tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

tvorbamap.cz :: Vaše tvorba :: Mapy
Ako sa vám pači mapa ?
Výborne, dobrá hratelnosť .. žiadne lagy Výborne, dobrá hratelnosť .. žiadne lagy 14%[1 Hlas]
Dobre, ale je dosť zalagovaná Dobre, ale je dosť zalagovaná 29%[2 Hlasy]
Hrozná mapa !!!!! Je totálne zalagovaná a skoro všetko má 1 istú textúru ! Hrozná mapa !!!!! Je totálne zalagovaná a skoro všetko má 1 istú textúru ! 43%[3 Hlasy]
Katastrofa ! Mapa je strašne spravená a nemá to ten "šmrnc :D" Katastrofa ! Mapa je strašne spravená a nemá to ten "šmrnc :D" 14%[1 Hlas]
Počet hlasů : 7
 Tisk diskuze
kz_dayaction
aReDoNe
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.03.2012 22:21
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

Tak , píšem na toto fórum vďaka luďom čo mi pomohli s vecmi ..
Mám konečne dokončený môj 2.Kreedz
Prosím oznámkujte.

P.S. : Anketu vyplňte ked mapu prejdete ! :D
SCREENS :
Koniec :
imgupload.sk/images/t/k/tkaw9dk4kw8ss7ksqjby_thumb.jpg
Štart :
imgupload.sk/images/1/0/1073jq9n1nwf0ordffph_thumb.jpg
Viac sa dozvite pri hraní :)
aReDoNe přiložil následujíci soubor:
adn_dayaction.bsp
Upravil/a aReDoNe dne 09.03.2012 11:59
+1
 
XXL_cz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.03.2012 23:30
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Zapoměl si přiložit 2 WADy: de_inferno.wad a timecounter.wad

Pak tam ještě nemáš stíny (není skompilovaný RAD - asi LEAK), takže se kvůli tomu mapa někomu laguje a to, na co se skáče splívá z okolím.

Ty WADy můžeš do mapy přibalit, aby si je s ní nemusel posílat.



A v anketě nemůžu hlasovat, nevyhovujou mi možnosti na to, že začínáš.
Upravil/a XXL_cz dne 08.03.2012 23:32
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Slovis
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 07:00
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Pohraj si se zarovnáním textur a na podlahu a strop dej jinou texturu než na stěny ... to, že tam není VIS a RAD ještě může být způsobeno tím, že v mapě třeba nemáš entitu light.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Cetys0r
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 09:38
Člen

Hodnocení: +15 (86%)
Příspěvek: 11
Založený: 07.03.12

Ahoj, na to, čo máš pred mapou: "kz_"

Nemáš právo, musíš napíšať na officiálnu stránku

www.xtreme-jumps.eu

Tam pohľadaj a napíš tam. Oni ti mapu buď schvália alebo nie. Po schválení bude pridaná do rekordlistu, a môžu na nej skákať ostatný jumpery svetové rekordy (WR).

Daj si pred mapu niečo iné :) napr. niečo z tvojho nicku, ja mám Cetys0r=cys_hbnoxer (mapa, na ktorej práve pracujem).

Mapu vyskúšam keď prídem domov. GL v kz mapách.


Cetys0r
Upravil/a Cetys0r dne 09.03.2012 09:39
+1
 
aReDoNe
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 10:04
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

OK ... inak keď tam dám light tak to nebude lagovať ?
+ To zabalenie staci napisat -nowadtextures ?

*Malý EDIT*
Mapa je total zalagovana ked som tam dal svetlo ..
Nespravite mi to niekto prilozim .map
aReDoNe přiložil následujíci soubor:
adn_dayaction.map
Upravil/a aReDoNe dne 09.03.2012 10:42
±0
 
Gordon Freeman
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 10:52
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

Cetys0r napsal:
Ahoj, na to, čo máš pred mapou: "kz_"

Nemáš právo, musíš napíšať na officiálnu stránku

www.xtreme-jumps.eu


tak to je ale kravina cos napsal...
ma na to pravo je to skakaci mapa a k modu KZ takze KZ muze mit muze tam mit kz i kdyz to neni mapa KZ muze si klidne i pojmenovat mapu ktera je DE treba kz_kzhopkz
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
aReDoNe
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 11:01
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

Dobre , ja som si myslel že je to kravina lebo Gamesites má tiež svoje mapy a nikde ich neuverejňuje..Prosím vám pomôžete mi s tým Svetlom ja to neviem keď ho tam dám tak to ešte viac laguje .. priložil som ten súbor tak ho môžete upraviť , aby to tak "nelagovalo"..

Ďakujem.
±0
 
Cetys0r
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 11:10
Člen

Hodnocení: +15 (86%)
Příspěvek: 11
Založený: 07.03.12

Gordon Freeman napsal:

tak to je ale kravina cos napsal...
ma na to pravo je to skakaci mapa a k modu KZ takze KZ muze mit muze tam mit kz i kdyz to neni mapa KZ muze si klidne i pojmenovat mapu ktera je DE treba kz_kzhopkz



Ešte sa tu somnou hádajte:

http://xtreme-jum..._step2.php -

IMPORTANT: Please note that kz_ is not a free tag like de_ or cs_, your map has to be approved and officially released at XJ before you are allowed to put the kz_ tag on your map and play it on any server. This is based on the fact that climbmaps need to be checked for quality before they can get the kz_tag, to honor Kreedz for all his hard work and his imaginary mind for creating such a great style of maps. If you don't obey these rules and spread your map before XJ does, it will be branded as unofficial (fake)map and despised by the whole communtiy.


A ešte jedna stránka offic:http://cosy-climb...c.php?3857 -

Try not to use kz_ tag on a map that hasn't been officially accepted for that tag on XJ and mapcheckers.


Tak sa tu somnou nehádajte, mám toho viac odohraného na kz...
+2
 
aReDoNe
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 11:36
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

čo tak aby si my s tím pomohol a ne tu písal mimo map ? no tak máš pravdu no.
PLS HELP !
Upravil/a aReDoNe dne 09.03.2012 11:54
±0
 
Cetys0r
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 11:54
Člen

Hodnocení: +15 (86%)
Příspěvek: 11
Založený: 07.03.12

On mi neveril. Som úplný začiatočník, viem veľké prd. Takže preto ti poradiť nemôžem..
-1
 
XXL_cz
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 11:54
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

@Cetys0r: Omg tohle se vůbec nemusí řešit, to je stejný typ vyhrožování jako že za vypalování filmů je několika milionová pokuta a dělá to každej...


Jako někdo si vymyslí mod a pak bude zakazovat aby si to někdo dal do názvu mapy, no to sem ještě neviděl. :D Navíc tim někdo může myslet jinou zkratku a třeba nezná předponu KZ. A stejně, co mi můžou udělat když to tam dám? Někde si tam tu mapu napíšou do seznamu jako neschválenou a koho to zajímá? Hrát se to dá stejně.


@aReDoNe: Klidně to v tom názvu nech, tohle není podstatný.
Upravil/a XXL_cz dne 09.03.2012 12:04
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
aReDoNe
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 12:02
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

A pomôže mi niekto ?
±0
 
XXL_cz
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 12:10
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Když tam to světlo dáš a stejně tam pak nemáš stíny, tak to asi bude leak.

Přečti si tento článek a rači sem i přilož výpis z kompilace - po dokončení kompilace dole klikni na "Copy to clipboard" a vlož to sem. Pak to celý označ a dole klikni na tohle tvorbamap.cz/includes/bbcodes/images/spoiler2.png aby to moc nezabíralo místo.
Upravil/a XXL_cz dne 09.03.2012 12:11
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
aReDoNe
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 12:18
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

Takže LOG :
Spoiler:
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\Users\MIRK0N~1\Desktop\VHE\Hammer\hlcsg.exe "c:\users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\mymapremakes\adn_dayaction"-nowadtextures
Entering c:\users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\mymapremakes\adn_dayaction.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ off ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

1 brushes (totalling 6 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.21 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.45 seconds)

Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\cs_dust.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\de_inferno.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (97 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\cs_office.wad
- Contains 3 used textures, 10.34 percent of map (102 textures in wad)
Including Wadfile: \users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\hammer\zhlt.wad
- Contains 4 used textures, 13.79 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\cstraining.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\tempdecal.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\timecounter.wad
- Contains 2 used textures, 6.90 percent of map (17 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\cstrike.wad
- Contains 3 used textures, 10.34 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\valve\halflife.wad
- Contains 17 used textures, 58.62 percent of map (3116 textures in wad)

Warning: More than 8 wadfiles are in use. (10)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.


added 6 additional animating textures.
Texture usage is at 0.86 mb (of 4.00 mb MAX)
0.71 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\Users\MIRK0N~1\Desktop\VHE\Hammer\hlbsp.exe "c:\users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\mymapremakes\adn_dayaction"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1130 (0.08 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity multi_manager @ ( 444,-838,-535)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 500...744 (0.04 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...663 (0.03 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...803 (0.05 seconds)
0.62 seconds elapsed

----- END hlbsp -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\Users\MIRK0N~1\Desktop\VHE\Hammer\hlvis.exe "c:\users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\mymapremakes\adn_dayaction"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\mymapremakes\adn_dayaction.log for the cause.

----- END hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\Users\MIRK0N~1\Desktop\VHE\Hammer\hlrad.exe "c:\users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\mymapremakes\adn_dayaction"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\mymapremakes\adn_dayaction.log for the cause.

----- END hlrad -----



±0
 
XXL_cz
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 12:21
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

No jasný:

Warning: === LEAK in hull 0 ===

Přečti si ten článek na kterej sem ti dal odkaz, skus ho najít a opravit.


Pak tam ještě vidim jeden nesmyslnej WAD, ale to už by nemělo mít s chybama nic společnýho já jenom že si tam přidal svoje vlastní spray logo :D

Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\tempdecal.wad

A ten má každej jinej, takže když to někde použijes, tak tam vlastně každej uvidí svůj spray :D Aspoň si to myslim, já sem to neskoušel.
Upravil/a XXL_cz dne 09.03.2012 12:26
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
aReDoNe
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 12:36
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

ja viem :D ale ten som nepoužil a ten LEAK neviem nájsť !!!
±0
 
XXL_cz
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 12:39
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Když si myslíš, že nemáš v mapě díru, tak se skus proletět mimo ni, jestli tam třeba nemáš nějakou entitu. V logu je napsaný Entity multi_manager @ ( 444,-838,-535) Ale to nemusí platit, možná jedině, když mapu nemáš děravou, ale máš tu entitu mimo ni.

A tím, že to smažeš, to nevyřešíš. Dycky ti tam pak naskočí něco dalšího jestli je to díra v mapě.
Upravil/a XXL_cz dne 09.03.2012 12:46
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
aReDoNe
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 12:47
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

Našiel som ho..
Ale stále laguje a enitu mimo mapu nemám
±0
 
XXL_cz
#19 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 12:54
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

A furt tam nemáš stíny? Možná jich tam máš víc a nebo si tam zapoměl dát to světlo.
Upravil/a XXL_cz dne 09.03.2012 12:55
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
aReDoNe
#20 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.03.2012 13:04
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

šak pozri sa na to nie ? Súbor som prilozil...
aReDoNe přiložil následujíci soubor:
adn_dayaction_1.map
Upravil/a aReDoNe dne 09.03.2012 13:18
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 33

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes