Potřebujete načasovat nějakou posloupnost akcí a nevíte jak na to? Potřebujete aktivovat více cílů najednou, ale chcete zároveň pracovat s každým zvlášť? S použitím multi_manageru je to hračka.
Multi manager je na první pohled tajemná entita. Měla by umět aktivovat spousty cílů, ale má jen jedno pole a to Name. Jak tam ty cíle tedy nasoukat? Stačí klepnout na tlačítko SmartEdit a otevře se nám zákulisí nastavení entit. Teď můžeme stávající hodnoty upravovat, přidávat pomocí tlačítka add, nebo mazat pomocí delete. Klepneme tedy na add a otevře se nám okno, pomocí kterého můžeme přidávat jména entit, které chceme aktivovat, do multi_manageru. Do Key napíšeme jméno cílové entity a do Value čas, za který se má cílová entita aktivuje.
Řekněme, že chceme udělat efekt otřesu zapříčiněný výbuchem. Máme ambient_generic pro přehrání zvuku, env_shake pro efekt otřesu a dlaždičky na zdi func_breakable. Chceme aby se ozval výchuch, pak se otřásla scéna a začaly se sypat dlaždičky.
Vytvoříme si multi_manager, nastavíme mu nějaké jméno, např. mmanager, vypneme SmartEdit a přidáme názvy entit k aktivaci a jejich načasování.
Nejdříve se nám sepne ambient_generic bum, za 0.4 sekundy se aktivuje env_shake tres, a pak se po intervalech 0.1, 0.2 a 0.3 sekundy začnou sypat dlaždičky. Nyní stačí přidat aktivátor (tlačítko, trigger) a efekt je hotový.
Příkladová mapa.
|