updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Zdravim na mojej mape mam hrozne male FPS, neviete ako ho zvisit ? Lebo chcem to hravat na servery, prilozim mapu a pozrite sa na to Dakujem za radi ako opravit to FPS fakt to potrebujem díky
dreamsoundz přiložil následujíci soubor: jb.map
EDIT:Teď jsem si uvědomil, že máš přece problémy s kompilací světel, k čemuž patří i VIS. Až se zbavíš leaků, budeš to mít mnohem lepší. Když už jsem si dal tu práci a něco málo napsal, mazat to nebudu. Ohledně podpisu mapy, tak je to problém stejně.
Optimalizace mapy není nic jednoduchého, když máš mapu blbě rozvrženou. Nemyslím, že ti někdo bude opravovat mapu. Zvládneš to sám. Je tu perfektně ilustrovanej článek na optimalizace CSG a VIS. Nejdříve by jsi měl pochopit, jak to celé funguje. K tomu ti také pomůže příkaz r_speeds, na který je tu náhodou taky článek.
Převeďme si to na tvou mapu. Jedna z velkých chyb, kterou tam máš, je tvůj podpis. Je to tvořeno z 85 kvádrů. To je dost. Schválně si ve hře zapni gl_wireframe 2, a uvidíš, jak moc to tam je a jak ti nějaká písmena zasahují do zdi a tím jí při kompilaci řežou na menší části. Tomu by pomohlo to převést na nějakou entitu, ale stejně by to pomohlo jen minimálně vzhledem k počtu těch brushů. Super řešením by bylo z toho udělat texturu na jeden brush.
Také by jsi měl udělat entity z některých menších brushů, které se dotýkají třeba země. Jako u té trampolíny venku. Máš tam vytvořeny pěkné nožičky, ale určitě by byli všichni šťastnější, kdyby jsi je převedl také na nějakou entitu (nejlépe func_detail - pokuď nemáš, tak func_wall).
Ještě se musím zmínit o NULLování, sice to ve tvém případě moc nepomůže, ale taky by sis to mohl pročíst.
Upravil/a Dominio dne 18.06.2013 20:10