tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

20.06.2017 23:02:22
Jo, to je další možnost..že jsem barvoslepy, nebo úplně slepý :D ale tak byl to jen návrh:D
±0


20.06.2017 20:13:13
Udělej si test barvosleposti, já přečtu každou... :D
±0


20.06.2017 11:46:16
Měl bych takový návrh, při registraci jak je ten captcha kód, je to dělané velmi pěkně jako brushe :D ale ono to nejde přečíst vůbec, já jsem musel 30x změnit kód, abych to přečetl a bylo to správně =D
±0


19.06.2017 19:52:01
ok
±0


19.06.2017 00:25:14
Jak žijete lidi? :D Jestli teda žijete :@
±0


12.05.2017 22:22:13
Abych naštval Backapu, že má další práci, tak jsem mu tam hodil jednu prosbu.
Děkuji ;)
±0


11.05.2017 15:29:38
O hodně přicházíš :D
±0


11.05.2017 11:14:29
Jsem antisociál a na srazy nejezdím... :D
±0


10.05.2017 21:53:37
Už dlouho jsem to tu nenapsal, takže....
... zakalíme? Pívo? Dejvice nebo Jižák?
#TMsraz
±0


08.05.2017 19:32:50
dik moc
±0


trigger_gravity

(Základy)


Ahoj, určitě si někdy říkáte, že by bylo fajn si jen tak hrát a blbnout. Ale chodit po mapce, střílet do zdí a takové věci nejsou zrovna zábavné. Můžete se ale bavit i jinak, hlavně ti co zbožňují herní mód HnS. Uděláme si tedy nějakou mapku na princip tohoto modu a aby to bylo ještě zábavnější tak si do ní dáme Trigger_gravity, který nám umožní skákat tam, kam se normálně nemáme šanci dostat. Udělejte si brush s texturou aaatrigger a dejte ho tam, kde chcete mít změněnou gravitaci kterou si sami nastavíte. Ale pokud do mapy nevložíte těchto textur víc tak to nebude umožněno jen na jednom místě které nastavíte, ale po celé mapce. Takže si nastavíme dvě tyto entity (nebo více) jednu například takto:
Name: POLE
Gravity(.....): 0.3
Toto bude ta entity která bude výše nebo někde, kde chcete vysoko skákat. Ta druhá entita bude mít nastavení takto:
Name: POLE2
Gravity(.....): 1
Tato entita bude tam, kde chcete skákat jako v normální mapě, nebo méně. Až toto budete mít hotovo, tak mapku zkompilujte a můžete blbnout ;)

Příkladová mapa v .bsp

Komentáře

#1 |
jokii dne 16.12.2011 14:37:40 |
±0
a jak udělam nulovou gravitaci ?

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 0% [Žádné hlasy]
Chvalitebné Chvalitebné 50% [1 Hlas]
Dobré Dobré 50% [1 Hlas]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Problém se zbra...

(Backup)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

BOMBA

(Gordon Freeman)
bullet.gif

SourceMod Tvorb...

(EMINEM)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 3

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 911
bullet.gif Nejnovější člen: NoobYT