Ahoj, určitě si někdy říkáte, že by bylo fajn si jen tak hrát a blbnout. Ale chodit po mapce, střílet do zdí a takové věci nejsou zrovna zábavné. Můžete se ale bavit i jinak, hlavně ti co zbožňují herní mód HnS. Uděláme si tedy nějakou mapku na princip tohoto modu a aby to bylo ještě zábavnější tak si do ní dáme Trigger_gravity, který nám umožní skákat tam, kam se normálně nemáme šanci dostat. Udělejte si brush s texturou aaatrigger a dejte ho tam, kde chcete mít změněnou gravitaci kterou si sami nastavíte. Ale pokud do mapy nevložíte těchto textur víc tak to nebude umožněno jen na jednom místě které nastavíte, ale po celé mapce. Takže si nastavíme dvě tyto entity (nebo více) jednu například takto:
Name: POLE
Gravity(.....): 0.3
Toto bude ta entity která bude výše nebo někde, kde chcete vysoko skákat. Ta druhá entita bude mít nastavení takto:
Name: POLE2
Gravity(.....): 1
Tato entita bude tam, kde chcete skákat jako v normální mapě, nebo méně. Až toto budete mít hotovo, tak mapku zkompilujte a můžete blbnout ;)
Příkladová mapa v .bsp
|