tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

18.08.2017 02:59:58
Bude rvačka?!
±0


16.08.2017 17:06:38
To mluvíš pravděpodobně o sobě samém, já se tě v životě ptal na jedinou věc. Tady by někdo chtěl unban.
±0


15.08.2017 20:05:40
Backup, mas este bsp subor bac_assault?
±0


15.08.2017 17:15:07
Jasne, budem sa pytat "cloveka" co vraj vsetko v Hammere vie spravit, a sa ma pyta na steame ako konkretnu vec spravit :P
±0


14.08.2017 08:47:37
Hlavně že se nikomu nic nestalo :D
±0


14.08.2017 04:53:06
Noták acko, ty se mě bojíš zeptat viď? Se zeptáš radši tady co, jinak by ses cítil trapně.
±0


13.08.2017 12:09:43
Ok uz viem, CTRL + F :D
+1


13.08.2017 12:05:58
Ako si "pridam" viac tych bodov na vertex manipulation ako na tomto videu? https://www.youtube.com/watch?v=teL3VC74gw4
±0


18.07.2017 13:41:09
±0


05.07.2017 18:43:28
Jsem znova zde a potřebuji Vaší radu.
https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1556&pid=13223#post_13223
±0


trigger_gravity

(Základy)


Ahoj, určitě si někdy říkáte, že by bylo fajn si jen tak hrát a blbnout. Ale chodit po mapce, střílet do zdí a takové věci nejsou zrovna zábavné. Můžete se ale bavit i jinak, hlavně ti co zbožňují herní mód HnS. Uděláme si tedy nějakou mapku na princip tohoto modu a aby to bylo ještě zábavnější tak si do ní dáme Trigger_gravity, který nám umožní skákat tam, kam se normálně nemáme šanci dostat. Udělejte si brush s texturou aaatrigger a dejte ho tam, kde chcete mít změněnou gravitaci kterou si sami nastavíte. Ale pokud do mapy nevložíte těchto textur víc tak to nebude umožněno jen na jednom místě které nastavíte, ale po celé mapce. Takže si nastavíme dvě tyto entity (nebo více) jednu například takto:
Name: POLE
Gravity(.....): 0.3
Toto bude ta entity která bude výše nebo někde, kde chcete vysoko skákat. Ta druhá entita bude mít nastavení takto:
Name: POLE2
Gravity(.....): 1
Tato entita bude tam, kde chcete skákat jako v normální mapě, nebo méně. Až toto budete mít hotovo, tak mapku zkompilujte a můžete blbnout ;)

Příkladová mapa v .bsp

Komentáře

#1 |
jokii dne 16.12.2011 14:37:40 |
±0
a jak udělam nulovou gravitaci ?

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 0% [Žádné hlasy]
Chvalitebné Chvalitebné 50% [1 Hlas]
Dobré Dobré 50% [1 Hlas]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 914
bullet.gif Nejnovější člen: slayerx1