Svetlo
|
Syrius |
Přidané 15.01.2011 09:24
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Zdravím. 1.Neviete prečo mám v mape svetlo a pri tom tam žiadnu entitu zo svetlom nemám. Skúšal som aj vytvoriť úplne druhú mapu, respektíve miestnosť a nedal som tam žiadnu entitu svetla a aj tak tam mám svetlo.
2. A ešte druhá otázka tiež som do mapy skúšal ligt_enviro a keď si mapu zahrám žiadne tiene my to nevrhá.
EDIT: To light_enviro som dával do mapy kde nemám skybox. Proste iba velkú miestnosť. Malo by to fungovať aj tak nie?
Upravil/a Syrius dne 15.01.2011 09:29 |
|
|
|
Dominio |
Přidané 15.01.2011 09:29
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Kompiluješ VIS i RAD?
Ale určitě to bude tím, že tam máš LEAK ... |
|
|
|
Syrius |
Přidané 15.01.2011 09:32
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Ale nechápem to že tam mám svetlo aj keď tam entitu zo svetlom nemám.
EDIT: Aha no skúšal som vytvoriť druhú mapu s miestnosťou. Už tam mám tmu nedaval som žiadnu entitu okrem light_enviro tma tam síce je ale to enviro akosík nefunguje. A Leak tam nemôžem mať určite pretože je to mala jednoduchá miestnosť.
Upravil/a Syrius dne 15.01.2011 09:40 |
|
|
|
Dominio |
Přidané 15.01.2011 09:34
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
No to je tím, že tam máš ten LEAK, když ho tam máš, tak ti to všude udělá stoprocentní světlo. A mapa se kvůli tomu i více seká. |
|
|
|
Syrius |
Přidané 15.01.2011 09:41
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Dominio napsal:
No to je tím, že tam máš ten LEAK, když ho tam máš, tak ti to všude udělá stoprocentní světlo. A mapa se kvůli tomu i více seká.
A ako mám zistiť kde je ten leak. Ja ho tam totiž niekde nevidím. |
|
|
|
Dominio |
Přidané 15.01.2011 09:47
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Četl jsi na tom odkazu na LEAK, jak je můžeš najít? Kdybych ti to sem napsal, tak bych akorát stručně opsal část článku. Takže si ten článek přečti, máš tam dvě možnosti nalezení LEAKu.
EDIT: light_envi-neco s epoužívá když tam máš oblohu ( SkyBox). Takže pokud tam skybox nemáš, nemá cenu jí tam dávat, dávej tam normální light.
Upravil/a Dominio dne 15.01.2011 09:49 |
|
|
|
Syrius |
Přidané 15.01.2011 09:50
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Ano viem. Ale nemyslím že tam taký leak mám.
Inač keď som tam mal predtým light a potom som ho zmazal nemôže byť to chyba? Lebo light som dal po celej mape a potom som ho zmazal. |
|
|
|
Dominio |
Přidané 15.01.2011 09:54
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Pokud máš všude světlo, i přesto že tam žádné světla nemáš, tak tam máš LEAK. To že si smazal entity light, snad ničemu nevadí...
PS: dávám ti tu rady, tak mi je oplácej palcema
Upravil/a Dominio dne 15.01.2011 09:54 |
|
|
|
Syrius |
Přidané 15.01.2011 10:14
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Okej díki moc. |
|
|
|
Syrius |
Přidané 15.01.2011 10:42
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
No takže našiel som 1 leak ktorý tam bol. Potom som pretiahol jeden velký brush cez úplne celú mapu a už my nehlási žiadnu chybu. Ale aj tak tam mám svetlo.
Pre istotu sa ešte radšej spýtam. Kebyže tam mám leak a pretiahol by som cez to brush, tak by my pri kompilácií malo hlásiť niaky problém že ano? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 15.01.2011 11:02
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Ne, pokud přes LEAK přetáhneš Brush, tak tam už LEAK nebude, takže ani chyba. Pokud tam máš pořád to světlo, a hlásí to pořád LEAK, i přesto, že jsi ho "zadělal", tak tam máš třeba dva LEAKy, nebo i více. |
|
|
|
Syrius |
Přidané 15.01.2011 11:06
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Aha tak díki |
|
|
|
Syrius |
Přidané 15.01.2011 11:15
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Aha no konečne som to opravil. Už to funguje.
A inač to light_enviro sa dá použiť iba pri skyboxe? |
|
|
|
Backup |
Přidané 15.01.2011 11:53
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Ano, light_environment simuluje svělo ze slunce, takže ti bez oblohy fungovat nebude.
Jinak ohledně toho že je v celé mapě světlo - to nemusí být zapříčeněno pouze LEAKem nebo jinou chybou při kompilaci VISu nebo RADu, ale taky tím, že v mapě nemáš žádné světlo, tudíž se nemůžou spočítat stíny. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 15.01.2011 12:12
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
No jak sem si to četl tak sem se jenom modlil aby nikdo dole nenapsal že to je tím že tam nemá žádné světlo (protože sem mu to chtěl napsat) ale backup byl zase rychlejsí a dostane víc palců nahoru
Jo a jestli tam chceš úplnou tmu, tak to světlo zavři třeba do nějaké duté krychle někam pryč. (třeba pod zem) A aby se to využilo, tak tam můžeš dát i svůj podpis.
Upravil/a XXL_cz dne 15.01.2011 12:40
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Syrius |
Přidané 15.01.2011 17:23
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Aha ďakujem vám moc. Ide my to už v pohode len na jednu vec. Keď skompilujem tú mapu na ktorej som mal taký problém na normal kompiláciu. Ide my už to light_enviro aj tma proste všetko v pohode.
Ale keď to skompilujem na experta tak vídím pri kompilácií že to nekompiluje to svetlo a tie tiene a keď zapnem mapu ktorú som skompiloval na expert tak tam je zas úplne svetlo. Nefunguje ani light_enviro ani nič. Proste úplne svetlo. Pri kompilácií na expert mám všetko zapnuté okrem toho hl.exe .
Upravil/a Syrius dne 15.01.2011 17:25 |
|
|
|
Dominio |
Přidané 15.01.2011 17:29
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
A neměnil jsi zase trochu mapu? neudělal sis další LEAK? |
|
|
|
Syrius |
Přidané 15.01.2011 17:42
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Ano máš pravdu menil. Ale jakto že pri normal kompilácií mi to ide všetko v pohode. Nevypisuje my žiaden problém. Ale keď dám na expert už je.
Lebo tam ani nevidím že by my tam niake subory light alebo čo su to, kompilovalo.
Upravil/a Syrius dne 15.01.2011 17:44 |
|
|
|
Dominio |
Přidané 15.01.2011 17:48
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Takže když kompiluješ na Normal, tak tam máš světla, stíny ?.
A při kompilaci na Expert, vše zaškrtlé, tam máš všude světlo?
Tak to já nevím, čím by to mohlo být. Možná někdo z těch zkušenějších Hoď se log kompilace , a dej ho do Spoileru!. |
|
|
|
Syrius |
Přidané 15.01.2011 17:53
|
Člen
Hodnocení: +312 (78%) Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11
|
Dominio napsal:
Takže když kompiluješ na Normal, tak tam máš světla, stíny ?.
A při kompilaci na Expert, vše zaškrtlé, tam máš všude světlo?
Tak to já nevím, čím by to mohlo být. Možná někdo z těch zkušenějších Hoď se log kompilace , a dej ho do Spoileru!.
Ano presne tak to je.
Tu je ten log:
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlrad.exe c:\users\andrej\desktop\full\hammer\zm_lost_lives-extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\andrej\desktop\full\hammer\zm_lost_lives-extra.log for the cause.
----- END hlrad -----
|
|
|