tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

17.11.2017 17:29:59
že.
±0


16.11.2017 15:48:08
Originálne.
±0


12.11.2017 23:39:25
@bign: Protože tě nikdo nemá rád. :(
±0


11.11.2017 11:00:31
Pyčo, prečo nejde VHE chat.
±0


08.11.2017 09:51:04
Taky se přidávám :D
+1


08.11.2017 00:46:32
@Dominio: Souhlasím.
+1


07.11.2017 19:17:22
@bign: Tebe nesnáší všichni.
±0


07.11.2017 11:10:00
Všetkých vás neznášam
±0


02.11.2017 20:11:23
@Gordon Freeman: Trochu opožděná reakce ale dlouho jsem tu nebyl - Tenhle mód jsem hrál už asi před rokem a řechtal jsem se u toho jak kůň. :D Jeden s nejlepších módů co jsem kdy hrál. Z nějakýho důvodu mě to celou dobu i přes tu hromadu failů pořád přišlo vtipný.

Například zrovna ta část s továrnou na lambda znaky kde jsi musel skrz ní dostat securiťáka živého což byl kurevsky těžký úkol a vždycky když ti umřel tak ti hra ještě napsala něco ve smyslu: "Subjekt nechal personál výcviku svévolně umřít bez dozoru" :D :D

Ale nejlepší mi přišla část ve videu 3:53 to když jsem viděl poprvé tak jsem si poprskal monitor. :D

Akorát jsem jednou musel použil cheat na zpomalení hry (host_framerate) a to v části s myčkou kde se musel obskočit ten velkej kartáč.
±0


31.10.2017 17:16:46
existuje niejaky kompilator, ktory nepokazi teleporty ako winbspc? proste sa niejak bugnu a niesu na mape..
±0


Kulomet

(Ostatní)


Dnes si přidáme do mapy funkční kulomet.

Udělejte si nějakou místnost, je jedno jak velkou, ale tak aby se to tam vešlo a mohlo prubnout :D
Do té místnosti si hoďte svůj kulomet, který by měl mít 2 části. 1 část je hlaveň která bude střílet a 2 část jsou nohy nebo něco, kolem čeho se naše hlaveň bude moct otáčet. Když máme kulomet hotový, tak si dáme mezi hlaveň a nohy brush s texturou ORIGIN, kolem kterého se bude hlaveň otáčet.
Poté brush s texturou ORIGIN a hlaveň označte a nastavte jim Func_tank. A teď nastavujte takto -
Name: (jméno našeho kulometu. Nastavíme si ho na Kulas, nebo jak chcete vy )
Target: Toto nastavte třeba na AMMO (AMMO bude entita která nám bude přidávat zvuk když vystřelíme) můžete tam nastavit cokoliv, třeba že se vám rožne světlo nebo tak něco
Yaw (rate, range, tolerance): Nastavuje o kolik se váš kulomet bude moct otáčet
Pitch (rate, range, tolerance): Nastavuje jak moc se bude vaše dělo moct pohybovat nahoru a dolů (bude se houpat)
Barrel (lenght , horizontal , vertical ): Osobně sám nevím k čemu to je, ale nastavte si to takto – Lenght na 75 , horizontal nechte na nule a vertical na 7
Poté tu máme různé dodatky jako je kouř atd... není zapotřebí nastavovat !
Rate of fire: Nastavuje, jak rychle bude váš kulas střílet, nastavte si to třeba na 30, není to moc důležité, jelikož by náš kulomet měl střílet rychle.
Damage per bullet: Nastavuje, kolik bude způsobovat zranění při střetu s hráčem nebo s breakablem
Bullet accuracy: Nastavení, jak přesná bude střela; perfekt shot je přesná střela a směrem dolů se to zhoršuje, tak si s tím snad poradíte sami ;)
Bullets: Nastavuje jaký styl střely budete kulometem střílet, je to jedno, nebude to moc k rozeznání.
FLAGS:
Zaškrtněte si controllable, bez tohoto byste s vaším kulometem ani nepohnuli

Takže toto bychom měli. Teď si nastavíme náš sound, tedy AMMO .
U hlavně si dejte entitu ambient_generic a nastavte ji takto :
Name: AMMO ( nebo to co jsme si nastavili )
Path/filename wav of WAV: Nastavuje jaký zvuk bude ona entita vydávat, je fuk co si tak dáte; prostě to, co se vám líbí a chcete to na tom kulometu mít
Volume: Toto snad chápete, hlasitost zvuku
FLAGS:
Zaškrtněte si tyto 3 položky, vysvětlovat to nebudu, ale kdybyste to nezaškrtli, tak by vám zvuk dlouho nefungoval ;) – Large radius, Start silent a not toggled.

Když máme tyto dvě položky hotové, tak si uděláme Func_tankcontrols, který bude mít texturu aaatrigger.
Roztáhněte si ho tak jak chcete, nastavuje vám z jaké dálky můžete kulomet ovládat. Nastavte to takto:
Tank entity name: Jméno našeho kulásku, tedy Kulas ( to co jste si nastavili )

Náboje, které odpadávají, vám neporadím, jelikož mi to připadá zbytečné, ale můžete si je tam dát přes entitu env_shooter
Děkuji za přečtení článku a snad vám to pojede jak má ;)

Komentáře

#1 |
Elmira dne 02.07.2010 01:33:57 |
±0
Barell - urcuje souradnice konce hlavne vzhledem ke stredu toho originu, aby to vedelo, odkud maji kulky vyletavat .... a btw: kdybych u toho kulasku nezskrt to controllable, tak bych ho mohl pak ovladat leda nejakym tlacitkem nebo pakou? o.O
#2 |
holinorth dne 05.07.2010 11:27:42 |
±0
jo tak to fakt nwm. To jsem nezkoušel, to zkus. Já jsem to přez tlačítka nezkoušel takže nwm
#3 |
m00nw4lk3r dne 09.08.2010 13:31:36 |
±0
já mám pár problémů:
z toho kulometu mi nelítaj žádný náboje i když mám u Bullets nastaveno 12mm
a vždycky když ten kulomet "zapnu" tak se nakloní doprava a pak se s nim nedá hýbat

poradtě mi čím to může být
dík za pomoc
#4 |
Dominio dne 24.10.2010 14:52:25 |
+1
Také mám nějaké problémy, vlastně stejné, jako uživatel m00nw4lk3r, který tu napsal...
nelítají mi žádné náboje, a vždy, když zapnu kulomet, tak se nakloní doprava, a začne se otáčet do prava...
Nemáte v tom tutoriálu nějakou chybu?
EDIT: lol, když zaškrtnu ve Flags -Active ,tak se z kulometu stane hyperaktivní a začne po mě střílet :D
zatím jsem nepřišel, jak na to...
#5 |
rysi dne 18.11.2010 15:56:06 |
±0
Mam problem nejde mi to skomplimovat když tam mám texturu origin pise to toto Error: No visibile brushes
Description: All brushes are CLIP or ORIGIN (at least one must be normal/visible)
Howto Fix: self explanitory co s tím?
#6 |
Backup dne 18.11.2010 15:59:07 |
±0
musíš to dát do entity dohormady s tím kulometem
#7 |
rysi dne 19.11.2010 15:13:30 |
±0
označil jsem brush s texturou origin i tu hlaven a při komplimaci to napíše
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files\Valve


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Documents and Settings\Jakub\Plocha\hammer\maps\de_rysi_master_map.map" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map.map"


** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlcsg.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map"
Entering C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map.map
Error: Entity 128 has no visible brushes

Error: No visibile brushes
Description: All brushes are CLIP or ORIGIN (at least one must be normal/visible)
Howto Fix: self explanitory


----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlbsp.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlvis.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\Jakub\Plocha\hammer\hlrad.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\de_rysi_master_map.log for the cause.

----- END hlrad -----




Když odendám ten brush s texturou origin tak to funguje. Nenapadá tě něco jak to spravit?
#8 |
Backup dne 19.11.2010 15:16:09 |
±0
musíš do dát dohromady do jedné entity
#9 |
XXL_cz dne 19.11.2010 20:57:30 |
±0
Jako že ožnačíš CELEJ kulomet, k tomu označíš ORIGIN, klikneš nato PRAVYM tlačítkem myši, dáš TIE TO ENTITY a pak ano jako že to chceš ktomu přidat. Jestli teda už máš kulomet jako entitu.
#10 |
miso-272 dne 13.03.2011 12:31:32 |
+1
ked spravim vsetko podla navodu tak mi nejde spustit kulomet vobec mi ho nechiti neviem s nim strielat.co s tym
#11 |
Loleq dne 26.04.2011 16:18:50 |
±0
zapnem gulomet a zacne sa mi tocit opacnym smerom ako chcem co s tym?:D:D teda vlasne ja ho zapnem a toci sa sam :D

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 25% [1 Hlas]
Chvalitebné Chvalitebné 25% [1 Hlas]
Dobré Dobré 25% [1 Hlas]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 25% [1 Hlas]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 916
bullet.gif Nejnovější člen: Xaggy