Ak hrac stupne na blok, blok pujde dolu
|
G4M3L4ST3R |
Přidané 27.07.2012 10:42
|
Člen
Hodnocení: -48 (37%) Příspěvek: 56
Založený: 03.07.10
|
Ahojte, na jedne DR mape som vydel, ze bol blok a ked si nanho skocil tak pomaly siel dolu a potom zase sa presunul na normalnu poziciu... Ako to spravit vo VHE? |
|
|
|
bign |
Přidané 27.07.2012 11:07
|
Člen
Hodnocení: +89 (63%) Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10
|
Spraviť sa to dá následovne:
Vytvoríš si ten block ktorý chceš aby chodil dole a hore.Potom ho premeníš na enitu func_door,YAW navolíš na down meno dáš napríklad dr nad block vytvoríš bursh s textúrou aaatrigger s ktorého urobíš enitu trigger_multiple->target dáš dr a Dealy before reset 1.block sa teraz bude pohybovať hore a dole o jeho výšku prípadne môžeš pridať záporný Lip aby sa dvere presúvali o väčšiu vzdialenosť
Upravil/a bign dne 27.07.2012 11:10 |
|
|
|
Backup |
Přidané 27.07.2012 11:10
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
http://tvorbamap....icle_id=10
Upravil/a Backup dne 27.07.2012 11:11 |
|
|
|
G4M3L4ST3R |
Přidané 27.07.2012 15:29
|
Člen
Hodnocení: -48 (37%) Příspěvek: 56
Založený: 03.07.10
|
Diky bign, cez door funkciu ma to nenapadlo, skvor rail path ... Door samozrejme viem urobit... Diky a skusim |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 28.07.2012 12:50
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Dveře bez názvu se sepnou automaticky při doteku, takže název a trigger_multiple můžeš vynechat. Ušetříš si tím hodně práce, když jich budeš dělat třeba celou řadu. (nebudeš muset měnit názvy a targety)
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
bign |
Přidané 28.07.2012 14:37
|
Člen
Hodnocení: +89 (63%) Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10
|
Ano XXL ale bez trigger_multiple si nemôžeš nastaviť Dealy Before reset a mohlo by sa stať že niekto skočí na dvere a nespusti ho to nižšie hneď ale až po niekoľkých sekundách.
Upravil/a bign dne 28.07.2012 14:47 |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 28.07.2012 14:46
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
To by mělo bejt Delay before fire, ale u mě to nejde.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|