Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Teleport se pohybovat nemůže, ani ho nemůžeš spínat.
Můžeš ale udělat neviditelnou plošinku (func_door, textura NULL nebo CLIP), kterou ten teleport zakryješ, aby do něj hráč nespadl. Pak plošinku posuneš, hráč spadne dovnitř a teleportuje se. Tímto způsobem vyřešíš oba tvoje případy.
Backup přiložil následujíci soubor: bac_test_tele.rmf
Teleport se dá vypínat a zapínat změnou cíle přes trigger_changetarget.
Stačí dát teleportu nějaký název, vytvořit 2 trigger_changetargety s targetem na název teleportu a ten který bude teleport zapínat změní target na název cíle, do kterýho se má hráč teleportovat. 2. bude měnit cíl na prázdné políčko, to teleportu zruší východ a tím ho vypne.
Super, díky :-) Nicméně mapa už je dávno hotová. Vyřešil jsem to pohyblivou deskou zakrývající teleport.
EDIT: Pokud chce někdo vidět, jak to vypadá v praxi, může si stáhnout moji Kyblíkárnu a zaměřit se na Transportní kruhy :-)
Upravil/a Kyblik Hnoje dne 01.07.2013 14:14