tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

17.11.2017 17:29:59
že.
±0


16.11.2017 15:48:08
Originálne.
±0


12.11.2017 23:39:25
@bign: Protože tě nikdo nemá rád. :(
±0


11.11.2017 11:00:31
Pyčo, prečo nejde VHE chat.
±0


08.11.2017 09:51:04
Taky se přidávám :D
+1


08.11.2017 00:46:32
@Dominio: Souhlasím.
+1


07.11.2017 19:17:22
@bign: Tebe nesnáší všichni.
±0


07.11.2017 11:10:00
Všetkých vás neznášam
±0


02.11.2017 20:11:23
@Gordon Freeman: Trochu opožděná reakce ale dlouho jsem tu nebyl - Tenhle mód jsem hrál už asi před rokem a řechtal jsem se u toho jak kůň. :D Jeden s nejlepších módů co jsem kdy hrál. Z nějakýho důvodu mě to celou dobu i přes tu hromadu failů pořád přišlo vtipný.

Například zrovna ta část s továrnou na lambda znaky kde jsi musel skrz ní dostat securiťáka živého což byl kurevsky těžký úkol a vždycky když ti umřel tak ti hra ještě napsala něco ve smyslu: "Subjekt nechal personál výcviku svévolně umřít bez dozoru" :D :D

Ale nejlepší mi přišla část ve videu 3:53 to když jsem viděl poprvé tak jsem si poprskal monitor. :D

Akorát jsem jednou musel použil cheat na zpomalení hry (host_framerate) a to v části s myčkou kde se musel obskočit ten velkej kartáč.
±0


31.10.2017 17:16:46
existuje niejaky kompilator, ktory nepokazi teleporty ako winbspc? proste sa niejak bugnu a niesu na mape..
±0


Tlačítko v CS:S

(Valve Hammer Editor 4.1)

Tlačítka se v CS:S chovají podobně jako multimanagery,mají tedy více targetů.


Pustíme se tedy do toho.

Uděláme si třeba dveře (stejný postup jako v CS 1.6)a dáme jím jméno dvere.

Teď uděláme tlačítko.Označíme ho,dáme tie to entity a vybereme tam func_button.

Dole dáme Apply ať se nám vše obnoví a abychom mohli pracovat dál.

Teď dáme Flags a klikneme na Don't move a Use activates necháme tak.

Teď dáme outputs.Tohle jsou ty targety.

Dáme dole Add..Klikneme si na to první a zadáme tam:


My output named: On pressed

Targets entities named: dvere (podle toho jak jste ty dveře pojmenovali)


Dáme apply.


A teprve teď dáme Via this input: open


Teď dáme ještě jednou add.. a dáme tam všechno stejné ale jak dáme to apply tak místo open u toho druhého dáme Close.


U toho Close ještě nastavte After a delay in seconds of: 3.00

To způsobí že se dveře po 3 vteřinách od stisknutí tlačítka,zavřou.



Via this input nastavujte podle toho co mají dveře udělat.

Komentáře

#1 |
holinorth dne 04.07.2010 22:31:49 |
+2
Dole dáme Apply ať se nám vše obnoví a mohli abychom mohli pracovat dál.
Hehe :D máš tam 2x mohli ale to je jen malá chybka, zkusil bych to udělat ale nechce se mi stahovat new VHE. Já jsem spokojen s 3.5tkou
#2 |
dragonx dne 05.07.2010 08:29:17 |
+2
Dík,každý se může splést :D :D
#3 |
swifterik dne 18.01.2011 12:50:11 |
-2
Podle me je Hammer do source ve vsech ohledech lepsi

I kdyz textury sou nekdy na nic ale stejne Prop_physics/ragdoll
to je o moc lepsi nez v 3.4 nebo 3.5
#4 |
Backup dne 18.01.2011 13:16:36 |
+1
VHE 3.5 a 4.1 - to nejde srovnávat, protože jsou zaměřeny každý na jinou hru.
#5 |
dragonx dne 14.02.2011 12:51:08 |
+1
VHE 3.5 je jen do GoldSrc enginu a 4.1 je do obou, ale používat ji na CS 1.6 je.. no na prd ;)

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 916
bullet.gif Nejnovější člen: Xaggy