tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

18.08.2017 02:59:58
Bude rvačka?!
±0


16.08.2017 17:06:38
To mluvíš pravděpodobně o sobě samém, já se tě v životě ptal na jedinou věc. Tady by někdo chtěl unban.
±0


15.08.2017 20:05:40
Backup, mas este bsp subor bac_assault?
±0


15.08.2017 17:15:07
Jasne, budem sa pytat "cloveka" co vraj vsetko v Hammere vie spravit, a sa ma pyta na steame ako konkretnu vec spravit :P
±0


14.08.2017 08:47:37
Hlavně že se nikomu nic nestalo :D
±0


14.08.2017 04:53:06
Noták acko, ty se mě bojíš zeptat viď? Se zeptáš radši tady co, jinak by ses cítil trapně.
±0


13.08.2017 12:09:43
Ok uz viem, CTRL + F :D
+1


13.08.2017 12:05:58
Ako si "pridam" viac tych bodov na vertex manipulation ako na tomto videu? https://www.youtube.com/watch?v=teL3VC74gw4
±0


18.07.2017 13:41:09
±0


05.07.2017 18:43:28
Jsem znova zde a potřebuji Vaší radu.
https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1556&pid=13223#post_13223
±0


VHE 3.5 vs. VHE 4.1

(Valve Hammer Editor 4.1)

Možná by vás zajímaly rozdíly mezi vhe 3.5 a vhe 4.1.



Tady zjístíte jaké to tedy rozdíly jsou. :)



První důležitý rozdíl je instalace.Vhe 3.5 staci vyextrahovat a nakonfigurovat


narozdíl od VHE4.1,ten se instaluje přez source SDK.Je to výhoda ?



Vlastně ano protože v Source SDK máte spoustu uzitecnych utilit a programku.



Dokonce se sám nakonfiguruje.VHE 3.5 vlastně nic takového nemá.


Ve VHE 4.1 se pracuje hlavně s CSS a HL2.To ve vhe 3.5 nejde.Ve VHE 4.1 můžete dělat



i mapy do CS 1.6,ale je to trochu nezvyk a to,protože se jinak nastavují dveře



a pokuď zadáte něco do tech hromádných targetů tak se vám to samozřejmě bugne.


Všechny věci do CSS se dělají podobně jako u CS 1.6 takže to stejně moc velký rozdíl není.



VHE 4.1 ale bude na starších pc pracovat pomaleji takže pokuď máte starší PC



tak nedělejte mapy do CSS ale jen do CS 1.6 a z toho vyplývá že si nainstalujete vhe 3.5



VHE 3.5 má ale místo utilit ZHLT.To je jedna velká utilita která obsahuje perfektní FGD



se kterým se dobře pracuje.Takže co je asi lepší na CS 1.6 ? VHE 3.5

Komentáře

#1 |
Cinska polivka dne 12.12.2010 14:06:43 |
+2
Nikdy se neřeklo, že VHE 4.1 je dělaný pro GoldSrc hry, nechápu tudíž tenhle rádoby "návod"...
#2 |
gykom00 dne 05.03.2011 20:14:55 |
±0
A ten váš balíček je 3.5 nebo 4.1.Protože já chci 3.5.
#3 |
XXL_cz dne 05.03.2011 20:19:33 |
±0
3.5
#4 |
MichaelMik dne 03.11.2011 13:45:25 |
±0
Ahoj v 3.5 umim vytvorit vodu ale nevim jak ji udelat v 4.1 :D

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 0% [Žádné hlasy]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 50% [2 Hlasů]
Nedostačující Nedostačující 50% [2 Hlasů]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)
bullet.gif

osvět...

(Dominik Rozporka)
bullet.gif

spawn...

(Dominik Rozporka)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 914
bullet.gif Nejnovější člen: slayerx1