fatal error
|
stvar |
Přidané 06.05.2012 20:55
|
Člen
Hodnocení: -3 (0%) Příspěvek: 3
Založený: 06.05.12
|
nazdar....mal som 2 casti mapy prvu skompoloval otestoval druhu tiez spojil som ich dokopy a zrazu to nejde...pri kompilacii to zasekne hned pri tom prvom ako vam ukaze niejake sekundy...asi hlvis alebo co a dalej sa to nepone tak to musim natvrdo vypnut...vojdem do cska mapa tam je vojdem do mapy a je cela osvetlena prejem trocha dalej a vyhodi mi to fatal eror light map for texture AAATIGGER too large (16 x 25 = 400 luxels) cannot exceed 324 a csko padne :/ |
|
|
|
Backup |
Přidané 06.05.2012 21:00
|
![Avatar člena](../images/avatars/B4x0R_100x100[1].png)
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Používáš v mapě texturu AAATRIGGER na normální brushe, přitom se ale používá jen na neviditelné entity. Jednoduché řešení - nahradit nějakou jinou texturou. |
|
|
|
stvar |
Přidané 06.05.2012 22:51
|
Člen
Hodnocení: -3 (0%) Příspěvek: 3
Založený: 06.05.12
|
dal som prec vsetky AAATIGGER textury aj s brushmi no tak ci tak mi kompilacia stoji na jednom mieste a nechce sa pohnut dalej...mapu mam na 2 casi prvu cas kompiluje bez problemu...haluz je natom ta ze som otvoril trocha starsiu veriu prvej casti mapy ktoru som predvcerom skompiloval bez problemu a teraz sa neda ani ta pritom som tam nic nemenil :/ zakon schvalnosti vsetko ide v pohode a na konci ked chcem dat von hotovu mapu musi prit velky problem...ja toto raz nepochopim... |
|
|
|
Backup |
Přidané 06.05.2012 23:25
|
![Avatar člena](../images/avatars/B4x0R_100x100[1].png)
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
To, že kompilace stojí a nechce se pohnout dál znamená, že se to kompiluje. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 06.05.2012 23:27
|
![Avatar člena](../images/avatars/hammer_logo[87].png)
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Když to trvá dlouho znamená, že se to kompiluje. Takže už tam asi nemáš ty chyby. Může se zdát že se sekl hammer, ale to není chyba. Někdy to může trvat u průměrně velké mapy třeba půl hodiny.
EDIT: Backup mě předběh
Upravil/a XXL_cz dne 06.05.2012 23:42
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
stvar |
Přidané 06.05.2012 23:54
|
Člen
Hodnocení: -3 (0%) Příspěvek: 3
Založený: 06.05.12
|
ine mapy kompiluje bez problemov...ja viem ze aj ked sa zda ze to seklo tak to pracuje no nechal som zapnuty PC siel spat o 8 hodin som vstal pocitac hucal a kompilacia stala stale na jednom meste...a teraz ked som skusil starsiu veriu mapy skompilovat vymazal som niejake veci a info player start (vsetkych !!) tak mapu skompilovalo behom 5 minut niejako zazrakom som sa do hry dostal napriek tomu ze v mape neni ziadna entita info player start a mapa je cela osvetlena + mam v nej slabe fps....nemal som ani jeden jediny problem iba teraz ked som chcel dat mapu von tak sa mi to posralo.....bol by tu niekto ochotny sa aj pozriet na rmf a skusit to pripadne niejko pomoct ak by som to nevyriel ? len nechcem tu davat rmf takto verejne
Upravil/a stvar dne 06.05.2012 23:56 |
|
|
|
Lentilko |
Přidané 07.05.2012 11:19
|
![Avatar člena](../images/avatars/lentilko[479].png)
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
1. Zřejmě tam máš LEAK.
2. Pokud ti to stejně nepůjde, můžeš to zkusit s VHLT. (mě to u jedný mapy pomohlo)
3. Dej to rmf sem, pokud nejsi tak dobrej jako lynx, tak pochybuju že by ti to chtěl někdo ukrást.
Edit: vůbec nejlepší by bylo sem přihodit log..
Upravil/a Lentilko dne 07.05.2012 11:21 |
|
|