tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.10.2017 23:53:09
https://www.youtube.com/watch?v=7J44oAed7mQ&t=2s

Tenhle mód doporučuji, když už tak projít alespoň s noclipem.

Ten level design a moderský um je neuvěřitelný, plus humor. za zmínku stojí například neuvěřitelně vymakaná továrna na lambda znaky.
±0


14.10.2017 23:28:35
Ahoj, checkněte prosím jestli někdo nevíte, zda-li to jde nějak spravit. už je to poslední věc co mi chybí do kompletní mapy.


https://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=1563
±0


10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


Dveře s rozbitným sklem ve VHE 4.1

(Valve Hammer Editor 4.1)

Jednoduchá metoda



Je to jednoduché. Buď můžeme udělat dveře podle návodu a přidat tam sklo s entitou
func_physbox_multiplayer. Funguje jako func_pushable a func_breakable dohromady.
Dveře musí být vytvořené jako nějaký rám a to sklo prostě nastavíme jako breakable a
dáme ho do rámu dveří. To způsobí že když se dveře otevřou tak vlastně posunou ten
func_physbox_multiplayer tam kde jsou a když do skla střelíme tak se prostě rozletí.



Složitá metoda



Tato metoda je sice těžší, ale řeší jeden bug, který se třeba může stát.
Může se stát že když se člověk bude snažit bugnout tyto dveře tak se mu to podaří a sklo z nich "vypadne". Na toto existuje toto řešení. Sklo uděláme jako dveře (samozřejmě musíme správně nastavit lip aby zajelo správně) a potom si vytvoříme brush s texturou NO DRAW a uděláme si brush, který vložíme do toho rámu, ale celý rám musí být tím NO DRAWem vyplněný. Teď z toho
brushe uděláme entitu func_physbox_multiplayer, nastavíme podle potřeby, zvolíme Outputs
(POZOR ! SKLO MUSÍ BÝT POJMENOVANÉ) a dáme add.
Do prvního políčka zadáme OnBreak (po rozbití) vybereme si tam jméno vašeho skla a
do Via This Input dáme Kill.



Může se u tohoto stát taky nějaký bug ?



Ano, ale moc pravděpodobné to není, když se o to budete snažit tak nějakým způsobem vysunete z rámu ten physbox, ale pokud jste vyplnili celý rám a physbox je "zařezaný" v tom skle tak by se tostát nemělo.





A asi nejuvítanější možnost - Parent


Podle komentářů vidím že to prostě chcete takhle. Tak si uděláte func_breakable dáte do rámu dveří a dát mu parent třeba dveře (podle jména rámu). Je to hotové a tohle už se vám nemůže bugnout,



Proč tu teda jsou ty první dva když je tenhle nejlepší ? Protože s tím druhým můžeme udělat hodně věcí které s parentem uděláme hůř.

Komentáře

#1 |
amater1001 dne 18.02.2011 23:05:05 |
+5
VHE 4.1 Já vytvářím dvířka s rozbitným sklem pohybujícím se z dveřma třeba i libovolně ve vzduchu tak ,že rám dveří func_door_rotating pojmenuju třeba "dveře" a výpln dám entitu func_breakable nebo
func_breakable_surf a pojmenuju třeba "sklo".
Sklu nastavím parent "dveře" a hotovo.
#2 |
swifterik dne 31.03.2011 11:37:43 |
-2
neslo by udelat vypln func_breakable a udelat parent k ramu??(ram by byl func_door_rotating) dava to smysl ..ne?
#3 |
pavelxum dne 07.04.2011 23:04:04 |
+3
@swifterik Radši si přečti předchozí komentáře, než začneš psát. Amater1001 to napsal tak jasně ,že to musí pochopit i malé děcko - parent bez jména neuděláš. :D
#4 |
dragonx dne 14.05.2011 14:23:17 |
±0
Dal jsem tam i ten parent, takže už je zbytečné se tady o tom bavit ;)

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 60% [3 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 40% [2 Hlasů]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

too much entities

(Backup)
bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon