
func_recharge - dobíječ HEV Suit z HL1
func_rot_button - páka
func_rotating - brush točící se kolem originu
func_tank - kulomet
func_tankcontrols - ovládání kulometu/děla
func_tanklaser - laserové dělo
func_tankmortar - dělo
func_trackautochange - výtah pro vláček
func_trackchange - výtah pro vláček
func_tracktrain - ovladatelný vláček
func_train - vláček, výtah, jezdicí plošina, ...
func_traincontrols - ovládání tracktrainu
func_vehicle - vozidlo
func_vehiclecontrols - ovládání vozidla
func_vip_safetyzone - VIP rescue zóna
func_wall - zeď
func_wall_toggle - zeď, kterou můžete schovat
func_water - voda
func_weaponcheck - zkontroluje, zda hráč má u sebe zvolené zbraně
game_zone_player - spíná rozdílnou akci pro hráče venku a pro ostatní
momentary_door - dveře otevírané momentary_rot_button
momentary_rot_button - ventil, u kterého musíte držet E, aby se otevíraly momentary_door
trigger_autosave - uloží hru kterou samozřejmě nelze načíst
trigger_counter - počítá, kolikrát skrz něj hráč projde
trigger_gravity - mění gravitaci
trigger_hurt - ubírá HP
trigger_multiple - klasický trigger, aktivátor entit
trigger_once - trigger, který se dá použít pouze jednou za mapu
trigger_push - táhne hráče a různé entity
trigger_teleport - teleport

Komentáře

#1 |
swifterik dne 21.12.2010 14:58:10 |
+1
pochybuju ze bych kdy videl weapon_c4 v seznamu entit:(
#2 |
swifterik dne 21.12.2010 14:58:43 |
-2
v source mozna ale ne v 1.6
#3 |
XXL_cz dne 21.12.2010 15:03:12 |
+1
na starém .fgd to není, ale na tom kde je napsaný HEX jo.

Ale podle mě to je v multiplayeru skoro nanic protože to funguje jenom jednou.
#4 |
swifterik dne 25.12.2010 16:33:15 |
+1
JJ mas pravdu sry :D
#5 |
Gordon Freeman dne 01.02.2011 06:05:32 |
+1
pekny popis:) hodne na nej koukam kdyz nvn co je co :|
nebo taky kdyz chci neco udelat ale nvn jakou tomu dat funkci
#6 |
Gravitr dne 25.04.2012 18:31:13 |
±0
trigger_hurt nejen ubírá hp, může je i přidávat :)

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [2 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon