Tlačítka se v CS:S chovají podobně jako multimanagery,mají tedy více targetů.
Pustíme se tedy do toho.
Uděláme si třeba dveře (stejný postup jako v CS 1.6)a dáme jím jméno dvere.
Teď uděláme tlačítko.Označíme ho,dáme tie to entity a vybereme tam func_button.
Dole dáme Apply ať se nám vše obnoví a abychom mohli pracovat dál.
Teď dáme Flags a klikneme na Don't move a Use activates necháme tak.
Teď dáme outputs.Tohle jsou ty targety.
Dáme dole Add..Klikneme si na to první a zadáme tam:
My output named: On pressed
Targets entities named: dvere (podle toho jak jste ty dveře pojmenovali)
Dáme apply.
A teprve teď dáme Via this input: open
Teď dáme ještě jednou add.. a dáme tam všechno stejné ale jak dáme to apply tak místo open u toho druhého dáme Close.
U toho Close ještě nastavte After a delay in seconds of: 3.00
To způsobí že se dveře po 3 vteřinách od stisknutí tlačítka,zavřou.
Via this input nastavujte podle toho co mají dveře udělat.
|
Hehe máš tam 2x mohli ale to je jen malá chybka, zkusil bych to udělat ale nechce se mi stahovat new VHE. Já jsem spokojen s 3.5tkou