tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

27.12.2024 17:37:43
pf 2025 when?
+1


25.11.2024 11:28:42
updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery :) hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
±0


30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Problem s vytvaranim .bs
Smajlik SK
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.04.2012 22:06
Člen

Hodnocení: -15 (22%)
Příspěvek: 6
Založený: 20.03.12

Keď dam F9 a začne mi tamto naťahovať tak mi napiše 1 chybu: proram qrad.exe prestal pracovať, tak dam skončiť program, ďalej ak začnem čítať v čom je 2chyba, ktoru neviem opraviť:
LoadPortals: couldn't read D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map.prt
No vising performed.
ďalej mi ešte napiše: ( male kusky v mape som vymazal a veľke som predelil aj tak mi to píše)
************ ERROR ************
nummarkfaces == MAX_LEAF_FACES

TU JE CELÝ TEXT ČO MI NAPÍŠE:


Spoiler:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: D:\Vasil\counter strike


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\pokus\de_map.map" "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map.map"


** Executing...
** Command: D:\Vasil\HRY_PR~1\VHE\VHE\tools\qcsg.exe
** Parameters: "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map"

qcsg.exe v2.8 (Jan 31 2000)
---- qcsg ----
entering D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map.map
CreateBrush: 0...Entity 0, Brush 12: A 'Unknown Class' @(0,0,0) has a coplanar plane at (-203, 332, -140), texture METAL_BORD01
Entity 0, Brush 13: A 'Unknown Class' @(0,0,0) has a coplanar plane at (-295, 334, -109), texture METAL_BORD01
Entity 0, Brush 13: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-295, -9000, -114)-(-290,9000,9000)
Entity 0, Brush 13: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-311, -9016, -150)-(-274,9016,9036)
Entity 0, Brush 13: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-327, -9032, -146)-(-258,9032,9032)
Entity 0, Brush 13: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-311, -9016, -132)-(-274,9016,9018)
1...2...3...Entity 0, Brush 415: A 'Unknown Class' @(0,0,0) has a coplanar plane at (-203, 332, -140), texture METAL_BORD01
Entity 0, Brush 416: A 'Unknown Class' @(0,0,0) has a coplanar plane at (-295, 334, -109), texture METAL_BORD01
Entity 0, Brush 416: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-295, -9000, -114)-(-290,9000,9000)
Entity 0, Brush 416: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-311, -9016, -150)-(-274,9016,9036)
Entity 0, Brush 416: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-327, -9032, -146)-(-258,9032,9032)
Entity 0, Brush 416: A 'Unknown Class' @(0,0,0)
outside world(+/-4096): (-311, -9016, -132)-(-274,9016,9018)
4...5...6...7...8...9... (1)
CSGBrush: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (1)
Using WAD File: \vasil\hry, programi\cs a vhe pomôcky\textury\1,0allwad.wad
added 9 additional animating textures.
4 seconds elapsed

** Executing...
** Command: D:\Vasil\HRY_PR~1\VHE\VHE\tools\qbsp2.exe
** Parameters: "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map"

qbsp2.exe v2.2 (Dec 28 1998)
---- qbsp2 ----

************ ERROR ************
nummarkfaces == MAX_LEAF_FACES

** Executing...
** Command: D:\Vasil\HRY_PR~1\VHE\VHE\tools\vis.exe
** Parameters: -fast "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map"

vis.exe v1.3 (Dec 30 1998)
---- vis ----
fastvis = true
1 thread(s)
LoadPortals: couldn't read D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map.prt
No vising performed.

** Executing...
** Command: D:\Vasil\HRY_PR~1\VHE\VHE\tools\qrad.exe
** Parameters: -extra "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map"



keby ste vedeli dačo s toho opraviť prosím napíšte mi na moj email: vasil.labovsky@gmail.com

EDIT 22:07
- To mam problem s vytvorením .bsp priečinku.
EDIT 22:11
Keď zmením mu: csg,bsp,vis a rad priečinky napiše mi to trochu inač ale podobne:



Spoiler:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: D:\Vasil\counter strike


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\pokus\de_map.map" "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map.map"


