tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
±0


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
VHLT LIGHT
Bruno
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.08.2012 13:27
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 4
Založený: 07.08.12

holla , mám takový problém stáhl sem si vhlt a dělám v něm a problém je v tom že nemůžu udělat mapu třeba v noci .. textury vyzařují světlo a to všechny to potřebuju změnit nějak ..mimochodem nemusím ani mít light _eviroment .. a ještě taková jedna drobnější věc skybox je neprůchozí .. chtěl bych ho nastavit z5 jako ''vodu'' a pak si ho kdyžtak udělat neprůchozí sám .. jinak ten skybox to by až tak nevadilo hlavně mám problém s tou 1. věcí .. díky za odpovědi :)))
přikládám obrázek mapy bez jakéhokoliv umístěného světla v mapě ..
±0
 
XXL_cz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.08.2012 14:15
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Přilož výpis z kompilace, já si myslím, že tam máš leak. V mapě musíš mít aspoň jedno světlo. Třeba ve zdi, aby nesvítilo.

Skybox je neprůchozí, protože se automaticky oclipuje. To se dá vypnout parametrem -noskyclip u CSG.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Bruno
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.08.2012 14:20
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 4
Založený: 07.08.12

hlcsg v??? rel VL 12 (May 1 2010)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\OEM\Plocha\DZLOHA~1\VALVEH~1\VHLT\hlcsg.exe "C:\Program Files\Counter-Strike 1.6 Non-Steam\cstrike\maps\HAuzik"-low
Original Command line: C:\DOCUME~1\OEM\Plocha\DZLOHA~1\VALVEH~1\VHLT\hlcsg.exe "C:\Program Files\Counter-Strike 1.6 Non-Steam\cstrike\maps\HAuzik"
Entering C:\Program Files\Counter-Strike 1.6 Non-Steam\cstrike\maps\HAuzik.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.100 ] [ 0.100 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
map scaling [ None ] [ None ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.03 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.27 seconds)

Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 non-steam\valve\halflife.wad
- Contains 16 used textures, 48.48 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 non-steam\valve\spraypaint.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (14 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 non-steam\valve\xeno.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (264 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 non-steam\valve\liquids.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (32 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 non-steam\valve\gfx.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (7 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 non-steam\valve\fonts.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (3 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 non-steam\valve\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 non-steam\valve\cached.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 non-steam\cstrike\ajawad.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 non-steam\cstrike\cached.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 non-steam\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 non-steam\cstrike\cs_bdog.wad
- Contains 2 used textures, 6.06 percent of map (132 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 non-steam\cstrike\cstrike.wad
- Contains 4 used textures, 12.12 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6 non-steam\cstrike\itsitaly.wad
- Contains 10 used textures, 30.30 percent of map (99 textures in wad)

Warning: More than 8 wadfiles are in use. (14)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.


added 8 additional animating textures.
Warning: ::FindTexture() texture NULL not found!
Are you sure you included zhlt.wad in your wadpath list?
Warning: ::LoadLump() texture NULL not found!
Texture usage is at 0.56 mb (of 4.00 mb MAX)
0.98 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\OEM\Plocha\DZLOHA~1\VALVEH~1\VHLT\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Counter-Strike 1.6 Non-Steam\cstrike\maps\HAuzik"

hlbsp v??? rel VL 12 (May 1 2010)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\OEM\Plocha\DZLOHA~1\VALVEH~1\VHLT\hlbsp.exe "C:\Program Files\Counter-Strike 1.6 Non-Steam\cstrike\maps\HAuzik"-low
Original Command line: C:\DOCUME~1\OEM\Plocha\DZLOHA~1\VALVEH~1\VHLT\hlbsp.exe "C:\Program Files\Counter-Strike 1.6 Non-Steam\cstrike\maps\HAuzik"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...657 (0.05 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity info_player_start @ ( 562,-307, 132)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 377 (0.02 seconds)
Warning: === LEAK in hull 1 ===
Entity info_player_start @ ( 562,-307, 132)
SolidBSP [hull 2] 353 (0.02 seconds)
Warning: === LEAK in hull 2 ===
Entity info_player_start @ ( 562,-307, 132)
SolidBSP [hull 3] 481 (0.03 seconds)
Warning: === LEAK in hull 3 ===
Entity info_player_start @ ( 562,-307, 132)
0.36 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\OEM\Plocha\DZLOHA~1\VALVEH~1\VHLT\hlvis.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Counter-Strike 1.6 Non-Steam\cstrike\maps\HAuzik"

hlvis v??? rel VL 12 (May 1 2010)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\OEM\Plocha\DZLOHA~1\VALVEH~1\VHLT\hlvis.exe "C:\Program Files\Counter-Strike 1.6 Non-Steam\cstrike\maps\HAuzik"-low
Original Command line: C:\DOCUME~1\OEM\Plocha\DZLOHA~1\VALVEH~1\VHLT\hlvis.exe "C:\Program Files\Counter-Strike 1.6 Non-Steam\cstrike\maps\HAuzik"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Counter-Strike 1.6 Non-Steam\cstrike\maps\HAuzik.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\OEM\Plocha\DZLOHA~1\VALVEH~1\VHLT\hlrad.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Counter-Strike 1.6 Non-Steam\cstrike\maps\HAuzik"

hlrad v??? rel VL 12 (May 1 2010)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\OEM\Plocha\DZLOHA~1\VALVEH~1\VHLT\hlrad.exe "C:\Program Files\Counter-Strike 1.6 Non-Steam\cstrike\maps\HAuzik"-low
Original Command line: C:\DOCUME~1\OEM\Plocha\DZLOHA~1\VALVEH~1\VHLT\hlrad.exe "C:\Program Files\Counter-Strike 1.6 Non-Steam\cstrike\maps\HAuzik"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Counter-Strike 1.6 Non-Steam\cstrike\maps\HAuzik.log for the cause.

----- END hlrad -----
±0
 
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.08.2012 14:32
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Máš tam LEAK.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Bruno
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.08.2012 14:37
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 4
Založený: 07.08.12

pff.. a jak ho najdu ??? za toto může LEAK jo ? že je všude světlo aniž bych tam měl nějaký light.. nemám tam ani 1 světelnou entitu v celé mapě .. a přesto je tam světlo ...
±0
 
Bruno
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.08.2012 15:00
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 4
Založený: 07.08.12

parada bylo to tim leakem :)) diky moc chlapáci ;)
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 941
bullet.gif Nejnovější člen: Rextrix