tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


Lezeme, jak vyrobit žebřík (ladder)

(Základy)

Dnes se naučíme tvořit žebřík. Využil jsem toho že jsem nahrál video kde je to celé udělané.

Video jak vyrobit Žebřík


Návod:
Otevřeme si novo mapu v Hammerovi. Uděláme si kychli o velikosti jakou uznáte za vhodnou, já vybral 512x512x512. Dáme browse, napíšeme flr (jako podlaha). Vybereme si nějakou texturu a dáme ok. Potom odklikneme dáme enter a tím se nám vytvoří krychle. Zatím nen dutá a to uděláme tak, dám ešipku vlevo nahoře a v 3D zobrazení klikneme na krychli. Dáme Tools->Make Hallow a do rámečk napíšeme 64 a dáme ok. Tím se nám vytvořila krychle dutá. Najedeme si kamerou dovnitř a porozhlédneme se jak co kam umístíme. Změníme si vzhled místnosti tak že si změníme texturu pomocí Togle texture aplication (do browse napíšeme wall).
Teď přichází na řadu samotnáý žebřík.
uděláme si brush o velikosti 32x1x282 (těch 32 prostě musí být, aby byla textura žebříku dobře zobrazená, 1 je nelepší proto aby byl co nejtenčí, pak by nám textura nevycházela na objekt). Dáme browse a napíšeme ladd a vybereme ten první. Dáme ok a vytvoříme brush entrem. Podívejte se v 3D rozhraní jak to teď vypadá, musíme to upravit pomocí togle. Dáme togle texture aplication, klikneme na přední stranu žebříku po které se leze, dáme browse, napíšeme ladd a vybereme stejný žebříík jako předtím a dáme ok. Teď se vám to možná zobrazilo dobře možná patně, tak ještě v tom togle dejte písmenko C (jako center) aby se vám vytvořil krásný žebřík. Teď udělám aby byl průhledný tím že si označím ežebřík v 3D a dáme Tools-> Tie to entity, tam vybereme func_wall a tam render mode kde vybereme Solid.Tím se nám modrá barve změní podle toho co v renber mode nastavíme. Odkliknem a jeto. Teď je potřeba udělat něco po čem se poleze, toho docílíme tak že uděláme brush stejně velký jako žebřík a dáme ho minimálně o 1. bod před něj. Pak dáme browse a napíšeme aaa a vybereme nějaký. Dáme ok a pak enter a vznikl nám něco po čem se poleze. Ještě je potřeba tomu dát vlastnost aby se dalo po tom lézt, toho docílíme tak, že ho označíme, dáme Tools-> Tie to Entity-> vybereme func_ladder a dáme ok. Teď se dá už po něm lézt.
Potřebujeme vyrobit místo na které se poleze, takže uděláme brush navrchu žebříku aby se tam vlezla postava, já měl 160x128x8. Dáme browse a napíšeme flr vybereme nějaký a dáme ok a enter. tím se nám vytvoří místo kam se poleze.
Doprostřed místnosti dolů dáme entitu policisty (info_player_start vybereme vpravo v objects), toho docílíme že vlevo dáme žárovku a položíme ju doprostřed místnosti a do rozumné výšky aby se mu neubral život (nesmí se ničím dotýkat země ani zdi, ani stropu). Pak dáme doprostřed místa kam se poleze další entitu teroristy (info_player_deathmatch), zase aby se ničeho nedotýkal.
Máme hotovo dáme save vybereme název a uložíme. Pak dáme Run, vše na normal a zaškrtneme don´t start game a dáme ok. Příkaz skončí ------Hl Rad-----


Otevřeme si Csko a vybereme si našu mapu a můžeme hrát.
Všechny připomínky pište měpmkou, nebo pište do komentářů.
Doporučuji shlédnout video

Komentáře

#1 |
holinorth dne 03.06.2010 10:21:11 |
+1
Znám lehčí zpusob . nastavte si nejakou mistnost nebo obect na kerej chcete dat zebřík . Na nej pridelejte brush s texturou ladder a na nej dejte brush s texturou aaatriger kerý musí bejt aspon o milimetr vesi jak ta textura ladderu . Nakliknete si aaatriger brush a dejte na nej entitu func_ladder na kerem si nastavte . Name - zebrik (jakekoliv) Invisible - YES a na boku takove kolecko s nazvem YAW nastavte na 90° a máte bezva žebřík ;)
#2 |
Backup dne 03.06.2010 19:28:00 |
+2
Znám ještě lehčí - vyrobit brush, převést na func_wall a nastavit průhlednost, duplikovat a nastavit na func_ladder ;)
#3 |
holinorth dne 03.06.2010 22:08:55 |
+1
:D taky moznost :D tamto psal kdo ??? Ja to nepochopil :D
#4 |
Backup dne 04.06.2010 22:20:59 |
+1
Dole máš vždycky autora článku. Většinou je píšu já, ale občas je píše xpun nebo dragonx. Tenhle je zrovna od cz_mara.
#5 |
holinorth dne 06.06.2010 14:11:54 |
+1
aha :D ten jeho koment bych zal do pokrocilých ;)
#6 |
KoRis dne 09.08.2010 13:46:30 |
+1
tak jsem to vyzkoušel a newim kde sem udělal chybu , ale žebřík funguje , ale je newiditelnej xD ... a přitom sem to dělal myslím stejně jako to tu píšete :o))
#7 |
martydzeksons dne 24.10.2010 17:14:13 |
+1
znám nejlehčí možnost- Uděláš žebřík a před něj aaatiger žebřík a dáš na aaatiger dáě func_ladder
#8 |
Backup dne 24.10.2010 17:20:57 |
+1
@martydzeksons: to není nejlehčí, protože není potřeba, aby func_ladder měl texturu aaatrigger
#9 |
LukaasQo dne 31.10.2010 20:32:10 |
+1
boa..pls...mne ho nechce spravit priesvitným neviem čo robm zle boa..ale m ito voebc nejde :((((
#10 |
Backup dne 31.10.2010 20:35:20 |
+1
To se poddá, zkus se podívat na to video, třeba ti to pomůže.
#11 |
LukaasQo dne 01.11.2010 09:13:25 |
±0
Aké video??pls
#12 |
Backup dne 01.11.2010 11:35:37 |
+2
#13 |
XXL_cz dne 01.11.2010 13:53:15 |
+1
nastav si u žebříku (myslim ten co má jít vidět, NE func_ladder) v properties u render mode Slolid a fx amont 256 nebo 255 já teď nevim kolik je maximum.
#14 |
wicker558 dne 19.03.2011 07:01:06 |
+3
a ako zistim ttu velkost ??? rebrika aky som postavil lebo mne nikde nic neukazuje
#15 |
madA12345 dne 09.04.2011 09:29:08 |
±0
Jak udelam brush o presne velikosti (tloušťku 1 u toho žebříku asi v těch mřížkách neudělám)?
#16 |
Backup dne 09.04.2011 11:01:43 |
+3
Vždyť už jsme ti odpovídali ve fóru, proč se ptáš znova tady?
#17 |
Salva dne 17.04.2011 14:47:24 |
±0
prečo mám ten rebrík neviditeľný? v pohode sa po ňom dá liezť ale vôbec ho nevidno
#18 |
Smyke dne 29.08.2011 23:38:19 |
±0
Prosim poradte niekto,zrobim brush s texturov rebriku,ale v navode pise ze mam pred neho dat dalsi rebrik func_ladder ale ja ked ho posuniem o jedno policku(co je najmenej umna ) a dam nanho tu texturu aaa.. tak ho mam asi o meter pred rebrikom po ktorom mam akose liest ,cise leziem hore ale ten rebrik je predomnou ovela dalej,sa ho nedotikam,ale idem hore. PLs ako mam nastavit aby som mohol dat 1 rebrik a vedla neho o 1mm dalsi?lebo mne ho posunie o meter
#19 |
Smyke dne 29.08.2011 23:41:01 |
±0
a ties nechapem tie rozmery napr.512x512x512 to akose tam mam napocitat 512 kociek a na potom zase 512 kociek alebo ako? ja ked zrobim kocku napr 4.4.4 tak je to dost velke nechapem ako mose byt 512x512x512.
#20 |
Habax dne 05.12.2011 17:19:53 |
±0
si lolo? v pravo dole máš mriežku.. Size: Snap on Grid 64 (defaultne), dá sa zvačšiť alebo zmenšiť (http://tvorbamap....icle_id=13, písmená c, d), teda si to dáš na najmenšiu a posuniš o 1
ak si táš mriežku na najváčšiu, teda 512, tak ti stačí dať jednu tu najmenši časť a vytvoriť kocku. ak si dáš mriežku najmenšiu, teda 1, tak potom počítaj do 512 :D ... pre pochopenie, ak si niekedy skákal longjumpy, tak máš asi predstavu, kolko je 250 (hammer units), takže cc 2,2x tolko

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 0% [Žádné hlasy]
Chvalitebné Chvalitebné 33% [1 Hlas]
Dobré Dobré 33% [1 Hlas]
Dostačující Dostačující 33% [1 Hlas]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon