porblem s Run
|
Malinky |
Přidané 11.12.2010 17:02
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
no ale stale nechapoem jak to mám opravit
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Backup |
Přidané 11.12.2010 17:06
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Tak sem dej .rmf, my z toho zkusíme něco vykoukat. Pokud se teda nebojíš, že by ti to .rmf někdo ukradl. |
|
|
|
Malinky |
Přidané 11.12.2010 17:40
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
ja ani neviem co to rmf je len tam taka zlozka je tak poevc co to je a podla toho poslem
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Backup |
Přidané 11.12.2010 17:42
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Rmf je ta mapa, ten soubor co ukládáš když dáváš File -> Save. |
|
|
|
Malinky |
Přidané 11.12.2010 17:59
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
to neni .map ? aha neni no ok sak neni čo ukradnut aj ked ..
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Dominio |
Přidané 11.12.2010 18:17
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
No když není co ukradnout, tak proč jsi to sem teda nedal? |
|
|
|
Malinky |
Přidané 11.12.2010 19:19
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
sak dam len jedna vec este ze jako mozem nejaku mapu dat an rmf aby som ju mhol upravit mate tu program s bsp na map ale potrebujem s bsp na rmf nie ?
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Dominio |
Přidané 11.12.2010 19:55
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
.map také otevřeš. Je to skoro stejné jako RMF, neznám v tom rozdíl, asi jenom (myslím) že v map nemám groups objektů... |
|
|
|
Malinky |
Přidané 12.12.2010 11:08
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
priloha pls pomozte
Malinky přiložil následujíci soubor:
budova.rmf
Upravil/a Malinky dne 12.12.2010 11:10
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Backup |
Přidané 12.12.2010 11:41
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
1, V mapě máš LEAK
2, Kompilace hlásí Bad surface extents - vyber texturu +0RECHARGE, dej replace, zaškrtni don't replace textures (mark found solids) a ok; otevři texture application tool, nastav Scale i Shift na 0 a dej Apply; pak označ jen přední facy těch brushů a dej Fit.
2, Proč máš světla zespod mapy?
3, Proč máš uvnitř budovy budovu? Nebylo by lepší místo stropu dát skybox a místo světel jednoduše light_environment?
4, Teď to zkouším kompilovat. Vypadá to že to bude fungovat. Dám vědět jak to dopadlo.
//Edit: Po opravení LEAKu a Bad surface extens to se to bez problémů načte.
Upravil/a Backup dne 12.12.2010 11:46 |
|
|
|
Malinky |
Přidané 12.12.2010 12:33
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
viem čo je leak ale kde ho tam mam ?
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|
|
Dominio |
Přidané 12.12.2010 12:57
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Jeden MEGA LEAK je vedle zbrojnice (nemáš tam zbraně, takže vedle té budovy, kde se doplnují HP a ARMOR). A taky jak máš v cele toho Scouta, když tam pro něj lezeš, tak dole vlevo a v pravo. |
|
|
|
Malinky |
Přidané 12.12.2010 21:27
|
Člen
Hodnocení: +12 (80%) Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10
|
backup psl mohol by si to sem dat upravene ?
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS |
|
|