** Executing...
** Command: D:\Vasil\HRY_PR~1\CSAVHE~1\ZHLT\hlcsg.exe
** Parameters: "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map"

hlcsg v2.5.3 rel (May 2 2001)
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (zoner@gearboxsoftware.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: D:\Vasil\HRY_PR~1\CSAVHE~1\ZHLT\hlcsg.exe "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map"

-= Current hlcsg Settings =-
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Wadinclude list :
[zhlt.wad]


entering D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map.map
CreateBrush:
Error: Entity 0, Brush 12, Side 6: has a coplanar plane at (-203, 332, -140), texture METAL_BORD01
Error: brush with coplanar faces
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file ZHLTProblems.html for a detailed explanation of this problem

Error: Entity 0, Brush 13, Side 3: has a coplanar plane at (-295, 334, -109), texture METAL_BORD01
10%...20%...30%...Error: Entity 0, Brush 415, Side 6: has a coplanar plane at (-203, 332, -140), texture METAL_BORD01
Error: Entity 0, Brush 416, Side 3: has a coplanar plane at (-295, 334, -109), texture METAL_BORD01
40%...50%...60%...70%...80%...90%... (4.61 seconds)

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: D:\Vasil\HRY_PR~1\CSAVHE~1\ZHLT\hlbsp.exe
** Parameters: "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map"

hlbsp v2.5.3 rel (May 2 2001)
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (zoner@gearboxsoftware.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: D:\Vasil\HRY_PR~1\CSAVHE~1\ZHLT\hlbsp.exe "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: D:\Vasil\HRY_PR~1\CSAVHE~1\ZHLT\hlvis.exe
** Parameters: -fast "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map"

g_fastvis = true
hlvis v2.5.3 rel (May 2 2001)
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (zoner@gearboxsoftware.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: D:\Vasil\HRY_PR~1\CSAVHE~1\ZHLT\hlvis.exe -fast "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: D:\Vasil\HRY_PR~1\CSAVHE~1\ZHLT\hlrad.exe
** Parameters: -extra "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map"

hlrad v2.5.3 rel (May 2 2001)
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (zoner@gearboxsoftware.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: D:\Vasil\HRY_PR~1\CSAVHE~1\ZHLT\hlrad.exe -extra "D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file D:\Vasil\Hry, programi\MAPY\moje mapy\de_map.log for the cause.

----- END hlrad -----


ALE MI NENAPIŠE UŽ CHYBU ŽE PROGRAM GRAD.EXE prestal pracovať

EDIT 22:13

A nemyslite si že som ich prehodil tie vis rad bsp a rad súbory ale stiahol som si ZHLT a tam mam všetky 4 priečinky tak ku nim som zadal cest :D
Upravil/a Backup dne 13.04.2012 09:43
±0
 
Slovis
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.04.2012 07:05
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Ahoj, vítej u nás. dej nahoře Map -> go to brush -> postupně tam napiš:
entity 0, brush 12
entity 0, brush 13
entity 0, brush 416
dej Go To a ty brushe smaž a udělej znovu

a ještě jedna věc... přesuň VHE přímo na disk, tzn. např. D:\VHE\
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+3
 
Habax
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.04.2012 14:52
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

a stiahni si VHE priamo zo stránky, resp kompilačné nástroje, q tooly nie su moc dobré..
±0
 
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.04.2012 15:33
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Habax napsal:
a stiahni si VHE priamo zo stránky, resp kompilačné nástroje, q tooly nie su moc dobré..


Mohls přidat i odkaz na stažení.
Upravil/a XXL_cz dne 12.04.2012 15:34
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Habax
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.04.2012 15:43
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

nechám nováčikov aby hladali :D :D
±0
 
XXL_cz
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.04.2012 15:54
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Spíš aby se na tebe vysrali :D
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+3
 
Smajlik SK
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.04.2012 22:33
Člen

Hodnocení: -15 (22%)
Příspěvek: 6
Založený: 20.03.12

xD moc velmi ste mi fakt pomohli dik :D
EDIT 22:34
Ale nie tam mi tamto stale nejak sa drbe mi tam pise nejake nove chyby ked stare odstranim a neviem com sa mi to stale robi, ved ani velku mapu nemam a ešte som sa chcel spitať vadi keď voda ako blok vody dam cez stenu??? piše mi aj potom chybu?
EDIT 22:37
A dik Slovis
EDIT 22:40
A dakedy mi blbne ta mriežkaže mi nech dať ju menšiu, viete ako myslím, nie?
EDIT 22:45
A teras mi začal ešte blbnuť že keď dačo chcem odstraniť nejaky blok musim najskor raz nanho dat a dat delete a potom este ras a zas dat detele, a este mi blbne ked natahujem ten blok ze tamten ktori zacnem natahovat mi ponecha a urobi mi este jeden rovnaky ako tamten, len je natiahnuti ako ja chcem, neviete preco mi to tak robi???
Upravil/a Backup dne 13.04.2012 09:45
±0
 
XXL_cz
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.04.2012 22:49
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Možná jí už máš minimální.

Když se podíváš dolů vpravo, tak tam máš napsaný "Snap: On Grid: číslo"

Např. 32 je šířka postavy hráče. Jen tak abys měl představu, v jaké velikosti mapovat.


A ten 2. problém: Nemáš tam náhodou nakopírovaný 2 úplně stejný v sobě?
Upravil/a XXL_cz dne 12.04.2012 23:04
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Smajlik SK
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.04.2012 23:23
Člen

Hodnocení: -15 (22%)
Příspěvek: 6
Založený: 20.03.12

:D fajne už nemam vobec problem s mriežkou iba mam problem ak v 3D pohlade označujem tak mi nechce označiť bloky ktore chcem (vecsinou mi oznacuje posledne bloky)
EDIT 23:24
NO FAJNE už aj to som si opravil :D som mal v 3D nastavenie reserve selection order zaznačene tak som to odznačil a ide mi v pohode :D
EDIT 23:26
XXL_cz nemam 2 krat to nakopirovane a viem kolko ma pixelov hrač i všetko :D

EDIT Backup: nemusíš nám sem kopírovat archív csmappingu
Upravil/a Backup dne 13.04.2012 09:49
±0
 
XXL_cz
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.04.2012 23:43
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Já vim, však jeden mód do singlu mám rozdělanej. A nemusíš psát 7 příspěvků, je tu tlačítko EDIT


Taky nemusíš psát ovládání hammeru a tutoriály na mapování, my to víme :D Třeba já tu sem 2 roky a furt si to pamatuju :D
Upravil/a XXL_cz dne 12.04.2012 23:51
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Smajlik SK
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.04.2012 08:03
Člen

Hodnocení: -15 (22%)
Příspěvek: 6
Založený: 20.03.12

A deď vieš tak dobre robiť vo VHE nechcelo by sa ti moje mapy opraviť???
EDIT 08:19
ja vo VHE robim asi 1 mesiac :D:D:D
EDIT 08:33
Hej a ešte keď napr. dakto napiše že sa nesmie vytvarať útvary blízko okraja mapy až 64 units myslí tym ako 64 pixelvo???
EDIT 09:20
no fajne už mam takmer všetko opravene iba keď mi napiše Leak pointfile generated

Warning: === LEAK in hull 1 ===
Entity light @ ( 43,-534,-231)
Warning: === LEAK in hull 2 ===
Entity light @ ( 43, 193,-314)
Warning: === LEAK in hull 3 ===
Entity light @ ( 43,-534,-231)
9.74 seconds elapsed
Tak čo mam robiť??
Upravil/a Backup dne 13.04.2012 09:52
-1
 
Backup
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.04.2012 09:39
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

viz LEAK.

používej tvorbamap.cz/themes/GeeFactor_Blue/forum/edit.gif!
Upravil/a Backup dne 13.04.2012 09:39
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Smajlik SK
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.04.2012 09:56
Člen

Hodnocení: -15 (22%)
Příspěvek: 6
Založený: 20.03.12

natiahol som presne okolo celej mapy oblohu že vôbec nikde nemam chybu a stale mi piše leak
-1
 
Smajlik SK
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.04.2012 09:59
Člen

Hodnocení: -15 (22%)
Příspěvek: 6
Založený: 20.03.12

A leak nemôže byť v mape nie?, asko keď dam okolo všade okolo nejoblohu, tak vo vnutri mape ak mam budovu a v nej nejake šparky, tak aj to je leak???
-1
 
Backup
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.04.2012 10:02
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Ban (je to retard)
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 29

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes