tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


Jak na různé herní módy v mapách (as, cs, de, es)

(Základy)


Ahoj, vítejte u mého prvního návodu, snad pochopíte můj "styl" návodu.

Pokusím se Vám osvětlit jak na různé herní módy v mapách.
Není to nic těžkého.


as aneb V.I.P.



Pokud as neznáte tak zde je krátký popis:
V tomto módu je jeden z CT vybrán jako VIP, který má jen USP s 12 + 24 náboji a ostatní CT ho mají chránit až do záchranné zóny.

Přejdeme tedy k mappingu:

Otevřete si svojí mapu, do které chcete udělat V.I.P. nebo vytvořte novou atd.
Já si vytvořil jednoduchou místnost s nějakou obyčejnou texturou.

Vytvořte si spawn pointy jako u normální mapy, použijte info_player_start a info_player_deathmatch.
Uděláme však ještě jeden spawn point pomocí entity info_vip_start, který umístíme mezi CT spawny ( nebudeme ho přece dávat k teroristům :) ).

Moje příkladová mapa vypadá teď zhruba takhle:

herni_mody1.jpg

Ještě není vše hotovo, kam má VIP jít?

Vytvořte brush s texturou AAATRIGGER na místo kam chcete aby byl VIP zachráňen.
Označte si brush a převeďte ho na entitu func_vip_safetyzone.
Samozřejmě v mapě nezapomeňte správně označit kam má VIP jít aby to bylo jasně vidět, jak jste si všimli já tohle nedělám, protože by to dopadlo hrozně :)

herni_mody2.jpg

Když nyní spustíte mapu a dáte se za CT - stanete se VIP ( na prázdném serveru ) uvidíte, že pokud vstoupíte na pozici tohoto brushe CT vyhrávájí a skončí kolo :)


cs - hostage; rukojmí



Každý z Vás určitě tento "mód" zná, takže nemá cenu něco vysvětlovat.

Opět otevřete svojí mapu, vytvořte, ...
Já použil tu samou co jsem použil v as.

Zase si vytvořte spawny pro oba teamy.
U teroristů vytvoříme rukojmí pomocí entity hostage_entity, aby měli CT koho zachraňovat.

herni_mody3.jpg

Také musíme udělat místo kam rukojmí odvést do bezpečí, na to použijeme opět brush libovolné velikosti s texturou AAATRIGGER.
Označíme brush a převedeme jej na entitu pomocí To Entity, vybereme entitu func_hostage_rescue.

herni_mody4.jpg

Po zkompilování byste nyní měli mít plně funkční základ cs_ mapy.
Samozřejmě můžete dodat texturu na zem, aby bylo vidět, kde je hostage rescue zóna.


es - escape, útěk teroristů



- tento mód asi spousta z Vás nezná, přiznám se, že já také moc ne, jelikož CS jsem za dob nostalgie typu CS 1.3 atd. nehrál.
- pokud se nemýlím tak v 1.6 není žádná "oficialní" es_ mapa, asi se to moc neujalo :) ( stejne tak as_ )
- jde o to, aby teroristi utekli do bezpečí, takže je to takový V.I.P., kde jsou V.I.P. všichni Teroristi.

Asi už víte, opět a znovu, vytvoříme brush s texturou AAATRIGGER např. vedle CT spawnu ( nebudeme ho davat na spawn T, to snad ne ne?! )
Převedeme jej na entitu func_escapezone a to je vše!


de - bomba



Kdo by neznal nehranější mód map s c4 :)


Tak jsme došli k poslednímu - nejhranějšímu, nejtěžšímu ( z těchto čtyř ) - módu.

Prvně vytvoříme, kdo by to čekal, brush s texturou AAATRIGGER tam kde chcete mít plant.
Převedeme brush na entitu func_bomb_target díky tomu se nám i automaticky dá Teroristům C4.

Jestli chcete například aby ještě bouchla bedna u plantu, tak si povíme jak na to:
Vytvořte si bednu nebo prostě něco co chcete aby vybouchlo s c4.
Převeďte bednu na func_breakable, do Name dejte nějaký název, třeba "bedna" poté ve Flags zaškrtněte "Only Trigger", to zaručí, že když se do bedny střelí nic se s ní nestane.
Označte func_bomb_target otevřete Object Properties (Alt+Enter) do Target (when bomb blows) dejte název který jste zvolili (já zvolil "bedna").

herni_mody5.jpg

Poznámka: Pokud chcete vybuchnout více beden budete muset použít multi_manager, nebo jim dát stejné jméno.
Nyní máte základ každé "de" mapy.

