tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


"Kompilace na Expert"

(Funkce)


Když klepneme na File -> Run -> Expert, mělo by se nám otevřít nějaké takovéhle okno:
expert
Na první pohled to vypadá složitě, ale je to lehčí než se zdá. Rozebereme si to tedy políčko po políčku.
Configurations - Aktuální profil natavení; tlačítkem Edit můžeme spravovat jednotlivé profily.
Command properties - Nastavení vybraného příkazu.
Command - Změna příkazu; můžeme využít tlačítka Cmds a vložit příkaz ze seznamu.
Parameters - Parametry k přízazu; můžeme využít tlačítka Parms a vložit parametr ze seznamu.
Use Long filenames - Používání celých názvů souborů a složek místo dosovských zkrácenin.
Ensure file post-exists - Po provedení příkazu zkontroluje, zda-li existuje určený soubor.
Use Process window - Kompilace čeká na dokončení příkazu.
Compile/run commands - Seznam jednotlivých příkazů; můžeme je vypnout/zapnout odškrtnutím/zaškrtnutím políčka vedle příkazu; jednotlivé příkazy můžeme spravovat pomocí čtyř tlačítek napravo.
Run with visible objects only - pokud jste pomocí VisGropus schovali nějaké objekty, nebudou do kompilace zahrnuty.

Abychom nezůstali jen u teorie, vyzkoušíme si nějaký příklad. Např. jak nastavit parametry pro finální kompilaci. Určitě by to chtělo přidat k CSG parametr -cliptype precise a -wadautodetect. Vybereme tedy ze seznamu příkazů $csg_exe $path\$file a do kolonky Parameters připíšeme ty naše parametry. Celý příkaz by pak měl vypadat $csg_exe $path\$file -cliptype precise -wadautodetect. Takto přidáme ještě k VIS (vis_exe) -full a k RAD (lights_exe) -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers a jsme připraveni udělat finální kompilaci. Pokud máte CSko na protokolu 48, nezapomeňte na parametr -steam (u game_exe).
Seznam všech parametrů k ZHLT naleznete zde.

Komentáře

#1 |
Jakubturon dne 03.12.2010 12:13:14 |
-1
pls jak mám udělat wadautodetect ??
#2 |
Backup dne 03.12.2010 12:56:28 |
+2
Nechtěl ses náhodou zeptat, jak číst články?
#3 |
XXL_cz dne 03.12.2010 13:35:14 |
+2
...
Určitě by to chtělo přidat k CSG parametr -cliptype precise a -wadautodetect.

...

To bylo v článku, musíš číst než se začneš ptát.
#4 |
deadlol dne 21.12.2010 10:37:25 |
±0
aha ma to byt s medzermi? bez medzier?
#5 |
Backup dne 21.12.2010 13:38:49 |
+4
V článku jsem uvedl příklad že kterého je to zřejmé. Ano, před pomlčku vždy dáme mezeru.
#6 |
deadlol dne 22.12.2010 14:40:42 |
+1
ok

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 82% [9 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 9% [1 Hlas]
Dostačující Dostačující 9% [1 Hlas]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon