updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Teleport se pohybovat nemůže, ani ho nemůžeš spínat.
Můžeš ale udělat neviditelnou plošinku (func_door, textura NULL nebo CLIP), kterou ten teleport zakryješ, aby do něj hráč nespadl. Pak plošinku posuneš, hráč spadne dovnitř a teleportuje se. Tímto způsobem vyřešíš oba tvoje případy.
Backup přiložil následujíci soubor: bac_test_tele.rmf
Teleport se dá vypínat a zapínat změnou cíle přes trigger_changetarget.
Stačí dát teleportu nějaký název, vytvořit 2 trigger_changetargety s targetem na název teleportu a ten který bude teleport zapínat změní target na název cíle, do kterýho se má hráč teleportovat. 2. bude měnit cíl na prázdné políčko, to teleportu zruší východ a tím ho vypne.
Super, díky :-) Nicméně mapa už je dávno hotová. Vyřešil jsem to pohyblivou deskou zakrývající teleport.
EDIT: Pokud chce někdo vidět, jak to vypadá v praxi, může si stáhnout moji Kyblíkárnu a zaměřit se na Transportní kruhy :-)
Upravil/a Kyblik Hnoje dne 01.07.2013 14:14