tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
PROBLÉM : Po kompilácií sa mapa neotvorí
aReDoNe
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.11.2013 01:06
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

Na úvod by bolo dobré asi povedať že som sa vrátil k mappingu a požiadali ma spraviť nejakú surf mapu.. (Aj tak som stále noobka s Hammerom .. viď zhatovanosť)
Tak som sa do toho pustil a pri teste po kompilácií (keď zapnem v CSku mapu) tak mi vypne Csko (error nenapíše)
Mal som tam LEAK a vďaka článku som ho našiel a opravil...
Svetlo tam mám, kompilujem na EXPERTa a mám dodatočne -wadinclude EgiptoMZ.wad
CT spawn mám a ďalej netuším v čom by mohla byť chyba... :/

Preto prikladám LOG a screen...

img11.imageshack.us/img11/3172/kgw0.png

LOG:
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files (x86)\Counter Strike 1.6"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~2\All\Programy\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\program files (x86)\all\programy\hammer\maps\surf_aredonia" -wadinclude EgiptoMZ.wad

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~2\All\Programy\hammer\hlcsg.exe "c:\program files (x86)\all\programy\hammer\maps\surf_aredonia"-wadinclude EgiptoMZ.wad
Entering c:\program files (x86)\all\programy\hammer\maps\surf_aredonia.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
[EgiptoMZ.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...50%...60%...70%... (0.01 seconds)
SetModelCenters:
30%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...50%...60%...70%... (0.06 seconds)

Including Wadfile: \program files (x86)\all\programy\hammer\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 7.69 percent of map (8 textures in wad)
Including Wadfile: \program files (x86)\counter strike 1.6\cstrike\egiptomz.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'EGIPTO1MZ'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'EGIPTO2MZ'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'EGIPTO4MZ'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'EGIPTO25MZ'
- Warning: Larger than expected texture (1393452 bytes): 'EGIPTO30MZ'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'EGIPTO32MZ'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'EGIPTO34MZ'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'EGIPTO35MZ'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'EGIPTO36MZ'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'EGIPTO37MZ'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'EGIPTO38MZ'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'EGIPTO39MZ'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'EGIPTO40MZ'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'EGIPTO49MZ'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'EGIPTO50MZ'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'EGIPTO51MZ'
- Contains 12 used textures, 92.31 percent of map (65 textures in wad)

Texture usage is at 2.26 mb (of 4.00 mb MAX)
0.10 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~2\All\Programy\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\program files (x86)\all\programy\hammer\maps\surf_aredonia"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~2\All\Programy\hammer\hlbsp.exe "c:\program files (x86)\all\programy\hammer\maps\surf_aredonia"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 295 (0.01 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\program files (x86)\all\programy\hammer\maps\surf_aredonia.prt'
SolidBSP [hull 1] 274 (0.01 seconds)
SolidBSP [hull 2] 276 (0.01 seconds)
SolidBSP [hull 3] 270 (0.01 seconds)
0.12 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~2\All\Programy\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "c:\program files (x86)\all\programy\hammer\maps\surf_aredonia"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~2\All\Programy\hammer\hlvis.exe "c:\program files (x86)\all\programy\hammer\maps\surf_aredonia"
185 portalleafs
605 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


BasePortalVis:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.03 seconds)
LeafThread:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.70 seconds)
average leafs visible: 128
g_visdatasize:4463 compressed from 4440
0.77 seconds elapsed

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~2\All\Programy\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "c:\program files (x86)\all\programy\hammer\maps\surf_aredonia"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~2\All\Programy\hammer\hlrad.exe "c:\program files (x86)\all\programy\hammer\maps\surf_aredonia"

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'C:\PROGRA~2\All\Programy\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\PROGRA~2\All\Programy\hammer\lights.rad']

785 faces
Create Patches : 5675 base patches
0 opaque faces
64152 square feet [9237913.00 square inches]
3 direct lights

BuildFacelights:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.41 seconds)
visibility matrix : 1.9 megs
BuildVisLeafs:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (2.35 seconds)
MakeScales:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.86 seconds)
SwapTransfers:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.06 seconds)
Transfer Lists : 10974398 : 10.97M transfers
Indices : 5134248 : 4.90M bytes
Data : 43897592 : 41.86M bytes
Bounce 1 GatherLight:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.25 seconds)
FinalLightFace:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.20 seconds)
5.19 seconds elapsed

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files (x86)\all\programy\hammer\maps\surf_aredonia.bsp" "C:\Program Files (x86)\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\surf_aredonia.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files (x86)\all\programy\hammer\maps\surf_aredonia.pts" "C:\Program Files (x86)\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\surf_aredonia.pts"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: +map "surf_aredonia" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1



Ešte ma napadlo priložiť súbor aby ste sa nato mohli pozrieť sami ;D
http://www.mediaf...edonia.zip
Upravil/a aReDoNe dne 28.11.2013 00:16
__________________________________________
Občas píšem kraviny, stačí ignorovať ;D
±0
 
aReDoNe
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.11.2013 20:30
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

Prosím pomožte potrebujem to súrne...
Upravil/a aReDoNe dne 27.11.2013 21:54
__________________________________________
Občas píšem kraviny, stačí ignorovať ;D
±0
 
XXL_cz
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.11.2013 18:55
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Sorry za můj minulej přízpěvek, nevšim sem si že už jsou spawny od sebe 64 jednotek. A co ti to dělá za problém? Mě se to normálně zaplo a nic sem na mapě po stažení neměnil.

img27.imageshack.us/img27/3452/01om.jpg
Upravil/a XXL_cz dne 28.11.2013 18:55
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
aReDoNe
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.11.2013 19:52
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

XXL_cz napsal:
Sorry za můj minulej přízpěvek, nevšim sem si že už jsou spawny od sebe 64 jednotek. A co ti to dělá za problém? Mě se to normálně zaplo a nic sem na mapě po stažení neměnil.

img27.imageshack.us/img27/3452/01om.jpg

;OOO čože... počkaj, to nechápem..
Ja to proste zapnem a vypne mi Csko :/
No aj tak ďíky za info
Možeš prosím priložiť BSPčko chcem zistiť či nemam problém hammere.. (Ale však som to minimálne 5 krát kontroloval a chybu tam nevidím - a mám to hneď v Céčku čiže problém s dlhou cestou byť nemôže..)
Ešte ma napadlo, idem skúsiť stiahnuť iné Csko, možno je to tím :D
EDIT: Neviem čo s tým je, nejde to na každom Csku či steamovom alebo nonsteamovom...
Nejaké nápady? :/
Upravil/a aReDoNe dne 29.11.2013 00:48
__________________________________________
Občas píšem kraviny, stačí ignorovať ;D
±0
 
XXL_cz
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.12.2013 23:12
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Sorry že reaguju pozdě, přikládám to BSP.

A viděl sem v check for problems (alt+p) problém s texturou. (natáhlá v 1 směru do nekonečna) Nevim jestli to bude ten problém, možná to starší compilátory nežerou.
XXL_cz přiložil následujíci soubor:
surf_aredonia2.bsp
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
aReDoNe
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.12.2013 19:15
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

XXL_cz napsal:
Sorry že reaguju pozdě, přikládám to BSP.

A viděl sem v check for problems (alt+p) problém s texturou. (natáhlá v 1 směru do nekonečna) Nevim jestli to bude ten problém, možná to starší compilátory nežerou.


Ked spustím tvoje bsp tak mi to ide, myslíš že je to problém tých Rad Vis, ... ? Ak hej, mohol by si my sem prilozit zipko s nimi?
(mám balíček od tvorba map a nejde to)
__________________________________________
Občas píšem kraviny, stačí ignorovať ;D
±0
 
aReDoNe
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.12.2013 20:21
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

OPRAVENE! Stiahol som si iny hammer a ide to :)
Asi mate v balicku chybu...
__________________________________________
Občas píšem kraviny, stačí ignorovať ;D
±0
 
XXL_cz
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.12.2013 21:12
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Já používám VHLT Kompilátory, základní balíček má staré ZHLT Kompilátory. Hammerem to není, ale toto se často liší. Jestli máš teď Quake Tools tak sis moc nepomohl.

Tady je článek jak použít VHLT.
Poslední nedávná verze má citelné vylepšení kvality světel. (nedělají se ostré okraje na hranách sousedních polygonů když textura navazuje)
Upravil/a XXL_cz dne 02.12.2013 21:15
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
aReDoNe
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2013 15:16
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

Mám znovu ďalší problém, keď teraz skompilujem mapu a zapnem ju v csku tak mi napíše file read failure a neviem čo s tým...
Predtým to išlo ;( Naštavalo ma to až tak že som zmazal celú mapu (5 hodín práce je preč) .. Môžete niekto pomôcť?
- Leak tam není
- Check for problems nič neukáže
- Kompilácia na EXPERTa mi nejde, na konci mi ukáže že Systém Windows nemôže nájsť zadanú cestu; Pokračovať - pričom cesty mám uvedené správne ( napr.: C:\csko ; C:\hammer)
Upravil/a aReDoNe dne 07.12.2013 15:17
__________________________________________
Občas píšem kraviny, stačí ignorovať ;D
±0
 
aReDoNe
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 13.12.2013 17:21
Člen

Hodnocení: -28 (37%)
Příspěvek: 88
Založený: 06.03.12

Nejaka pomoc?
__________________________________________
Občas píšem kraviny, stačí ignorovať ;D
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 7

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes