tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
nejde mi mapa do cs 1.6 mapa se mi udela s errorem
Dominik Rozporka
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.10.2013 11:25
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 13
Založený: 27.10.13

nejde mi mapa do cs 1.6 mapa se mi udela s errorem
tady mate vystupni kod:
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Counter-Strike 1.6


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Users\Dominik Rozporka\Desktop\mapy\de_rats_water.map" "C:\Users\Dominik Rozporka\Desktop\mapy\de_rats_water.map"


** Executing...
** Command: C:\VALVEH~1\tools\qcsg.exe
** Parameters: "C:\Users\Dominik Rozporka\Desktop\mapy\de_rats_water"

qcsg.exe v2.8 (Jan 31 2000)
---- qcsg ----
entering C:\Users\Dominik Rozporka\Desktop\mapy\de_rats_water.map
CreateBrush: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (0)
CSGBrush: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (0)
Using WAD File: \hlds\cstrike\de_rats.wad
Using WAD File: \hlds\cstrike\prodigy.wad
Using WAD File: \hlds\cstrike\cstrike.wad
Using WAD File: \counter-strike 1.6\cstrike\ajawad.wad
Using WAD File: \counter-strike 1.6\cstrike\de_piranesi.wad
Using WAD File: \counter-strike 1.6\cstrike\minecraft.wad
Using WAD File: \counter-strike 1.6\cstrike\prodigy.wad
Using WAD File: \counter-strike 1.6\cstrike\jos.wad
Using WAD File: \counter-strike 1.6\cstrike\itsitaly.wad
Using WAD File: \counter-strike 1.6\cstrike\cs_dust.wad
Using WAD File: \counter-strike 1.6\cstrike\torntextures.wad
Using WAD File: \counter-strike 1.6\cstrike\tswad.wad
0 seconds elapsed

** Executing...
** Command: C:\VALVEH~1\tools\qbsp2.exe
** Parameters: "C:\Users\Dominik Rozporka\Desktop\mapy\de_rats_water"

qbsp2.exe v2.2 (Dec 28 1998)
---- qbsp2 ----

************ ERROR ************
nummarkfaces == MAX_LEAF_FACES

** Executing...
** Command: C:\VALVEH~1\tools\vis.exe
** Parameters: "C:\Users\Dominik Rozporka\Desktop\mapy\de_rats_water"

vis.exe v1.3 (Dec 30 1998)
---- vis ----
2 thread(s)
LoadPortals: couldn't read C:\Users\Dominik Rozporka\Desktop\mapy\de_rats_water.prt
No vising performed.

** Executing...
** Command: C:\VALVEH~1\tools\qrad.exe
** Parameters: "C:\Users\Dominik Rozporka\Desktop\mapy\de_rats_water"


dejte mi odber: http://www.youtube.com/user/dominikrozporka
a dejte jeste tu: http://www.youtube.com/user/VirtualRecordsCzSk
±0
 
http://samp.napady.net/
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.10.2013 14:16
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Nastav si hammer tak aby používal zhlt (hlcsg, hlbsp,...):
http://tvorbamap....ticle_id=2
Pokud nemáš zhlt, můžeš si je stáhnout např. jako součást základního balíčku:
http://tvorbamap....nload_id=1
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Dominik Rozporka
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.10.2013 21:39
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 13
Založený: 27.10.13

moc dekuju aspon error mi to uz nepise
ale po nacteni mapy se mi sekne celi counter strike 1.6
a musim to vypnout pres spravce uloh
prosim pomoc jak to udelat aby mi ta mapa fungovala?
tady je kdyztak co mi to psalo pri kompilaci:
Spoiler:
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\VALVEH~1\hlcsg.exe "C:\Users\Dominik Rozporka\Desktop\mapy\de_rats_water"
Entering C:\Users\Dominik Rozporka\Desktop\mapy\de_rats_water.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.02 seconds)
SetModelCenters:
(0.01 seconds)
CSGBrush:
(0.04 seconds)

Using Wadfile: \hlds\cstrike\de_rats.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (66 textures in wad)
Using Wadfile: \hlds\cstrike\prodigy.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \hlds\cstrike\cstrike.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\ajawad.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\de_piranesi.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (160 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\minecraft.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (38 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\prodigy.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\jos.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\itsitaly.wad
- Contains 1 used texture, 25.00 percent of map (99 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\cs_dust.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\torntextures.wad
- Warning: Larger than expected texture (240172 bytes): 'TK_STONEWALLHI'
- Warning: Larger than expected texture (306812 bytes): 'TK_CLAYROOF'
- Warning: Larger than expected texture (272812 bytes): '{TK_PLANTLG'
- Warning: Larger than expected texture (327212 bytes): '{TK_PLANTSM'
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): 'TK_TORNMAP'
- Contains 3 used textures, 75.00 percent of map (162 textures in wad)
Using Wadfile: \counter-strike 1.6\cstrike\tswad.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (29 textures in wad)
Including Wadfile: \valve hammer editor\zhlt.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (8 textures in wad)

Warning: More than 8 wadfiles are in use. (13)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.


Texture usage is at 0.05 mb (of 4.00 mb MAX)
0.18 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\VALVEH~1\hlbsp.exe "C:\Users\Dominik Rozporka\Desktop\mapy\de_rats_water"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] Error: Exceeded MAX_LEAF_FACES
Description: This error is almost always caused by an invalid brush, by having huge rooms, or scaling a texture down to extremely small values (between -1 and 1)
Howto Fix: Find the invalid brush. Any imported prefabs, carved brushes, or vertex manipulated brushes should be suspect


----- END hlbsp -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\VALVEH~1\hlvis.exe "C:\Users\Dominik Rozporka\Desktop\mapy\de_rats_water"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Users\Dominik Rozporka\Desktop\mapy\de_rats_water.log for the cause.

----- END hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\VALVEH~1\hlrad.exe "C:\Users\Dominik Rozporka\Desktop\mapy\de_rats_water"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Users\Dominik Rozporka\Desktop\mapy\de_rats_water.log for the cause.

----- END hlrad -----




dejte mi odber: http://www.youtube.com/user/dominikrozporka
a dejte jeste tu: http://www.youtube.com/user/VirtualRecordsCzSk
±0
 
http://samp.napady.net/
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.10.2013 15:40
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

SolidBSP [hull 0] Error: Exceeded MAX_LEAF_FACES
Description: This error is almost always caused by an invalid brush, by having huge rooms, or scaling a texture down to extremely small values (between -1 and 1)

Už podle popisu - moc velký scale (nebo moc malý, tady je čeština ošemetná). Občas to bývá něco jiného, ale převážně je to tohle. Pokud to nenajdeš, pošli .rmf.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Dominik Rozporka
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.10.2013 17:11
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 13
Založený: 27.10.13

vubec nevim jaky scale nerozumim tomu
pls oprav mi mapu tak aby sli nacist nebo nekdo jinej:
http://uloz.to/x1...-water-rmf
a poslete mi ji a reknete mi jak ste to udelali prosim
dejte mi odber: http://www.youtube.com/user/dominikrozporka
a dejte jeste tu: http://www.youtube.com/user/VirtualRecordsCzSk
±0
 
http://samp.napady.net/
Backup
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.10.2013 19:57
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Aha tak v tomhle případě je to způsobené tou jednou obří místností. Máš pár možností jak to opravit:
> zmenšit tu místnost, aby nebyla přes celou mapu
> dát větší scale textur
> místo textur stěn dát texturu sky (to by myslím taky mělo fungovat)
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Dominik Rozporka
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.10.2013 19:31
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 13
Založený: 27.10.13

dobre zkusim sky ale nevim co je to scale co to je scale?
dejte mi odber: http://www.youtube.com/user/dominikrozporka
a dejte jeste tu: http://www.youtube.com/user/VirtualRecordsCzSk
±0
 
http://samp.napady.net/
Gordon Freeman
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.10.2013 20:17
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

Scale je velikost textůry.
http://tvorbamap....icle_id=49
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
Dominik Rozporka
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.10.2013 07:21
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 13
Založený: 27.10.13

Backup mi hodne pomohl moc dekuju funguje to :)
dejte mi odber: http://www.youtube.com/user/dominikrozporka
a dejte jeste tu: http://www.youtube.com/user/VirtualRecordsCzSk
±0
 
http://samp.napady.net/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 3

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes