Když klepneme na File -> Run -> Expert, mělo by se nám otevřít nějaké takovéhle okno:
Na první pohled to vypadá složitě, ale je to lehčí než se zdá. Rozebereme si to tedy políčko po políčku.
Configurations - Aktuální profil natavení; tlačítkem Edit můžeme spravovat jednotlivé profily.
Command properties - Nastavení vybraného příkazu.
Command - Změna příkazu; můžeme využít tlačítka Cmds a vložit příkaz ze seznamu.
Parameters - Parametry k přízazu; můžeme využít tlačítka Parms a vložit parametr ze seznamu.
Use Long filenames - Používání celých názvů souborů a složek místo dosovských zkrácenin.
Ensure file post-exists - Po provedení příkazu zkontroluje, zda-li existuje určený soubor.
Use Process window - Kompilace čeká na dokončení příkazu.
Compile/run commands - Seznam jednotlivých příkazů; můžeme je vypnout/zapnout odškrtnutím/zaškrtnutím políčka vedle příkazu; jednotlivé příkazy můžeme spravovat pomocí čtyř tlačítek napravo.
Run with visible objects only - pokud jste pomocí VisGropus schovali nějaké objekty, nebudou do kompilace zahrnuty.
Abychom nezůstali jen u teorie, vyzkoušíme si nějaký příklad. Např. jak nastavit parametry pro finální kompilaci. Určitě by to chtělo přidat k CSG parametr -cliptype precise a -wadautodetect. Vybereme tedy ze seznamu příkazů $csg_exe $path\$file a do kolonky Parameters připíšeme ty naše parametry. Celý příkaz by pak měl vypadat $csg_exe $path\$file -cliptype precise -wadautodetect. Takto přidáme ještě k VIS (vis_exe) -full a k RAD (lights_exe) -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers a jsme připraveni udělat finální kompilaci. Pokud máte CSko na protokolu 48, nezapomeňte na parametr -steam (u game_exe).
Seznam všech parametrů k ZHLT naleznete zde.
|