tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Problém s kompilací
nOise___
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.10.2013 21:26
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 5
Založený: 04.10.13

čus...nejde mi zkompilovat mapa nevim proč a když zkusim check problems tak na mě vyjede tohle: viz screen:......ještě sem hodim log ..díky



hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\hammer\hlcsg.exe "C:\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\killhouse"
Entering C:\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\killhouse.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.16 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.45 seconds)

Including Wadfile: \hammer\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 5.56 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\valve\halflife.wad
- Contains 14 used textures, 77.78 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\valve\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\cs_dust.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\cs_office.wad
- Contains 1 used texture, 5.56 percent of map (102 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\cstrike.wad
- Contains 2 used textures, 11.11 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (225 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\n0th1ng.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (8 textures in wad)

added 5 additional animating textures.
Texture usage is at 0.38 mb (of 4.00 mb MAX)
0.75 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\hammer\hlbsp.exe "C:\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\killhouse"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...788 (0.06 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity info_player_start @ ( -70,-1517,-231)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 500...824 (0.08 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...722 (0.06 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...871 (0.11 seconds)
1.03 seconds elapsed

----- END hlbsp -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\hammer\hlvis.exe "C:\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\killhouse"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\killhouse.log for the cause.

----- END hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\hammer\hlrad.exe "C:\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\killhouse"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\killhouse.log for the cause.

----- END hlrad -----
nOise___ přiložil následující obrázek:


[103.66Kb]
±0
 
nOise___
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.10.2013 21:39
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 5
Založený: 04.10.13

tak to s tim check problems už jsem vyřežil ale furt je problém v kompilaci ...pls radu
±0
 
Dejvy
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.10.2013 22:50
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +12 (100%)
Příspěvek: 17
Založený: 29.01.13

Máš tam leak, musíš celou mapu "ucpat" aby tam nebyly žádné díry a všechny entity byly zavřený v tý mapě


http://tvorbamap....icle_id=69
±0
 
nOise___
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.10.2013 23:38
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 5
Založený: 04.10.13

díky moc všechny leaky jsem opravil a faka to :) a prosimtě ještě mam otazku.... proč mi nejdou označovat věci (brushe, entity atd.) ve 3d pohledu?
±0
 
Dejvy
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.10.2013 20:51
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +12 (100%)
Příspěvek: 17
Založený: 29.01.13

Zkus si stáhnout Mesa3D
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 27

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes