tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

25.05.2018 18:25:13
čusB)
±0


16.05.2018 18:45:46
poradi mi niekto ako spravim to, ze ked vstupim do miestnosti mi to bude davat granaty ak ho nebudem mat? :D
±0


05.03.2018 10:08:05
nazdar
+1


28.02.2018 09:36:12
alohaa :D
±0


28.01.2018 23:50:42
nice
±0


28.01.2018 14:30:59
chat je rip tak 3 roky min
+2


28.01.2018 11:58:37
rip netlab koukam, rip chat :/
±0


25.01.2018 11:51:55
https://www.runthinkshootlive.com/mesa-cup-2018/

Mesa Cup!
-1


31.12.2017 12:01:45
Dobrý den, mám problém který mi neumožňuje renderovat mapu na mém NT. Jakmile zapnu render, automaticky mi vyhodí hlášku, že program přestal pracovat. Setkal se někdo už s tímhle problémem? Děkuji.
±0


30.12.2017 16:20:10
Už dělám jenom PFka :D
±0


Tlačítko v CS:S

(Valve Hammer Editor 4.1)

Tlačítka se v CS:S chovají podobně jako multimanagery,mají tedy více targetů.


Pustíme se tedy do toho.

Uděláme si třeba dveře (stejný postup jako v CS 1.6)a dáme jím jméno dvere.

Teď uděláme tlačítko.Označíme ho,dáme tie to entity a vybereme tam func_button.

Dole dáme Apply ať se nám vše obnoví a abychom mohli pracovat dál.

Teď dáme Flags a klikneme na Don't move a Use activates necháme tak.

Teď dáme outputs.Tohle jsou ty targety.

Dáme dole Add..Klikneme si na to první a zadáme tam:


My output named: On pressed

Targets entities named: dvere (podle toho jak jste ty dveře pojmenovali)


Dáme apply.


A teprve teď dáme Via this input: open


Teď dáme ještě jednou add.. a dáme tam všechno stejné ale jak dáme to apply tak místo open u toho druhého dáme Close.


U toho Close ještě nastavte After a delay in seconds of: 3.00

To způsobí že se dveře po 3 vteřinách od stisknutí tlačítka,zavřou.



Via this input nastavujte podle toho co mají dveře udělat.

Komentáře

#1 |
holinorth dne 04.07.2010 22:31:49 |
+2
Dole dáme Apply ať se nám vše obnoví a mohli abychom mohli pracovat dál.
Hehe :D máš tam 2x mohli ale to je jen malá chybka, zkusil bych to udělat ale nechce se mi stahovat new VHE. Já jsem spokojen s 3.5tkou
#2 |
dragonx dne 05.07.2010 08:29:17 |
+2
Dík,každý se může splést :D :D
#3 |
swifterik dne 18.01.2011 12:50:11 |
-2
Podle me je Hammer do source ve vsech ohledech lepsi

I kdyz textury sou nekdy na nic ale stejne Prop_physics/ragdoll
to je o moc lepsi nez v 3.4 nebo 3.5
#4 |
Backup dne 18.01.2011 13:16:36 |
+1
VHE 3.5 a 4.1 - to nejde srovnávat, protože jsou zaměřeny každý na jinou hru.
#5 |
dragonx dne 14.02.2011 12:51:08 |
+1
VHE 3.5 je jen do GoldSrc enginu a 4.1 je do obou, ale používat ji na CS 1.6 je.. no na prd ;)

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)
bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

run

(mailyy)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 922
bullet.gif Nejnovější člen: filijan