tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

31.12.2017 12:01:45
Dobrý den, mám problém který mi neumožňuje renderovat mapu na mém NT. Jakmile zapnu render, automaticky mi vyhodí hlášku, že program přestal pracovat. Setkal se někdo už s tímhle problémem? Děkuji.
±0


30.12.2017 16:20:10
Už dělám jenom PFka :D
±0


29.12.2017 17:58:23
@Backup mi neřikej že ještě něco tvořiš do 1.6 :D
±0


27.12.2017 03:14:04
Tady to zas žije!

A vše nej ke svátkům.
±0


20.12.2017 19:10:10
Tobě skoro taky.
±0


20.12.2017 19:02:04
Veselé skoro-Vánoce, králíčkové.
±0


09.12.2017 09:32:51
Nedamie niekedy niekde stretko?
±0


04.12.2017 15:38:21
Už jsem zapomněl jak se to dělalo :D
+1


04.12.2017 13:58:19
Kazí mi ale hall of fame... :(

Žádám Zálohu o zásah, tak jako to tehdá udělal u mě.
±0


04.12.2017 00:45:28
Alespoň někdo tu je aktivní.
±0


trigger_gravity

(Základy)


Ahoj, určitě si někdy říkáte, že by bylo fajn si jen tak hrát a blbnout. Ale chodit po mapce, střílet do zdí a takové věci nejsou zrovna zábavné. Můžete se ale bavit i jinak, hlavně ti co zbožňují herní mód HnS. Uděláme si tedy nějakou mapku na princip tohoto modu a aby to bylo ještě zábavnější tak si do ní dáme Trigger_gravity, který nám umožní skákat tam, kam se normálně nemáme šanci dostat. Udělejte si brush s texturou aaatrigger a dejte ho tam, kde chcete mít změněnou gravitaci kterou si sami nastavíte. Ale pokud do mapy nevložíte těchto textur víc tak to nebude umožněno jen na jednom místě které nastavíte, ale po celé mapce. Takže si nastavíme dvě tyto entity (nebo více) jednu například takto:
Name: POLE
Gravity(.....): 0.3
Toto bude ta entity která bude výše nebo někde, kde chcete vysoko skákat. Ta druhá entita bude mít nastavení takto:
Name: POLE2
Gravity(.....): 1
Tato entita bude tam, kde chcete skákat jako v normální mapě, nebo méně. Až toto budete mít hotovo, tak mapku zkompilujte a můžete blbnout ;)

Příkladová mapa v .bsp

Komentáře

#1 |
jokii dne 16.12.2011 14:37:40 |
±0
a jak udělam nulovou gravitaci ?

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 0% [Žádné hlasy]
Chvalitebné Chvalitebné 50% [1 Hlas]
Dobré Dobré 50% [1 Hlas]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

run

(mailyy)
bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 918
bullet.gif Nejnovější člen: Aldom