tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

20.06.2017 23:02:22
Jo, to je další možnost..že jsem barvoslepy, nebo úplně slepý :D ale tak byl to jen návrh:D
±0


20.06.2017 20:13:13
Udělej si test barvosleposti, já přečtu každou... :D
±0


20.06.2017 11:46:16
Měl bych takový návrh, při registraci jak je ten captcha kód, je to dělané velmi pěkně jako brushe :D ale ono to nejde přečíst vůbec, já jsem musel 30x změnit kód, abych to přečetl a bylo to správně =D
±0


19.06.2017 19:52:01
ok
±0


19.06.2017 00:25:14
Jak žijete lidi? :D Jestli teda žijete :@
±0


12.05.2017 22:22:13
Abych naštval Backapu, že má další práci, tak jsem mu tam hodil jednu prosbu.
Děkuji ;)
±0


11.05.2017 15:29:38
O hodně přicházíš :D
±0


11.05.2017 11:14:29
Jsem antisociál a na srazy nejezdím... :D
±0


10.05.2017 21:53:37
Už dlouho jsem to tu nenapsal, takže....
... zakalíme? Pívo? Dejvice nebo Jižák?
#TMsraz
±0


08.05.2017 19:32:50
dik moc
±0


Laserové dělo

(Ostatní)

Ahoj, dnes si vytvoříme laserové dělo. Vytvořte si nějakou malou mapku, nebo jak chcete a do ní si dejte své dělo.

Až budete mít své dělo hotovo tak ho rozložte na dvě části. Na část ze které budete chrlit ENV_laser a na podnos kolem kterého se ta hlavice bude otáčet. Jakmile budete dělo mít rozloženo na tyhle 2 části, tak dejte tam kde chcete aby se hlavice otáčela brush s texturou ORIGIN. Poté označte hlavici a brush s texturou ORIGIN a nastavte je na Func_Tanklaser . Nyní můžeme svůj laser nastavit.

Name: (Jakékoliv; Já zvolil laser)
Target: pokud s laserem chcete něco spustit třeba nějaký zvuk
Yaw (rate, range, tolerance): Já osobně toto nastavuju na 360 aby se laser mohl otáčet o 360°
Pitch (rate, range, tolerance): Pokud to chápu dobře tak se díky tomuhle dělo houpe , takže tomu moc nenastavujte nebo se nestrefíte
Barrel ( Lenght , Horizontal , vertical ): Tohle moc nechápu ale já to nastavuju takto – Lenght – 75 , Horizontal – 0 a vertical na 7
Poté si tam můžete naházet různé efekty jako spirity atd..
Rate of fire: Toto udává jak rychle bude laser střílet, tomto případě asi naprosto zbytečné, ale to je jedno. My si ho nastavíme třeba na 30
Damage per bullet: Toto snad všichni chápou, tímto se nastavuje jakou bude mít paprsek našeho laseru sílu při střetu s hráčem nebo nejakým breakablem
Bullet accuracy: Tímto nastavujete jak přesná bude rána našeho laseru - Perfect shot: Přesná střela . Poté se to snižuje až k extra_large_cone a to je naprosto nepřesné.
A asi nejdůležitější je ENV_Laser_entity který nám spojí laser s naším laserovým dělem. Nastavíme ho tak, že mu dáme jméno našeho laseru; v mém případě LA
Flags: Controllable – díky tomu můžeme naše laserové dělo ovládat

Je-li dělo nastaveno, tak si musíme vytvořit náš laser bez kterého by to ani laserové dělo nebylo. Dáme si Entitu env_laser k hlavni děla a nastavíme jí takto
Name: (To co jsme si nastavovali v našem děle tedy LA)
Target of laser: To je další Entita s názvem Info_target , Slouží k nasměrování laseru . Nastavíme na T
Brightness: 255
Beam Color: Nastavuje barvu laseru
Damage/sekond: DMG který laser způsobí za sekundu
Flags:
Start/end sparks: Nastavuje, jestli chcete mít při začátku / konci laseru paprsky (jiskry)

Takže dělo a laser máme hotový, teď je na řadě ovládání samotného děla. Vytvořte si brush s texturou aaatrigger a udělejte jí tak velkou, jak chcete mít dosah ovládání. Nastavte ho na func_tankcontrols
Name: (jméno našeho děla , tomto případě laser)

A ještě info_target
Dejte ho nějak tak, aby byl naproti laseru, jinak by vám mohlo dělo střílet někam do strany.
Name: Jméno našeho targetu, v našem případě T

PS: Kdyby vám náhodou dělo nechtělo střílet a pořád by se jakoby lagovalo , tak máte zřejmě chybku v Originu nebo v sestavě děla ;)

Tak naše laserové dělo je hotovo a plně funkční . Děkuji za přečtení článku a ahoj ;) váš Holinorth ;)

Komentáře

#1 |
G4M3L4ST3R dne 05.07.2010 19:56:01 |
±0
screeny?
#2 |
3cho dne 19.08.2010 09:42:15 |
+1
njn hodili by sa :)
#3 |
MichaelMik dne 09.03.2011 17:09:26 |
+1
nebyla by nejaka prikladova mapa? me to totiz vubec nejde :)

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 0% [Žádné hlasy]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 100% [1 Hlas]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Problém se zbra...

(Backup)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

BOMBA

(Gordon Freeman)
bullet.gif

SourceMod Tvorb...

(EMINEM)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 911
bullet.gif Nejnovější člen: NoobYT