tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.06.2021 13:19:19
mňa by zaujímalo, či sem Backup ešte niekedy chodí. Škoda, že už nemá Twitter účet.
±0


02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
+1


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Fixnutie lagov a nastavenie openu dooru
G4M3L4ST3R
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.07.2012 21:45
Člen

Hodnocení: -48 (37%)
Příspěvek: 56
Založený: 03.07.10

Ahojte, mam taky problem, mam kopu objektov
gamelaster.eu/mapa.png
(Klik pro zvacseni!)
a ked sa pozeram na tu stranu(vlastne to renderuje), tak to strasne laguje a neviem ako to opravit :/...

A este, mam door, a ked donho buchnem, tak sa az po neakej chvili otvori... Ked pritom delay before close
a delay before fire je na 0... Dik
±0
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.07.2012 22:04
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Možná to bude vysokým r_speeds. Přečti si tenhle článek o r_speeds a tenhle o jeho optimalizaci.
Delay before close znamená za jak dlouho se ty dveře opět zavřou.
+1
 
Backup
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.07.2012 09:02
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Na tomhle moc lagy nevyladíš, to bude lagovat vždy.
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.07.2012 13:06
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Možná to způsobujou ty dveře, třeba se z každé entity načte textura do grafiky i když je na všech stejná. Jestli je to tak, tak mě napadá zhlt_copymodel, aby všechny dveře byly stejný "model".
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 943
bullet.gif Nejnovější člen: SpokyIDK