Tak a jsme u konce dnešního návodu, snad jste alespoň něco odemne pochopili, jakékoliv připomínky / návrhy směřujte do komentářů.

Komentáře

#1 |
XXL_cz dne 19.01.2011 21:37:22 |
+5
Dobrej článek, ten escape sem nikdy nehrál ani to neznám. To musim dát na nějakou svojí mapu pro test.
#2 |
Cinska polivka dne 20.01.2011 07:04:27 |
+3
Díky
#3 |
Jefry dne 20.01.2011 14:27:04 |
+3
Dobrej článek... Už Aspoň vím jak udělat toho V.I.P..;)
#4 |
T3cK dne 20.01.2011 16:22:14 |
+3
parádní článek! a o tom escape jsem nikdy taky neslyšel :D
#5 |
Cinska polivka dne 20.01.2011 17:21:41 |
+2
Díky všem :]
#6 |
deadlol dne 21.01.2011 17:09:27 |
+3
zaujmave vem spojit de-mapu s tymto modom VIP ? ze jedny CT odprevadia VIp a druhy ct zneskodnia bombu?
#7 |
Backup dne 21.01.2011 17:15:17 |
+2
Módy by mělo jít kombinovat, ale pak z toho vznikají paskvily. IMHO nejde udělat dobře hratelná mapa kde by se kombinovaly dva a víc herních módů.
#8 |
XXL_cz dne 22.01.2011 14:06:02 |
+3
Však Xpun má na té svojí mapě bombu a rukojmí najednou, ale když tiká bomba, tak záchrana rukojmích neplatí :D
#9 |
Dominio dne 28.01.2011 16:03:10 |
+2
Mám otázečku, při modu Escape se má dát info_vip_start nebo info_player_deathmatch ???
#10 |
Xpun dne 28.01.2011 16:36:27 |
+3
Já to nikdy nezkoušel, ale podle mě info_player_deathmatch, jsou to přeci teroristi.
#11 |
KoRis dne 29.01.2011 15:35:13 |
+1
pls můžete poradit ? ... nemůžu nikde najít texturu AAATRIGGER... thx
#12 |
Backup dne 29.01.2011 17:36:12 |
+2
Přidej si mezi textury zhlt.wad, který naješ ve složce s hammerem.
#13 |
Cinska polivka dne 29.01.2011 23:23:24 |
+5
Je to info_player_deathmatch, kdybys tam dal toho VIP tak bys tam měl míchanici escape & vip, kde by VIP nemel kam jit ( a nebo by se vytvořil někde nějaký bod )
#14 |
Malinky dne 19.02.2011 12:04:40 |
+2
o to mes som pocul bol oto v najstarsich verziach ked na cs bolo iba par zbrani hrat som to nikdy nehral ale viem ze vtedy cs nehrala ani polovica toho co teraz :D
#15 |
MpPozor dne 21.03.2011 15:42:26 |
+1
Když dám do mapy hostage i bombu, tak kdo vyhraje po uplynutí času na kolo?
#16 |
XXL_cz dne 21.03.2011 22:46:11 |
±0
hh, to nevim, skus si zapnout 1. verzi té X punovy mapy jak tam sou ty kanály a ty náklaďáky. teď nevim jak se ta mapa jmenuje.
#17 |
hibriSsko dne 15.04.2011 17:27:22 |
±0
Jak se dělá bb mapa ? Chci totiž udělat mapu do módu BaseBuilder a nevím jak udělat ty černé dveře, blocky aby se dali přesouvat a ostatní...
#18 |
Xpun dne 15.04.2011 17:37:33 |
+1
Už se to řešilo ve fóru.
#19 |
J0ck3r dne 01.05.2011 21:17:31 |
+1
dobry članek o escape jsem samozřejmě slyšel ale nikdynehral :) škoda připdamito spiš jako Jail než Escape
#20 |
Lentilko dne 05.07.2011 20:11:23 |
±0
Jelikož všechny ty módy znám, tak pro mě samozřejmě bylo lehčí to pochopit, ale myslím, že i ostatním jsi to dobře vysvětlil. Jediná škoda je, že tu nemáš na vysvětlenou více módu, třeba bych se přiučil.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 78% [7 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 22% [2 Hlasů]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon