updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Keď dam F9 a začne mi tamto naťahovať tak mi napiše 1 chybu: proram qrad.exe prestal pracovať, tak dam skončiť program, ďalej ak začnem čítať v čom je 2chyba, ktoru neviem opraviť:
LoadPortals: couldn't read D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map.prt
No vising performed.
ďalej mi ešte napiše: ( male kusky v mape som vymazal a veľke som predelil aj tak mi to píše)
************ ERROR ************
nummarkfaces == MAX_LEAF_FACES
hlcsg v2.5.3 rel (May 2 2001)
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (zoner@gearboxsoftware.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: D:\Vasil\HRY_PR~1\CSAVHE~1\ZHLT\hlcsg.exe "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map"
-= Current hlcsg Settings =-
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
entering D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map.map
CreateBrush:
Error: Entity 0, Brush 12, Side 6: has a coplanar plane at (-203, 332, -140), texture METAL_BORD01
Error: brush with coplanar faces
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file ZHLTProblems.html for a detailed explanation of this problem
Error: Entity 0, Brush 13, Side 3: has a coplanar plane at (-295, 334, -109), texture METAL_BORD01
10%...20%...30%...Error: Entity 0, Brush 415, Side 6: has a coplanar plane at (-203, 332, -140), texture METAL_BORD01
Error: Entity 0, Brush 416, Side 3: has a coplanar plane at (-295, 334, -109), texture METAL_BORD01
40%...50%...60%...70%...80%...90%... (4.61 seconds)
hlbsp v2.5.3 rel (May 2 2001)
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (zoner@gearboxsoftware.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: D:\Vasil\HRY_PR~1\CSAVHE~1\ZHLT\hlbsp.exe "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map.log for the cause.
g_fastvis = true
hlvis v2.5.3 rel (May 2 2001)
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (zoner@gearboxsoftware.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: D:\Vasil\HRY_PR~1\CSAVHE~1\ZHLT\hlvis.exe -fast "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map.log for the cause.
hlrad v2.5.3 rel (May 2 2001)
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (zoner@gearboxsoftware.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: D:\Vasil\HRY_PR~1\CSAVHE~1\ZHLT\hlrad.exe -extra "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map.log for the cause.
----- END hlrad -----
ALE MI NENAPIŠE UŽ CHYBU ŽE PROGRAM GRAD.EXE prestal pracovať
EDIT 22:13
A nemyslite si že som ich prehodil tie vis rad bsp a rad súbory ale stiahol som si ZHLT a tam mam všetky 4 priečinky tak ku nim som zadal cest :D
Upravil/a Backup dne 13.04.2012 09:43
Ahoj, vítej u nás. dej nahoře Map -> go to brush -> postupně tam napiš:
entity 0, brush 12
entity 0, brush 13
entity 0, brush 416
dej Go To a ty brushe smaž a udělej znovu
a ještě jedna věc... přesuň VHE přímo na disk, tzn. např. D:\VHE\
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
xD moc velmi ste mi fakt pomohli dik
EDIT 22:34
Ale nie tam mi tamto stale nejak sa drbe mi tam pise nejake nove chyby ked stare odstranim a neviem com sa mi to stale robi, ved ani velku mapu nemam a ešte som sa chcel spitať vadi keď voda ako blok vody dam cez stenu??? piše mi aj potom chybu?
EDIT 22:37
A dik Slovis
EDIT 22:40
A dakedy mi blbne ta mriežkaže mi nech dať ju menšiu, viete ako myslím, nie?
EDIT 22:45
A teras mi začal ešte blbnuť že keď dačo chcem odstraniť nejaky blok musim najskor raz nanho dat a dat delete a potom este ras a zas dat detele, a este mi blbne ked natahujem ten blok ze tamten ktori zacnem natahovat mi ponecha a urobi mi este jeden rovnaky ako tamten, len je natiahnuti ako ja chcem, neviete preco mi to tak robi???
Upravil/a Backup dne 13.04.2012 09:45
Když se podíváš dolů vpravo, tak tam máš napsaný "Snap: On Grid: číslo"
Např. 32 je šířka postavy hráče. Jen tak abys měl představu, v jaké velikosti mapovat.
A ten 2. problém: Nemáš tam náhodou nakopírovaný 2 úplně stejný v sobě?
Upravil/a XXL_cz dne 12.04.2012 23:04
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru
fajne už nemam vobec problem s mriežkou iba mam problem ak v 3D pohlade označujem tak mi nechce označiť bloky ktore chcem (vecsinou mi oznacuje posledne bloky)
EDIT 23:24
NO FAJNE už aj to som si opravil som mal v 3D nastavenie reserve selection order zaznačene tak som to odznačil a ide mi v pohode
EDIT 23:26
XXL_cz nemam 2 krat to nakopirovane a viem kolko ma pixelov hrač i všetko
EDIT Backup: nemusíš nám sem kopírovat archív csmappingu
Upravil/a Backup dne 13.04.2012 09:49
Já vim, však jeden mód do singlu mám rozdělanej. A nemusíš psát 7 příspěvků, je tu tlačítko EDIT
Taky nemusíš psát ovládání hammeru a tutoriály na mapování, my to víme Třeba já tu sem 2 roky a furt si to pamatuju
Upravil/a XXL_cz dne 12.04.2012 23:51
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru
A deď vieš tak dobre robiť vo VHE nechcelo by sa ti moje mapy opraviť???
EDIT 08:19
ja vo VHE robim asi 1 mesiac
EDIT 08:33
Hej a ešte keď napr. dakto napiše že sa nesmie vytvarať útvary blízko okraja mapy až 64 units myslí tym ako 64 pixelvo???
EDIT 09:20
no fajne už mam takmer všetko opravene iba keď mi napiše Leak pointfile generated
Warning: === LEAK in hull 1 ===
Entity light @ ( 43,-534,-231)
Warning: === LEAK in hull 2 ===
Entity light @ ( 43, 193,-314)
Warning: === LEAK in hull 3 ===
Entity light @ ( 43,-534,-231)
9.74 seconds elapsed
Tak čo mam robiť??
Upravil/a Backup dne 13.04.2012 09:52