tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Deathrun Mapa
knightrider
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2012 17:42
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

čaute.
Mám za sebou pár mapek, hlavně ale deathrun mapy.

Rád bych je ale trochu odlišil od ostatních a rád bych se i já sám posunul na vyšší úrověň mappera :),
ale potřebuji poradit.

1/ Jak udělat plošinu (asi func_train), tk aby jezdila dle dráhy mnou určené stále dokola bez potřeby ovládání (ne jako u výtahů)

2/ Jak udělat místo kde se všem doplní Hp (ne přes lékarničku), ale že např. projdou daným úsekem a pokud mají pod 100 hp, tk jim bude doplněno.

3/ Ovladatelné lasery. Vím, že je zde článek o nich, ale potřeboval bych laser, jenž se vypne sám např. po 5 sec a ne až po novém kolě.
příklad: zapnu button, zapnutí laserů, 1-2-3-4-5, vypnutí laserů...

4/ Jak přidat do mapy sekundární zbraně neboli pistole. Přes armour_entity jdou jen primární.

5/ Zde se nejedná o dotaz, ale o problém. Použiju-li texturu +0charge s entitou func_recharge.
A mapu zkompiluji, tk se objeví face error. Poté nejde ani mapa spustit přes CS 1.6.
Po smazání textury opět funguje. Však rád bych ji tam ponechal.

Momentálně si nevzpomenu na jiné věci, tkž to bude zatím vše :)
Díky předem za všechny Vaše rady.
+1
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2012 18:05
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Vyšší úrověn mappera pomocí deathrun mapy? To se mi nějak nezdá, ale jak myslíš.
1/ Ano, func_train. Podobně jako u výtahu nastavíš kudy pojede, jen tam naprosto vynecháš ten button a kolonku name u func_train nastavíš na game_playerspawn (to že se aktivuje hned po spawnu hráčů).
- možná jsem to napsal špatně, teď u sebe nemám hammer a netuším jestli je ve Flags něco jako "start".

2/ trigger_hurt, a do kolonky damage zadáš záporné číslo (takže se ubere záporná hodnota,to znamená přičte)

3/ Tady je potřeba použít mozek a znalosti z tohohle článku.

4/ Podobně jako armoury_enity, zbraň ležící na zemi, to tam nevložíš (respektivě vložíš: model, trigger_multiple, multimanager, game_player_equip a možná nějaké resety na další kola)
Jinak podle situace, třeba by stačil jen nějaký button který aktivuje game_player_equip.

5/ Tož vůbec netušim. Func_recharge jsem v životě nepoužil, a krom mappování do HL se mi to zdá zbytečný. Asi to trochu víc popiš nebo nám dej .log.
(Jasně, ještě nějaký trapný jail mapy to mají)
+1
 
Slovis
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2012 18:37
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

1) psal Dominio
2) psal Dominio
3) psal Dominio
4) psal Dominio
5 a)
Ty vytvoříš brush a dáš mu tu texturu? Jestli ano tak: Pak si ho označíš, dáš si texture tool a zmáčkneš Fit. Mám pravdu? Jestli mám pravdu, tak se mohlo stát, že si ten brush vytvořil tak malý, že se ti ta textura na jedné straně abnormálně smrštila. Pokud to je tak, jak sem napsal, tak by mělo stačit označit ty boční face a dát jim nějakou rozumnou velikost.
5 b) Je tu i druhá možnost. Myslím, že recharger se dá vložit i jako prefab (s zarovnanou texturou, i nastavenou entitou).
Upravil/a Slovis dne 24.04.2012 18:38
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+2
 
knightrider
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2012 20:44
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

Vyšší úrovní jsem nemyslel to, abych dělal např mapy de_dust2....
A na deathrun mapách se dobře cvičí znalosti s entitami :)

Nejdříve Vám poděkuji za rychlé odpovědi. Ale naskytl se zajímavý problém s
těmi plošinami (func_train - bod 1).
Vše nastaveno (mám tam 4 plošiny), ale:
1/ Některé jsou černé na pohled (s baterkou je vidim normálně)
2/ Někdy se 1-2 plošiny vracejí v daném směru k zachytnému bodu, odkud jedou jak maji.
3/ Někdy plošiny nejedou vůbec. Stručně řečeno stávkují a nedělají svou práci.
Někdy se to stane, když hraju za CT, někdy za T a nebo v obou případěch.

Opět díky za odpovědi.
±0
 
Dominio
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2012 21:17
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

1/ Nejspíš nejsou nasvícené, což se stává když je vložíš do brushe (nebo někam do tmy). Takže je přesuň někam na světlo.
2/ Tak sis asi hrál s nastavením některých entit, protože že by některé to někdy dělaly a některé ne, je velice divné.
3/ To za koho hraješ by na to nemělo mít vliv. Jinak je to podle mě to samé, jako jsem psal k 2/,
+1
 
XXL_cz
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.04.2012 21:45
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

1/ Už psal dominio - Asi to máš celý v nějakym brushu, takže se to neosvětlí. Kde to bude pak ve hře na to světlo nemá vliv, bere se to dycky podle toho, kde to je při kompilaci.

A vůbec se nemusíš bát, že by to třeba pak lítalo jinde než má, ono se to automaticky přesune na "first stop target" který si tomu nastavil. Ale nedávej to moc daleko, protože další kolo to bude přilítávat na ten "first stop target" z toho místa, kde si to dal v hammeru.



2/ Skontroluj u každýho "záchytnýho bodu" název a next stop target, jestli se to fakt opakuje jak má. A rači i flags, jestli tam není třeba teleport nebo něco jinýho.



3/ To by mohlo bejt tim názvem game_playerspawn. Func_train bez názvu jezdí sám od sebe, skus nechat prázdný (žádný) název.

Název game_playerspawn se automaticky aktivuje při naspawnování hráče, takže to buguje. Když jsou ve hře např. 2 lidi: 1. zapne, ale 2. zase hned vypne. A když je jich tam víc, tak pak už je to skoro náhoda, jestli to pojede nebo ne.
Upravil/a XXL_cz dne 24.04.2012 22:06
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
knightrider
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.04.2012 15:15
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

ano, je to tak a vy jste měli zas pravdu :)
bylo to tím názvem + po vložení ke světlům měli klasické zbarvení.

Zas mi nezbývá, než-li vám poděkovat s vyřešením mých dotazů a problémů
+1
 
knightrider
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.04.2012 21:31
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

Tak mapa je na 95% hotová, avšak při závěrečném testu jsem nalezl problém se zvukem.

Mám nastavenou past s trigger_push (větrák) + zvuk (který by hrál pouze v okamžik
spuštěného větráku/pasti).

Udělal jsem to takto:
Button > target na Multimanager > v něm nastaveno na:
vetrak 0.1
vetrak#1 6
zvuk 0.1
zvuk#2 6

Výsledek:
První kolo to hraje správně (zvuk jen s aktivovanou pastí).
Ale dalši kola to je opačně. (zvuk jen mimo aktivovanou past).

Proto bych Vás rád poprosil o radu/pomoc, aby zvuk stále pracoval jako v prvním kole
±0
 
XXL_cz
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.04.2012 21:43
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Hoď někam pointovou entitu trigger_relay nastav mu name game_playerspawn, target zvuk, trigger state na off a Delay before trigger dej třeba 0.2 (s 0 to nefunguje)

Zvuk je totiž ze začátku kola automaticky zapnutej, tohle ho vypne.

Proč to nefunguje z Delay before trigger 0 nevim. Možná se ten zvuk zapne další kolo až po nějaké krátké době, takže ho to vypne dřív, než začne hrát. Pak to vypadá, že to nefunguje.
Upravil/a XXL_cz dne 29.04.2012 14:57
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+2
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 12

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes