tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Halflife.wad was not found
boxolop
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.03.2012 15:14
Člen

Hodnocení: -25 (40%)
Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11

Dobry den,mam problem z kompilaciou.mam vhe 3.5.z nicoho nic pri kompilacii zacalo davat error:textures halflife.wad was not found.skusal som tie textury dat odtial prec a opet hodit spet ale nepomohlo.tak som si nainstaloval este jeden vhe,a tam po skonceni kompilacie mi zapne cs,ale nezapne hru.ked mapu spustim cez new game tak na konci druheho nacitavania mi vypne cs,bez erroru.pls help
±0
 
Slovis
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.03.2012 15:26
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Kompiluješ na Expert?
Máš ZHLT, VHLT?
Tento problém už se zde myslím řešil, ale nejsem si jistý.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Habax
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.03.2012 17:16
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

dlhé cesty resp. cesty so všelakými haky-baky. (medzere, bodky, čiarky, podtržníky, lomítka, velké písmená a ostatné znaky)
±0
 
Slovis
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.03.2012 18:51
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Habaxi, velké písmena být můžou, podtržítka taky a tečky myslím taky, ale to si teď nejsem jist.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Dominio
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.03.2012 19:06
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Samozřejmě i lomítka, jak jinak by jsi chtel zadat cestu? Pokud ma nastavenou cestu k souborum nekam do program files apod., tak v tom může být chyba. Dej si csko i hammer přímo na disk.
±0
 
boxolop
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.03.2012 19:41
Člen

Hodnocení: -25 (40%)
Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11

Skusim,hammer mam C/games/vhe A cs mam c/program files/counter strike.ale predtym to slo,a to ze po kompilacii mi nespusti mapu je cim sposobene?
±0
 
Slovis
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 20.03.2012 06:49
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

To se pravděpodobně špatně zkompilovala.

-> Csko hoď přímo na disk tzn. C\games\csko
(složku s cskem nenazývej counter strike, protože to by obsahovalo mezeru).

-> Pak přenastav vhe a skus znova.

-> Kdyby to nepomohlo, tak sem skus dát kompilační log, jestli není chyba tam.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
boxolop
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.03.2012 18:27
Člen

Hodnocení: -25 (40%)
Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11

nepomohlo,tu je vypis z kompilacie:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\cs"


** Executing...
** Command: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\games\valve hammer editor\maps\sfaf"

hlcsg v3.4 VL25 (Oct 23 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlcsg.exe "c:\games\valve hammer editor\maps\sfaf"
Arguments: "c:\games\valve hammer editor\maps\sfaf" -low -wadautodetect
Entering c:\games\valve hammer editor\maps\sfaf.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
reset logfile [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ off ] [ off ]
clip hull type [ simple ] [ simple ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
wadcfgfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
nullify trigger [ on ] [ on ]
min surface area [ 0.000 ] [ 0.000 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
map scaling [ None ] [ None ]
light name optimize [ on ] [ on ]
UTF8 game_text [ on ] [ on ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

CreateBrush:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.02 seconds)

Using Wadfile: \cs\valve\halflife.wad
- Contains 1 used texture, 100.00 percent of map (3116 textures in wad)

"wad" is "halflife.wad;"

Texture usage is at 0.02 mb (of 32.00 mb MAX)
0.08 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\games\valve hammer editor\maps\sfaf"

hlbsp v3.4 VL25 (Oct 23 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlbsp.exe "c:\games\valve hammer editor\maps\sfaf"
Arguments: "c:\games\valve hammer editor\maps\sfaf" -low -chart

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ on ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noinsidefill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 65536)
remove hull 2 [ off ] [ off ]


SolidBSP [hull 0] 13 (0.04 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\games\valve hammer editor\maps\sfaf.prt'
SolidBSP [hull 1] 13 (0.01 seconds)
SolidBSP [hull 2] 13 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 3] 13 (0.00 seconds)
Reduced 3 texinfos to 3
Reduced 1 texdatas to 1 (48 bytes to 48)
Reduced 100 planes to 20

Object names Objects/Maxobjs Memory / Maxmem Fullness
------------ --------------- --------------- --------
models 1/512 64/32768 ( 0.2%)
planes 20/32768 400/655360 ( 0.1%)
vertexes 570/65535 6840/786420 ( 0.9%)
nodes 6/32767 144/786408 ( 0.0%)
texinfos 3/32767 120/1310680 ( 0.0%)
faces 508/65535 10160/1310700 ( 0.8%)
clipnodes 18/32767 144/262136 ( 0.1%)
leaves 2/32760 56/917280 ( 0.0%)
* visleafs 1/8192 0/0 ( 0.0%)
marksurfaces 508/65535 1016/131070 ( 0.8%)
surfedges 2152/512000 8608/2048000 ( 0.4%)
edges 1077/256000 4308/1024000 ( 0.4%)
texdata [variable] 48/33554432 ( 0.0%)
lightdata [variable] 0/33554432 ( 0.0%)
visdata [variable] 0/8388608 ( 0.0%)
entdata [variable] 215/524288 ( 0.0%)
* AllocBlock 9/64 0/0 (14.1%)
1 textures referenced
=== Total BSP file data space used: 32123 bytes ===
0.22 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlrad.exe
** Parameters: "c:\games\valve hammer editor\maps\sfaf"

hlrad v3.4 VL25 (Oct 23 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\Games\VALVEH~1\tools\hlrad.exe "c:\games\valve hammer editor\maps\sfaf"
Arguments: "c:\games\valve hammer editor\maps\sfaf" -waddir C:\Half-Life\valve -waddir C:\Half-Life\valve_schinese -waddir C:\Half-Life\cstrike -waddir C:\Half-Life\cstrike_schinese -low

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Sparse ] [ Sparse ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 8 ] [ 8 ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
smoothing threshold 2[ no change ] [ no change ]
direct threshold [ 10.000 ] [ 10.000 ]
direct light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
coring threshold [ 0.010 ] [ 0.010 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global light scale [ 2.000 2.000 2.000 ] [ 2.000 2.000 2.000 ]
global gamma [ 0.550 0.550 0.550 ] [ 0.550 0.550 0.550 ]
global light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]
minimum final light [ 0 ] [ 0 ]
size of transfer [ 1 (16bit) ] [ 1 (16bit) ]
size of rgbtransfer [ 2 (32bit) ] [ 2 (32bit) ]
soft sky [ on ] [ on ]
translucent depth [ 2.000 ] [ 2.000 ]
block opaque [ on ] [ on ]
ignore textures [ off ] [ off ]
reflectivity gamma [ 2.200 ] [ 2.200 ]
reflectivity scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]


Load Textures:
Opening wad files from directories:
C:\Half-Life\valve
C:\Half-Life\valve_schinese
C:\Half-Life\cstrike
C:\Half-Life\cstrike_schinese
Error: Could not locate wad file halflife.wad
Error: Could not locate WAD file
Description: The compile tools could not locate a wad file that the map was referencing.
Howto Fix: Configure game directory pathes for hlrad in file '<tool path>\settings.txt', and make sure this wad file either has been included into bsp by hlcsg or exists in one of the game directories.


----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\games\valve hammer editor\maps\sfaf.bsp" "C:\cs\cstrike\maps\sfaf.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\games\valve hammer editor\maps\sfaf.pts" "C:\cs\cstrike\maps\sfaf.pts"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemôže nájsť zadaný súbor."
±0
 
Habax
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.03.2012 18:38
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

Load Textures:
Opening wad files from directories:
C:\Half-Life\valve
C:\Half-Life\valve_schinese
C:\Half-Life\cstrike
C:\Half-Life\cstrike_schinese
Error: Could not locate wad file halflife.wad
Error: Could not locate WAD file
Description: The compile tools could not locate a wad file that the map was referencing.

Howto Fix: Configure game directory pathes for hlrad in file '<tool path>\settings.txt', and make sure this wad file either has been included into bsp by hlcsg or exists in one of the game directories.


----- END hlrad -----


Kámo, ak chceš kompilovať na VHLT tak si poriadne prečítaj ako sa to má nastaviť. Stiahni si VHLT z tejto stránky a ak máš tak SI PORIADNE PREČÍTAJ XPUNOV TUTORIÁL...
Potom možno pochopíš, že v settings.txt musíš nastaviť cesty k wadom...

S pozdravom Task^ :D
Upravil/a Habax dne 21.03.2012 18:41
±0
 
Slovis
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.03.2012 19:56
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Nevím jestli je to podstatné, ale ta tvoje složka "valve hammer editor" je už sama o sobě zabiják. Doporučuji nazvat třeba VHE. Jaké používáš kompilační tooly?
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 937
bullet.gif Nejnovější člen: HeathenCrayon41