|
|
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.
|
|
|
|
Lezeme, jak vyrobit žebřík (ladder)
| |
| Dnes se naučíme tvořit žebřík. Využil jsem toho že jsem nahrál video kde je to celé udělané.
Video jak vyrobit Žebřík
Návod:
Otevřeme si novo mapu v Hammerovi. Uděláme si kychli o velikosti jakou uznáte za vhodnou, já vybral 512x512x512. Dáme browse, napíšeme flr (jako podlaha). Vybereme si nějakou texturu a dáme ok. Potom odklikneme dáme enter a tím se nám vytvoří krychle. Zatím nen dutá a to uděláme tak, dám ešipku vlevo nahoře a v 3D zobrazení klikneme na krychli. Dáme Tools->Make Hallow a do rámečk napíšeme 64 a dáme ok. Tím se nám vytvořila krychle dutá. Najedeme si kamerou dovnitř a porozhlédneme se jak co kam umístíme. Změníme si vzhled místnosti tak že si změníme texturu pomocí Togle texture aplication (do browse napíšeme wall).
Teď přichází na řadu samotnáý žebřík.
uděláme si brush o velikosti 32x1x282 (těch 32 prostě musí být, aby byla textura žebříku dobře zobrazená, 1 je nelepší proto aby byl co nejtenčí, pak by nám textura nevycházela na objekt). Dáme browse a napíšeme ladd a vybereme ten první. Dáme ok a vytvoříme brush entrem. Podívejte se v 3D rozhraní jak to teď vypadá, musíme to upravit pomocí togle. Dáme togle texture aplication, klikneme na přední stranu žebříku po které se leze, dáme browse, napíšeme ladd a vybereme stejný žebříík jako předtím a dáme ok. Teď se vám to možná zobrazilo dobře možná patně, tak ještě v tom togle dejte písmenko C (jako center) aby se vám vytvořil krásný žebřík. Teď udělám aby byl průhledný tím že si označím ežebřík v 3D a dáme Tools-> Tie to entity, tam vybereme func_wall a tam render mode kde vybereme Solid.Tím se nám modrá barve změní podle toho co v renber mode nastavíme. Odkliknem a jeto. Teď je potřeba udělat něco po čem se poleze, toho docílíme tak že uděláme brush stejně velký jako žebřík a dáme ho minimálně o 1. bod před něj. Pak dáme browse a napíšeme aaa a vybereme nějaký. Dáme ok a pak enter a vznikl nám něco po čem se poleze. Ještě je potřeba tomu dát vlastnost aby se dalo po tom lézt, toho docílíme tak, že ho označíme, dáme Tools-> Tie to Entity-> vybereme func_ladder a dáme ok. Teď se dá už po něm lézt.
Potřebujeme vyrobit místo na které se poleze, takže uděláme brush navrchu žebříku aby se tam vlezla postava, já měl 160x128x8. Dáme browse a napíšeme flr vybereme nějaký a dáme ok a enter. tím se nám vytvoří místo kam se poleze.
Doprostřed místnosti dolů dáme entitu policisty (info_player_start vybereme vpravo v objects), toho docílíme že vlevo dáme žárovku a položíme ju doprostřed místnosti a do rozumné výšky aby se mu neubral život (nesmí se ničím dotýkat země ani zdi, ani stropu). Pak dáme doprostřed místa kam se poleze další entitu teroristy (info_player_deathmatch), zase aby se ničeho nedotýkal.
Máme hotovo dáme save vybereme název a uložíme. Pak dáme Run, vše na normal a zaškrtneme don´t start game a dáme ok. Příkaz skončí ------Hl Rad-----
Otevřeme si Csko a vybereme si našu mapu a můžeme hrát.
Všechny připomínky pište měpmkou, nebo pište do komentářů.
Doporučuji shlédnout video
|
|
|
|
|
#1 |
dne 03.06.2010 10:21:11
| +1
#2 |
dne 03.06.2010 19:28:00
| +2
#3 |
dne 03.06.2010 22:08:55
| +1
#4 |
dne 04.06.2010 22:20:59
| +1
#5 |
dne 06.06.2010 14:11:54
| +1
#6 |
dne 09.08.2010 13:46:30
| +1
#7 |
dne 24.10.2010 17:14:13
| +1
#8 |
dne 24.10.2010 17:20:57
| +1
#9 |
dne 31.10.2010 20:32:10
| +1
#10 |
dne 31.10.2010 20:35:20
| +1
#11 |
dne 01.11.2010 09:13:25
| ±0
#12 |
dne 01.11.2010 11:35:37
| +2
#13 |
dne 01.11.2010 13:53:15
| +1
#14 |
dne 19.03.2011 07:01:06
| +3
#15 |
dne 09.04.2011 09:29:08
| ±0
#16 |
dne 09.04.2011 11:01:43
| +3
#17 |
dne 17.04.2011 14:47:24
| ±0
#18 |
dne 29.08.2011 23:38:19
| ±0
#19 |
dne 29.08.2011 23:41:01
| ±0
#20 |
dne 05.12.2011 17:19:53
| ±0
|
|
|
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
|
|
|
|
Nejnovější příspěvky (BRUT)
(Asiimovicek)
(Gyuki)
(nifty)
(Backup)
(boxolop1)
(boxolop1)
(boxolop1)
(Slivka)
(latins)
|
|
|
Hosté on-line: 30
Členové on-line: 0
Registrovaní členové: 949
Nejnovější člen: verseludes
|
|
| |