tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


19.08.2017 16:15:55
Bez si predavat svoje lacne pluginy lacnym portalom ako je napriklad mix-arena, a mna nechaj na pokoji :D
±0


18.08.2017 17:06:30
Na takovou úroveň bych se nesnížil :D na úroveň acka, to je hodně nízko.
±0


18.08.2017 02:59:58
Bude rvačka?!
+1


16.08.2017 17:06:38
To mluvíš pravděpodobně o sobě samém, já se tě v životě ptal na jedinou věc. Tady by někdo chtěl unban.
±0


15.08.2017 20:05:40
Backup, mas este bsp subor bac_assault?
±0


15.08.2017 17:15:07
Jasne, budem sa pytat "cloveka" co vraj vsetko v Hammere vie spravit, a sa ma pyta na steame ako konkretnu vec spravit :P
-2


14.08.2017 08:47:37
Hlavně že se nikomu nic nestalo :D
+1


14.08.2017 04:53:06
Noták acko, ty se mě bojíš zeptat viď? Se zeptáš radši tady co, jinak by ses cítil trapně.
±0


13.08.2017 12:09:43
Ok uz viem, CTRL + F :D
+2


Kulomet

(Ostatní)


Dnes si přidáme do mapy funkční kulomet.

Udělejte si nějakou místnost, je jedno jak velkou, ale tak aby se to tam vešlo a mohlo prubnout :D
Do té místnosti si hoďte svůj kulomet, který by měl mít 2 části. 1 část je hlaveň která bude střílet a 2 část jsou nohy nebo něco, kolem čeho se naše hlaveň bude moct otáčet. Když máme kulomet hotový, tak si dáme mezi hlaveň a nohy brush s texturou ORIGIN, kolem kterého se bude hlaveň otáčet.
Poté brush s texturou ORIGIN a hlaveň označte a nastavte jim Func_tank. A teď nastavujte takto -
Name: (jméno našeho kulometu. Nastavíme si ho na Kulas, nebo jak chcete vy )
Target: Toto nastavte třeba na AMMO (AMMO bude entita která nám bude přidávat zvuk když vystřelíme) můžete tam nastavit cokoliv, třeba že se vám rožne světlo nebo tak něco
Yaw (rate, range, tolerance): Nastavuje o kolik se váš kulomet bude moct otáčet
Pitch (rate, range, tolerance): Nastavuje jak moc se bude vaše dělo moct pohybovat nahoru a dolů (bude se houpat)
Barrel (lenght , horizontal , vertical ): Osobně sám nevím k čemu to je, ale nastavte si to takto – Lenght na 75 , horizontal nechte na nule a vertical na 7
Poté tu máme různé dodatky jako je kouř atd... není zapotřebí nastavovat !
Rate of fire: Nastavuje, jak rychle bude váš kulas střílet, nastavte si to třeba na 30, není to moc důležité, jelikož by náš kulomet měl střílet rychle.
Damage per bullet: Nastavuje, kolik bude způsobovat zranění při střetu s hráčem nebo s breakablem
Bullet accuracy: Nastavení, jak přesná bude střela; perfekt shot je přesná střela a směrem dolů se to zhoršuje, tak si s tím snad poradíte sami ;)
Bullets: Nastavuje jaký styl střely budete kulometem střílet, je to jedno, nebude to moc k rozeznání.
FLAGS:
Zaškrtněte si controllable, bez tohoto byste s vaším kulometem ani nepohnuli

Takže toto bychom měli. Teď si nastavíme náš sound, tedy AMMO .
U hlavně si dejte entitu ambient_generic a nastavte ji takto :
Name: AMMO ( nebo to co jsme si nastavili )
Path/filename wav of WAV: Nastavuje jaký zvuk bude ona entita vydávat, je fuk co si tak dáte; prostě to, co se vám líbí a chcete to na tom kulometu mít
Volume: Toto snad chápete, hlasitost zvuku
FLAGS:
Zaškrtněte si tyto 3 položky, vysvětlovat to nebudu, ale kdybyste to nezaškrtli, tak by vám zvuk dlouho nefungoval ;) – Large radius, Start silent a not toggled.

Když máme tyto dvě položky hotové, tak si uděláme Func_tankcontrols, který bude mít texturu aaatrigger.
Roztáhněte si ho tak jak chcete, nastavuje vám z jaké dálky můžete kulomet ovládat. Nastavte to takto:
Tank entity name: Jméno našeho kulásku, tedy Kulas ( to co jste si nastavili )

Náboje, které odpadávají, vám neporadím, jelikož mi to připadá zbytečné, ale můžete si je tam dát přes entitu env_shooter
Děkuji za přečtení článku a snad vám to pojede jak má ;)

Komentáře

#1 |
Elmira dne 02.07.2010 01:33:57 |
±0
Barell - urcuje souradnice konce hlavne vzhledem ke stredu toho originu, aby to vedelo, odkud maji kulky vyletavat .... a btw: kdybych u toho kulasku nezskrt to controllable, tak bych ho mohl pak ovladat leda nejakym tlacitkem nebo pakou? o.O
#2 |
holinorth dne 05.07.2010 11:27:42 |
±0
jo tak to fakt nwm. To jsem nezkoušel, to zkus. Já jsem to přez tlačítka nezkoušel takže nwm
#3 |
m00nw4lk3r dne 09.08.2010 13:31:36 |
±0
já mám pár problémů:
z toho kulometu mi nelítaj žádný náboje i když mám u Bullets nastaveno 12mm
a vždycky když ten kulomet "zapnu" tak se nakloní doprava a pak se s nim nedá hýbat

poradtě mi čím to může být
dík za pomoc
#4 |
Dominio dne 24.10.2010 14:52:25 |
+1
Také mám nějaké problémy, vlastně stejné, jako uživatel m00nw4lk3r, který tu napsal...
nelítají mi žádné náboje, a vždy, když zapnu kulomet, tak se nakloní doprava, a začne se otáčet do prava...
Nemáte v tom tutoriálu nějakou chybu?
EDIT: lol, když zaškrtnu ve Flags -Active ,tak se z kulometu stane hyperaktivní a začne po mě střílet :D
zatím jsem nepřišel, jak na to...
#5 |
rysi dne 18.11.2010 15:56:06 |
±0
Mam problem nejde mi to skomplimovat když tam mám texturu origin pise to toto Error: No visibile brushes
Description: All brushes are CLIP or ORIGIN (at least one must be normal/visible)
Howto Fix: self explanitory co s tím?
#6 |
Backup dne 18.11.2010 15:59:07 |
±0
musíš to dát do entity dohormady s tím kulometem
#7 |
rysi dne 19.11.2010 15:13:30 |
±0
označil jsem brush s texturou origin i tu hlaven a při komplimaci to napíše
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files\Valve


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Documents and Settings\Jakub\Plocha\hammer\maps\de_rysi_master_map.map" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map.map"


** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlcsg.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map"
Entering C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map.map
Error: Entity 128 has no visible brushes

Error: No visibile brushes
Description: All brushes are CLIP or ORIGIN (at least one must be normal/visible)
Howto Fix: self explanitory


----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlbsp.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlvis.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlrad.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map.log for the cause.

----- END hlrad -----




Když odendám ten brush s texturou origin tak to funguje. Nenapadá tě něco jak to spravit?
#8 |
Backup dne 19.11.2010 15:16:09 |
±0
musíš do dát dohromady do jedné entity
#9 |
XXL_cz dne 19.11.2010 20:57:30 |
±0
Jako že ožnačíš CELEJ kulomet, k tomu označíš ORIGIN, klikneš nato PRAVYM tlačítkem myši, dáš TIE TO ENTITY a pak ano jako že to chceš ktomu přidat. Jestli teda už máš kulomet jako entitu.
#10 |
miso-272 dne 13.03.2011 12:31:32 |
+1
ked spravim vsetko podla navodu tak mi nejde spustit kulomet vobec mi ho nechiti neviem s nim strielat.co s tym
#11 |
Loleq dne 26.04.2011 16:18:50 |
±0
zapnem gulomet a zacne sa mi tocit opacnym smerom ako chcem co s tym?:D:D teda vlasne ja ho zapnem a toci sa sam :D

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 25% [1 Hlas]
Chvalitebné Chvalitebné 25% [1 Hlas]
Dobré Dobré 25% [1 Hlas]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 25% [1 Hlas]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 914
bullet.gif Nejnovější člen: slayerx1