tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


04.08.2019 02:22:52
LOL na serveru je 9 lidí? v půl třetí? To tam chodí hrát boti ve volném čase? :D
+1


30.06.2019 15:36:19
Tak co říkáte na Xen z Black mesy, lidi?
+1


06.03.2019 18:20:14
Daří se dobře, ale jak vidíš, už sem nechodím ani já. :)
+1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Pridanie skál
Wolf_map
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.04.2012 20:16
Člen

Hodnocení: +14 (68%)
Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12

Zdravím!

Chcel by som do nejakej mapy pridať skaly, ale neviem, ako to urobiť. Skúšal som tu už hľadať, ale našlo mi to len pár tém z fóra, ktoré nemali s návodom nič spoločné. Bol by som preto veľmi vďačný, ak by mi nejaký skúsenejší a hlavne trpezlivý mapper pomohol. Vopred ďakujem za každú pomoc.

S pozdravom Wolf
Upravil/a Wolf_map dne 12.04.2012 20:16
±0
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.04.2012 20:33
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Přečti si tento článek, který tě má naučit pracovat s Vertex Toolem. Je tam i menší ukázka toho, jak vytvořit skály.
Podobně lze udělat i terén, že nemáš jen rovnou zem. Nedoporučuji to přehánět, takže si dávej pozor na vysoké Wpoly.

Mám rád sušenky.
±0
 
www.dominio.tvorbamap.cz
Wolf_map
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.04.2012 15:19
Člen

Hodnocení: +14 (68%)
Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12

Ďakujem veľmi pekne. Preháňať to určite nebudem, len pár skál pridám :D. To Wpoly, či čo to je, bude asi dôležité :D.
±0
 
Dominio
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.04.2012 15:25
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Stručně řešeno, je to jakýsi počet vykreslovaných faců (stěn) brushů. Čím víc jich tam je, tím je pravděpodobnější že se mapa bude sekat. Pokud tě to zajímá více, koukni na tenhle článek.
Mám rád sušenky.
±0
 
www.dominio.tvorbamap.cz
Wolf_map
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.04.2012 16:03
Člen

Hodnocení: +14 (68%)
Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12

Ďakujem pekne :).
±0
 
Slovis
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.04.2012 17:13
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Ještě bys to mohl převést na entitu, ale to už záleží na konkrétním případu.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Wolf_map
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.04.2012 18:20
Člen

Hodnocení: +14 (68%)
Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12

Čo myslíš?
±0
 
Dominio
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.04.2012 18:23
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Převedením na entitu se akorát nebudou řezat facy přiléhajících brushů. No nevím, na skály je to asi zbytečné, když je v mřížce. To spíš na různé kameny. Avšak pokud dáš jinou entitu než func_detail, tak se bude vykreslovat odevšad. Takže lepší to bude ponechat na world brushi.
Mám rád sušenky.
±0
 
www.dominio.tvorbamap.cz
Wolf_map
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.04.2012 19:58
Člen

Hodnocení: +14 (68%)
Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12

Ja som myslel kamene, šutre, také malé skalky :D.
±0
 
Wolf_map
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.04.2012 12:52
Člen

Hodnocení: +14 (68%)
Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12

Ak sa smiem spýtať, ako to previesť na entitu? Akú entitu?
±0
 
Slovis
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.04.2012 15:50
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Já se omlouvám, spletl sem se. ... Já myslel vložit model né převést na entitu .... sry moje blbost
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Wolf_map
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.04.2012 18:06
Člen

Hodnocení: +14 (68%)
Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12

Aha. No model ma aj napadol a dúfal som, že nájdem nejaký základný model šutra, ale nenašiel som :D.
±0
 
thylacine
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.05.2013 14:17
Člen

Hodnocení: +3 (100%)
Příspěvek: 4
Založený: 27.11.12

ja robím skaly tak že si vyrobím kváder a z pohľadu vpravo dole ho zrežem tak, že to vyzerá ako trojuholník. potom ho vytvarujem do tvaru skaly displacementom (neviem ako sa tomu hovorí po slovensky)
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 933
bullet.gif Nejnovější člen: Malware