Pridanie skál
|
Wolf_map |
Přidané 12.04.2012 20:16
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Zdravím!
Chcel by som do nejakej mapy pridať skaly, ale neviem, ako to urobiť. Skúšal som tu už hľadať, ale našlo mi to len pár tém z fóra, ktoré nemali s návodom nič spoločné. Bol by som preto veľmi vďačný, ak by mi nejaký skúsenejší a hlavne trpezlivý mapper pomohol. Vopred ďakujem za každú pomoc.
S pozdravom Wolf
Upravil/a Wolf_map dne 12.04.2012 20:16 |
|
|
|
Dominio |
Přidané 12.04.2012 20:33
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Přečti si tento článek, který tě má naučit pracovat s Vertex Toolem. Je tam i menší ukázka toho, jak vytvořit skály.
Podobně lze udělat i terén, že nemáš jen rovnou zem. Nedoporučuji to přehánět, takže si dávej pozor na vysoké Wpoly.
|
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 13.04.2012 15:19
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Ďakujem veľmi pekne. Preháňať to určite nebudem, len pár skál pridám . To Wpoly, či čo to je, bude asi dôležité . |
|
|
|
Dominio |
Přidané 13.04.2012 15:25
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Stručně řešeno, je to jakýsi počet vykreslovaných faců (stěn) brushů. Čím víc jich tam je, tím je pravděpodobnější že se mapa bude sekat. Pokud tě to zajímá více, koukni na tenhle článek. |
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 13.04.2012 16:03
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Ďakujem pekne . |
|
|
|
Slovis |
Přidané 13.04.2012 17:13
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Ještě bys to mohl převést na entitu, ale to už záleží na konkrétním případu.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 13.04.2012 18:20
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Čo myslíš? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 13.04.2012 18:23
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Převedením na entitu se akorát nebudou řezat facy přiléhajících brushů. No nevím, na skály je to asi zbytečné, když je v mřížce. To spíš na různé kameny. Avšak pokud dáš jinou entitu než func_detail, tak se bude vykreslovat odevšad. Takže lepší to bude ponechat na world brushi. |
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 13.04.2012 19:58
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Ja som myslel kamene, šutre, také malé skalky . |
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 18.04.2012 12:52
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Ak sa smiem spýtať, ako to previesť na entitu? Akú entitu? |
|
|
|
Slovis |
Přidané 18.04.2012 15:50
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Já se omlouvám, spletl sem se. ... Já myslel vložit model né převést na entitu .... sry moje blbost
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Wolf_map |
Přidané 18.04.2012 18:06
|
Člen
Hodnocení: +14 (68%) Příspěvek: 63
Založený: 11.04.12
|
Aha. No model ma aj napadol a dúfal som, že nájdem nejaký základný model šutra, ale nenašiel som . |
|
|
|
thylacine |
Přidané 09.05.2013 14:17
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 4
Založený: 27.11.12
|
ja robím skaly tak že si vyrobím kváder a z pohľadu vpravo dole ho zrežem tak, že to vyzerá ako trojuholník. potom ho vytvarujem do tvaru skaly displacementom (neviem ako sa tomu hovorí po slovensky) |
|
|