tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

17.11.2017 17:29:59
že.
±0


16.11.2017 15:48:08
Originálne.
±0


12.11.2017 23:39:25
@bign: Protože tě nikdo nemá rád. :(
±0


11.11.2017 11:00:31
Pyčo, prečo nejde VHE chat.
±0


08.11.2017 09:51:04
Taky se přidávám :D
+1


08.11.2017 00:46:32
@Dominio: Souhlasím.
+1


07.11.2017 19:17:22
@bign: Tebe nesnáší všichni.
±0


07.11.2017 11:10:00
Všetkých vás neznášam
±0


02.11.2017 20:11:23
@Gordon Freeman: Trochu opožděná reakce ale dlouho jsem tu nebyl - Tenhle mód jsem hrál už asi před rokem a řechtal jsem se u toho jak kůň. :D Jeden s nejlepších módů co jsem kdy hrál. Z nějakýho důvodu mě to celou dobu i přes tu hromadu failů pořád přišlo vtipný.

Například zrovna ta část s továrnou na lambda znaky kde jsi musel skrz ní dostat securiťáka živého což byl kurevsky těžký úkol a vždycky když ti umřel tak ti hra ještě napsala něco ve smyslu: "Subjekt nechal personál výcviku svévolně umřít bez dozoru" :D :D

Ale nejlepší mi přišla část ve videu 3:53 to když jsem viděl poprvé tak jsem si poprskal monitor. :D

Akorát jsem jednou musel použil cheat na zpomalení hry (host_framerate) a to v části s myčkou kde se musel obskočit ten velkej kartáč.
±0


31.10.2017 17:16:46
existuje niejaky kompilator, ktory nepokazi teleporty ako winbspc? proste sa niejak bugnu a niesu na mape..
±0


NULLování v CS:S ?

(Valve Hammer Editor 4.1)

Tvoříte do csska schody,oblouky a jiné zaoblené věci ?


Není dobré to,že se kompilují do mapy všechny facy.Dokonce i ty které v mapě nevidíme.


Možná ještě z cs 1.6 znáte texturu NULL.Pokud ano tak si asi všimnete ze v CSSku není.


Ona tam je,ale pod jiným názvem a to NO DRAW.Má naprosto stejný účel jako textura NULL v cs 1.6.


Budeme tomu také říkat "NULLOVÁNÍ"

Aplikuje se úplně stejně jako textura NULL.


 


Pokud hledáte texturu CLIP,tak se jmenuje taky CLIP ale je více druhů,ale teď je nebudu popisovat.Nevím ani co všechny přesně dělají.


VAROVÁNÍ: Pokud budete chtít udělat polopropustné sklo tak použíjte texturu INVISIBLE

Komentáře

#1 |
CZJack dne 10.07.2010 18:06:32 |
±0
Pro otexturování neviditelných částí se v CS:S používá spíš textura NODRAW.
#2 |
dragonx dne 11.07.2010 15:32:52 |
±0
Právě že ne,NODRAW je taková zvláštní ale dá se prostřelit.INVISIBLE ne.CLIP je průstřelná a neprůchozí.Textura invisible je vlastně NULL,zvyšuje FPS a snížuje ping
#3 |
CZJack dne 11.07.2010 19:14:34 |
±0
U všech map které jsem kdy dekompiloval a to i u oficiálních jako de_dust je okolo mapy textura nodraw. Invisible jsem tam nikdy neviděl. Invisible používám právě pro neviditelné, neprůchozí a neprůstřelné bloky v mapě, ale to už není nullování, pokud jsem teda ten výraz nullování správně pochopil.
#4 |
dragonx dne 15.07.2010 15:23:42 |
±0
ano nodraw si tam nasel ale to byl asi prach nebo neco takoveho ne ?

btw. je to takhle označís brush,dáš textrure application tool,držíš ctrl a kliknes jenom na ty části které při hře máš videt vyberes texturu invisible a to na co jsi klik se odznačilo,když budeš mít invisible vybranou dej apply,snižuje to ping a zvyšuje fps,a zrychluje kompilaci
#5 |
CZJack dne 15.07.2010 19:29:45 |
±0
Na prach/mlhu/déšť apod. se to taky používá a tady je příklad použití okolo mapy - je to mapa ze_death_star_escape a nodraw je zde aplikován na skybox:

http://i31.tinypi...qtcxft.jpg

Já zas application tool používám tak, že si mapu předpřipravím pouze z bloků s nodrawem pak v a.tool vyberu mód apply all a vybarvuju v okně camera pouze ty části které vidím.
#6 |
dragonx dne 24.07.2010 19:12:23 |
±0
Mám chuť říct nějaké sprosté slovo.Přečti si tutorial o NULLování v cs 1.6 a pochopíš co myslím.Nechci aby to nešlo projít já chci aby to snižovalo FPS a nepočítalo lightmapy na facech které nejdou vidět.
#7 |
CZJack dne 25.07.2010 00:05:06 |
±0
Ale to přesně textura nodraw dělá - optimalizuje mapu, zrychluje kompilaci a zlepšuje FPS. Textura invisible más sice v názvu invisible jako neviditelná ale pořád se ve hře všechny její stěny vykreslují takže to co píšeš článku je blbost.
#8 |
dragonx dne 26.07.2010 10:20:20 |
±0
Promiň někde jsem si četl co je textura INVISIBLE a NODRAW a musím se ti omluvit protože to měli nějak divně napsané a lidi tam psali že jsou na něco jiné než tam psali.:|
#9 |
CZJack dne 26.07.2010 23:52:00 |
±0
To je v pohodě, hlavně že se to vyřešilo.
Ale docela si mě nakonec zblbnul, až jsem se musel podívat na tutoriál o invisible a nodrawu, abych se ujisti že to píšu dobře. :)
#10 |
dragonx dne 07.08.2010 19:41:57 |
+1
Je to takle: INVISIBLE: Neprůstřelná,neprůchozí.
NODRAW:Používa se na prach a NULLování :)
#11 |
dragonx dne 14.02.2011 12:47:43 |
+1
Je to i v tom názvu: No Draw - Nekreslit (nevykreslovat)

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 916
bullet.gif Nejnovější člen: Xaggy