tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

21.08.2018 13:17:54
Môžem vás jebať.
±0


31.07.2018 10:07:26
Backup, spravis niejaky clanok o tom, ako zvysit kvalitu zvuku z ambient_generic?
-1


18.07.2018 22:20:02
Na serveru je 9 lidí. :o
±0


28.06.2018 09:30:35
Jo, z mýho dema dělal video XXL_cz, tak se není moc čemu divit :-)
-1


22.06.2018 21:28:02
Hlavní jsou ty zvuky z OFP.
-1


18.06.2018 14:27:48
Old, ale tohle by nemělo zapadnout :-)
https://www.youtu...SxZK78N0x0
+1


09.06.2018 23:30:22
A ináč robím mapy už 2 roky a viem spraviť textúry s normal map či aplikovať odrazy a + viem spraviť mapu s HDR a s krásnym vyzualom či s env_projected texture a iné veci
±0


09.06.2018 23:28:26
Nazdar hľadám nejakého dizajnéra máp pre SourceSDK lebo chcem spravit mod ale nemám tím ktorí je v tom dostatočne dobrý?
±0


31.05.2018 22:05:18
Hosté on-line: 5.. tak mozno som sa zmylil :D
-1


31.05.2018 21:51:38
to uz asi nema cenu, nikto vo VHE uz nemapuje podla mna :D mozno 5/6 sa najdu na cz/sk vcetne mna, aspon si myslim :D
-1


trigger_gravity

(Základy)


Ahoj, určitě si někdy říkáte, že by bylo fajn si jen tak hrát a blbnout. Ale chodit po mapce, střílet do zdí a takové věci nejsou zrovna zábavné. Můžete se ale bavit i jinak, hlavně ti co zbožňují herní mód HnS. Uděláme si tedy nějakou mapku na princip tohoto modu a aby to bylo ještě zábavnější tak si do ní dáme Trigger_gravity, který nám umožní skákat tam, kam se normálně nemáme šanci dostat. Udělejte si brush s texturou aaatrigger a dejte ho tam, kde chcete mít změněnou gravitaci kterou si sami nastavíte. Ale pokud do mapy nevložíte těchto textur víc tak to nebude umožněno jen na jednom místě které nastavíte, ale po celé mapce. Takže si nastavíme dvě tyto entity (nebo více) jednu například takto:
Name: POLE
Gravity(.....): 0.3
Toto bude ta entity která bude výše nebo někde, kde chcete vysoko skákat. Ta druhá entita bude mít nastavení takto:
Name: POLE2
Gravity(.....): 1
Tato entita bude tam, kde chcete skákat jako v normální mapě, nebo méně. Až toto budete mít hotovo, tak mapku zkompilujte a můžete blbnout ;)

Příkladová mapa v .bsp

Komentáře

#1 |
jokii dne 16.12.2011 14:37:40 |
±0
a jak udělam nulovou gravitaci ?

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 0% [Žádné hlasy]
Chvalitebné Chvalitebné 50% [1 Hlas]
Dobré Dobré 50% [1 Hlas]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)
bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 924
bullet.gif Nejnovější člen: Slivka