tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Jak na různé herní módy v mapách (as, cs, de, es)

(Základy)


Ahoj, vítejte u mého prvního návodu, snad pochopíte můj "styl" návodu.

Pokusím se Vám osvětlit jak na různé herní módy v mapách.
Není to nic těžkého.


as aneb V.I.P.



Pokud as neznáte tak zde je krátký popis:
V tomto módu je jeden z CT vybrán jako VIP, který má jen USP s 12 + 24 náboji a ostatní CT ho mají chránit až do záchranné zóny.

Přejdeme tedy k mappingu:

Otevřete si svojí mapu, do které chcete udělat V.I.P. nebo vytvořte novou atd.
Já si vytvořil jednoduchou místnost s nějakou obyčejnou texturou.

Vytvořte si spawn pointy jako u normální mapy, použijte info_player_start a info_player_deathmatch.
Uděláme však ještě jeden spawn point pomocí entity info_vip_start, který umístíme mezi CT spawny ( nebudeme ho přece dávat k teroristům :) ).

Moje příkladová mapa vypadá teď zhruba takhle:

herni_mody1.jpg

Ještě není vše hotovo, kam má VIP jít?

Vytvořte brush s texturou AAATRIGGER na místo kam chcete aby byl VIP zachráňen.
Označte si brush a převeďte ho na entitu func_vip_safetyzone.
Samozřejmě v mapě nezapomeňte správně označit kam má VIP jít aby to bylo jasně vidět, jak jste si všimli já tohle nedělám, protože by to dopadlo hrozně :)

herni_mody2.jpg

Když nyní spustíte mapu a dáte se za CT - stanete se VIP ( na prázdném serveru ) uvidíte, že pokud vstoupíte na pozici tohoto brushe CT vyhrávájí a skončí kolo :)


cs - hostage; rukojmí



Každý z Vás určitě tento "mód" zná, takže nemá cenu něco vysvětlovat.

Opět otevřete svojí mapu, vytvořte, ...
Já použil tu samou co jsem použil v as.

Zase si vytvořte spawny pro oba teamy.
U teroristů vytvoříme rukojmí pomocí entity hostage_entity, aby měli CT koho zachraňovat.

herni_mody3.jpg

Také musíme udělat místo kam rukojmí odvést do bezpečí, na to použijeme opět brush libovolné velikosti s texturou AAATRIGGER.
Označíme brush a převedeme jej na entitu pomocí To Entity, vybereme entitu func_hostage_rescue.

herni_mody4.jpg

Po zkompilování byste nyní měli mít plně funkční základ cs_ mapy.
Samozřejmě můžete dodat texturu na zem, aby bylo vidět, kde je hostage rescue zóna.


es - escape, útěk teroristů



- tento mód asi spousta z Vás nezná, přiznám se, že já také moc ne, jelikož CS jsem za dob nostalgie typu CS 1.3 atd. nehrál.
- pokud se nemýlím tak v 1.6 není žádná "oficialní" es_ mapa, asi se to moc neujalo :) ( stejne tak as_ )
- jde o to, aby teroristi utekli do bezpečí, takže je to takový V.I.P., kde jsou V.I.P. všichni Teroristi.

Asi už víte, opět a znovu, vytvoříme brush s texturou AAATRIGGER např. vedle CT spawnu ( nebudeme ho davat na spawn T, to snad ne ne?! )
Převedeme jej na entitu func_escapezone a to je vše!


de - bomba



Kdo by neznal nehranější mód map s c4 :)


Tak jsme došli k poslednímu - nejhranějšímu, nejtěžšímu ( z těchto čtyř ) - módu.

Prvně vytvoříme, kdo by to čekal, brush s texturou AAATRIGGER tam kde chcete mít plant.
Převedeme brush na entitu func_bomb_target díky tomu se nám i automaticky dá Teroristům C4.

Jestli chcete například aby ještě bouchla bedna u plantu, tak si povíme jak na to:
Vytvořte si bednu nebo prostě něco co chcete aby vybouchlo s c4.
Převeďte bednu na func_breakable, do Name dejte nějaký název, třeba "bedna" poté ve Flags zaškrtněte "Only Trigger", to zaručí, že když se do bedny střelí nic se s ní nestane.
Označte func_bomb_target otevřete Object Properties (Alt+Enter) do Target (when bomb blows) dejte název který jste zvolili (já zvolil "bedna").

herni_mody5.jpg

Poznámka: Pokud chcete vybuchnout více beden budete muset použít multi_manager, nebo jim dát stejné jméno.
Nyní máte základ každé "de" mapy.

Tak a jsme u konce dnešního návodu, snad jste alespoň něco odemne pochopili, jakékoliv připomínky / návrhy směřujte do komentářů.

Komentáře

#1 |
XXL_cz dne 19.01.2011 21:37:22 |
+5
Dobrej článek, ten escape sem nikdy nehrál ani to neznám. To musim dát na nějakou svojí mapu pro test.
#2 |
Cinska polivka dne 20.01.2011 07:04:27 |
+3
Díky
#3 |
Jefry dne 20.01.2011 14:27:04 |
+3
Dobrej článek... Už Aspoň vím jak udělat toho V.I.P..;)
#4 |
T3cK dne 20.01.2011 16:22:14 |
+3
parádní článek! a o tom escape jsem nikdy taky neslyšel :D
#5 |
Cinska polivka dne 20.01.2011 17:21:41 |
+2
Díky všem :]
#6 |
deadlol dne 21.01.2011 17:09:27 |
+3
zaujmave vem spojit de-mapu s tymto modom VIP ? ze jedny CT odprevadia VIp a druhy ct zneskodnia bombu?
#7 |
Backup dne 21.01.2011 17:15:17 |
+2
Módy by mělo jít kombinovat, ale pak z toho vznikají paskvily. IMHO nejde udělat dobře hratelná mapa kde by se kombinovaly dva a víc herních módů.
#8 |
XXL_cz dne 22.01.2011 14:06:02 |
+3
Však Xpun má na té svojí mapě bombu a rukojmí najednou, ale když tiká bomba, tak záchrana rukojmích neplatí :D
#9 |
Dominio dne 28.01.2011 16:03:10 |
+2
Mám otázečku, při modu Escape se má dát info_vip_start nebo info_player_deathmatch ???
#10 |
Xpun dne 28.01.2011 16:36:27 |
+3
Já to nikdy nezkoušel, ale podle mě info_player_deathmatch, jsou to přeci teroristi.
#11 |
KoRis dne 29.01.2011 15:35:13 |
+1
pls můžete poradit ? ... nemůžu nikde najít texturu AAATRIGGER... thx
#12 |
Backup dne 29.01.2011 17:36:12 |
+2
Přidej si mezi textury zhlt.wad, který naješ ve složce s hammerem.
#13 |
Cinska polivka dne 29.01.2011 23:23:24 |
+5
Je to info_player_deathmatch, kdybys tam dal toho VIP tak bys tam měl míchanici escape & vip, kde by VIP nemel kam jit ( a nebo by se vytvořil někde nějaký bod )
#14 |
Malinky dne 19.02.2011 12:04:40 |
+2
o to mes som pocul bol oto v najstarsich verziach ked na cs bolo iba par zbrani hrat som to nikdy nehral ale viem ze vtedy cs nehrala ani polovica toho co teraz :D
#15 |
MpPozor dne 21.03.2011 15:42:26 |
+1
Když dám do mapy hostage i bombu, tak kdo vyhraje po uplynutí času na kolo?
#16 |
XXL_cz dne 21.03.2011 22:46:11 |
±0
hh, to nevim, skus si zapnout 1. verzi té X punovy mapy jak tam sou ty kanály a ty náklaďáky. teď nevim jak se ta mapa jmenuje.
#17 |
hibriSsko dne 15.04.2011 17:27:22 |
±0
Jak se dělá bb mapa ? Chci totiž udělat mapu do módu BaseBuilder a nevím jak udělat ty černé dveře, blocky aby se dali přesouvat a ostatní...
#18 |
Xpun dne 15.04.2011 17:37:33 |
+1
Už se to řešilo ve fóru.
#19 |
J0ck3r dne 01.05.2011 21:17:31 |
+1
dobry članek o escape jsem samozřejmě slyšel ale nikdynehral :) škoda připdamito spiš jako Jail než Escape
#20 |
Lentilko dne 05.07.2011 20:11:23 |
±0
Jelikož všechny ty módy znám, tak pro mě samozřejmě bylo lehčí to pochopit, ale myslím, že i ostatním jsi to dobře vysvětlil. Jediná škoda je, že tu nemáš na vysvětlenou více módu, třeba bych se přiučil.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 78% [7 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 22% [2 Hlasů]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 25

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes