kz_dayaction
|
aReDoNe |
Přidané 08.03.2012 22:21
|
Člen
Hodnocení: -28 (37%) Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12
|
Tak , píšem na toto fórum vďaka luďom čo mi pomohli s vecmi ..
Mám konečne dokončený môj 2.Kreedz
Prosím oznámkujte.
P.S. : Anketu vyplňte ked mapu prejdete !
SCREENS :
Koniec :
Štart :
Viac sa dozvite pri hraní
aReDoNe přiložil následujíci soubor:
adn_dayaction.bsp
Upravil/a aReDoNe dne 09.03.2012 11:59 |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 08.03.2012 23:30
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Zapoměl si přiložit 2 WADy: de_inferno.wad a timecounter.wad
Pak tam ještě nemáš stíny (není skompilovaný RAD - asi LEAK), takže se kvůli tomu mapa někomu laguje a to, na co se skáče splívá z okolím.
Ty WADy můžeš do mapy přibalit, aby si je s ní nemusel posílat.
A v anketě nemůžu hlasovat, nevyhovujou mi možnosti na to, že začínáš.
Upravil/a XXL_cz dne 08.03.2012 23:32
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Slovis |
Přidané 09.03.2012 07:00
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Pohraj si se zarovnáním textur a na podlahu a strop dej jinou texturu než na stěny ... to, že tam není VIS a RAD ještě může být způsobeno tím, že v mapě třeba nemáš entitu light.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Cetys0r |
Přidané 09.03.2012 09:38
|
Člen
Hodnocení: +15 (86%) Příspěvek: 11
Založený: 07.03.12
|
Ahoj, na to, čo máš pred mapou: "kz_"
Nemáš právo, musíš napíšať na officiálnu stránku
www.xtreme-jumps.eu
Tam pohľadaj a napíš tam. Oni ti mapu buď schvália alebo nie. Po schválení bude pridaná do rekordlistu, a môžu na nej skákať ostatný jumpery svetové rekordy (WR).
Daj si pred mapu niečo iné napr. niečo z tvojho nicku, ja mám Cetys0r=cys_hbnoxer (mapa, na ktorej práve pracujem).
Mapu vyskúšam keď prídem domov. GL v kz mapách.
Cetys0r
Upravil/a Cetys0r dne 09.03.2012 09:39 |
|
|
|
aReDoNe |
Přidané 09.03.2012 10:04
|
Člen
Hodnocení: -28 (37%) Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12
|
OK ... inak keď tam dám light tak to nebude lagovať ?
+ To zabalenie staci napisat -nowadtextures ?
*Malý EDIT*
Mapa je total zalagovana ked som tam dal svetlo ..
Nespravite mi to niekto prilozim .map
aReDoNe přiložil následujíci soubor:
adn_dayaction.map
Upravil/a aReDoNe dne 09.03.2012 10:42 |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 09.03.2012 10:52
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
Cetys0r napsal:
Ahoj, na to, čo máš pred mapou: "kz_"
Nemáš právo, musíš napíšať na officiálnu stránku
www.xtreme-jumps.eu
tak to je ale kravina cos napsal...
ma na to pravo je to skakaci mapa a k modu KZ takze KZ muze mit muze tam mit kz i kdyz to neni mapa KZ muze si klidne i pojmenovat mapu ktera je DE treba kz_kzhopkz
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
aReDoNe |
Přidané 09.03.2012 11:01
|
Člen
Hodnocení: -28 (37%) Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12
|
Dobre , ja som si myslel že je to kravina lebo Gamesites má tiež svoje mapy a nikde ich neuverejňuje..Prosím vám pomôžete mi s tým Svetlom ja to neviem keď ho tam dám tak to ešte viac laguje .. priložil som ten súbor tak ho môžete upraviť , aby to tak "nelagovalo"..
Ďakujem. |
|
|
|
Cetys0r |
Přidané 09.03.2012 11:10
|
Člen
Hodnocení: +15 (86%) Příspěvek: 11
Založený: 07.03.12
|
Gordon Freeman napsal:
tak to je ale kravina cos napsal...
ma na to pravo je to skakaci mapa a k modu KZ takze KZ muze mit muze tam mit kz i kdyz to neni mapa KZ muze si klidne i pojmenovat mapu ktera je DE treba kz_kzhopkz
Ešte sa tu somnou hádajte:
http://xtreme-jum..._step2.php -
IMPORTANT: Please note that kz_ is not a free tag like de_ or cs_, your map has to be approved and officially released at XJ before you are allowed to put the kz_ tag on your map and play it on any server. This is based on the fact that climbmaps need to be checked for quality before they can get the kz_tag, to honor Kreedz for all his hard work and his imaginary mind for creating such a great style of maps. If you don't obey these rules and spread your map before XJ does, it will be branded as unofficial (fake)map and despised by the whole communtiy.
A ešte jedna stránka offic:http://cosy-climb...c.php?3857 -
Try not to use kz_ tag on a map that hasn't been officially accepted for that tag on XJ and mapcheckers.
Tak sa tu somnou nehádajte, mám toho viac odohraného na kz... |
|
|
|
aReDoNe |
Přidané 09.03.2012 11:36
|
Člen
Hodnocení: -28 (37%) Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12
|
čo tak aby si my s tím pomohol a ne tu písal mimo map ? no tak máš pravdu no.
PLS HELP !
Upravil/a aReDoNe dne 09.03.2012 11:54 |
|
|
|
Cetys0r |
Přidané 09.03.2012 11:54
|
Člen
Hodnocení: +15 (86%) Příspěvek: 11
Založený: 07.03.12
|
On mi neveril. Som úplný začiatočník, viem veľké prd. Takže preto ti poradiť nemôžem.. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 09.03.2012 11:54
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
@Cetys0r: Omg tohle se vůbec nemusí řešit, to je stejný typ vyhrožování jako že za vypalování filmů je několika milionová pokuta a dělá to každej...
Jako někdo si vymyslí mod a pak bude zakazovat aby si to někdo dal do názvu mapy, no to sem ještě neviděl. Navíc tim někdo může myslet jinou zkratku a třeba nezná předponu KZ. A stejně, co mi můžou udělat když to tam dám? Někde si tam tu mapu napíšou do seznamu jako neschválenou a koho to zajímá? Hrát se to dá stejně.
@aReDoNe: Klidně to v tom názvu nech, tohle není podstatný.
Upravil/a XXL_cz dne 09.03.2012 12:04
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
aReDoNe |
Přidané 09.03.2012 12:02
|
Člen
Hodnocení: -28 (37%) Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12
|
A pomôže mi niekto ? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 09.03.2012 12:10
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Když tam to světlo dáš a stejně tam pak nemáš stíny, tak to asi bude leak.
Přečti si tento článek a rači sem i přilož výpis z kompilace - po dokončení kompilace dole klikni na "Copy to clipboard" a vlož to sem. Pak to celý označ a dole klikni na tohle aby to moc nezabíralo místo.
Upravil/a XXL_cz dne 09.03.2012 12:11
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
aReDoNe |
Přidané 09.03.2012 12:18
|
Člen
Hodnocení: -28 (37%) Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12
|
Takže LOG : Spoiler: [ZobrazitSchovat] hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\Users\MIRK0N~1\Desktop\VHE\Hammer\hlcsg.exe "c:\users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\mymapremakes\adn_dayaction"-nowadtextures
Entering c:\users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\mymapremakes\adn_dayaction.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ off ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
1 brushes (totalling 6 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.21 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.45 seconds)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\cs_dust.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\de_inferno.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (97 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\cs_office.wad
- Contains 3 used textures, 10.34 percent of map (102 textures in wad)
Including Wadfile: \users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\hammer\zhlt.wad
- Contains 4 used textures, 13.79 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\cstraining.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\tempdecal.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\timecounter.wad
- Contains 2 used textures, 6.90 percent of map (17 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\cstrike.wad
- Contains 3 used textures, 10.34 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\valve\halflife.wad
- Contains 17 used textures, 58.62 percent of map (3116 textures in wad)
Warning: More than 8 wadfiles are in use. (10)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.
added 6 additional animating textures.
Texture usage is at 0.86 mb (of 4.00 mb MAX)
0.71 seconds elapsed
----- END hlcsg -----
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\Users\MIRK0N~1\Desktop\VHE\Hammer\hlbsp.exe "c:\users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\mymapremakes\adn_dayaction"
Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)
SolidBSP [hull 0] 500...1000...1130 (0.08 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity multi_manager @ ( 444,-838,-535)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush
Leak pointfile generated
SolidBSP [hull 1] 500...744 (0.04 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...663 (0.03 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...803 (0.05 seconds)
0.62 seconds elapsed
----- END hlbsp -----
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\Users\MIRK0N~1\Desktop\VHE\Hammer\hlvis.exe "c:\users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\mymapremakes\adn_dayaction"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\mymapremakes\adn_dayaction.log for the cause.
----- END hlvis -----
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\Users\MIRK0N~1\Desktop\VHE\Hammer\hlrad.exe "c:\users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\mymapremakes\adn_dayaction"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\mirk0 n3w - nulm\desktop\vhe\mymapremakes\adn_dayaction.log for the cause.
----- END hlrad -----
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 09.03.2012 12:21
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
No jasný:
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Přečti si ten článek na kterej sem ti dal odkaz, skus ho najít a opravit.
Pak tam ještě vidim jeden nesmyslnej WAD, ale to už by nemělo mít s chybama nic společnýho já jenom že si tam přidal svoje vlastní spray logo
Using Wadfile: \program files (x86)\valve\cstrike\tempdecal.wad
A ten má každej jinej, takže když to někde použijes, tak tam vlastně každej uvidí svůj spray Aspoň si to myslim, já sem to neskoušel.
Upravil/a XXL_cz dne 09.03.2012 12:26
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
aReDoNe |
Přidané 09.03.2012 12:36
|
Člen
Hodnocení: -28 (37%) Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12
|
ja viem ale ten som nepoužil a ten LEAK neviem nájsť !!! |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 09.03.2012 12:39
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Když si myslíš, že nemáš v mapě díru, tak se skus proletět mimo ni, jestli tam třeba nemáš nějakou entitu. V logu je napsaný Entity multi_manager @ ( 444,-838,-535) Ale to nemusí platit, možná jedině, když mapu nemáš děravou, ale máš tu entitu mimo ni.
A tím, že to smažeš, to nevyřešíš. Dycky ti tam pak naskočí něco dalšího jestli je to díra v mapě.
Upravil/a XXL_cz dne 09.03.2012 12:46
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
aReDoNe |
Přidané 09.03.2012 12:47
|
Člen
Hodnocení: -28 (37%) Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12
|
Našiel som ho..
Ale stále laguje a enitu mimo mapu nemám |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 09.03.2012 12:54
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
A furt tam nemáš stíny? Možná jich tam máš víc a nebo si tam zapoměl dát to světlo.
Upravil/a XXL_cz dne 09.03.2012 12:55
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
aReDoNe |
Přidané 09.03.2012 13:04
|
Člen
Hodnocení: -28 (37%) Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12
|
šak pozri sa na to nie ? Súbor som prilozil...
aReDoNe přiložil následujíci soubor:
adn_dayaction_1.map
Upravil/a aReDoNe dne 09.03.2012 13:18 |
|
|