PROBLÉM!! ZAPLATÍM ZA POMOC!
|
Tomishe |
Přidané 14.05.2014 22:48
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 5
Založený: 25.02.14
|
Zdravím,
Obracím se už z depresí, dělal sem do školy projekt pro mě důležitý, mapu kterou sem celou nějak vyrobil do podoby chodby. Stálo mě to kupu práce, předtím jsem nějakou zkušenost s mapováním měl, ale ne moc velkou. Zjistil jsem že jsem tam nejspíše použil moc modelu, nebo nevím. Mapa prostě funguje, ale problém je že se seká na všech ostatních pc, než u mě kde jsem jí vytvořil. Strašně hodně seká. Obracím se proto s dotazem, zda by nebyl ochotný se mi na to někdo podívat, a dostat to do podoby aby se to tak nesekalo. Byl bych ochotný za to něco zaplatit. Pokud bys měl zájem ozvi se, jinak se v tom budu topit ještě snad 100 nocí než se to ve škole rozjede.
skype: tomishek23
Pokud by byl ochotný mi někdo pomoci, a zároveň si takto nějakou stovku přivydělat. Budu rád! Ozvěte se.
Upravil/a Tomishe dne 30.08.2014 22:57 |
|
|
|
Dominio |
Přidané 15.05.2014 00:09
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Zdravím Tě,
problém bude pravděpodobně s optimalizací mapy. CSko jede na starým enginu a moc najednou toho nezvládne. Doporučuji ti přečíst tyto dva články: r_speeds Optimalizace CSG & VIS.
Díky tomu by jsi měl pochopit základy vykreslování enginu a zjistit, kde má tvá mapa nedostatky v optimalizaci. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 15.05.2014 10:43
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Třeba se mu jen nezkompiloval RAD. Já bych se na to i podíval, ale teď o svaťáku moc času nemám. Možná večer.
Upravil/a XXL_cz dne 15.05.2014 10:46
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Tomishe |
Přidané 15.05.2014 22:26
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 5
Založený: 25.02.14
|
Tak to máme problém, wpoly místy mám až 6000... Místy třeba jen 1000, ale někde to háže dost. Půjde s tím ještě něco dělat? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 15.05.2014 23:12
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Kompiluje se tam VIS a RAD? V mapě musí být stíny. Já to nepoznám protože tam je taká horda WADů (textur) kterou nemám, že sem musel celej seznam z mapy smazat abych jí mohl vůbec zapnout.
EDIT: Zkoušel jsem to překompilovat a error tam nebyl. Takže to bude asi problém v tom, že v mapě nemáš žádné světla (entita light) a proto nemáš zkompilované RAD ani VIS.
Vyřešit by to mělo jít tím, že rozmístíš po mapě světla, aby se dal skompilovat RAD a VIS. To ale trvá dýl, někdy to vypadá že se to seklo.
Upravil/a XXL_cz dne 15.05.2014 23:14
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Tomishe |
Přidané 17.05.2014 18:52
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 5
Založený: 25.02.14
|
Klidně to přetexturuju, to už problém není. Dneska zkusím ty světla udělat, a překompilovat to. Těch 6000 wpoly mě straší celkem. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 17.05.2014 19:27
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
To by mělo pak klesnout. Na to je ten VIS - Rozdělí mapu na hodně oblastí a když je nevidíš, tak se nevykreslují. To by taky mělo pomoct v tom, aby se to ostatním nesekalo.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Tomishe |
Přidané 20.05.2014 00:54
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 5
Založený: 25.02.14
|
Jsem si s tím marný, myslíš že bys mi to mohl zkusit překompilovat?
Zkoušel jsem světla, a kompilovat.
Místy jsem na wpoly 5000 cca, a někde třeba jen kolem 1000. Ale pořád to často skáče až na 3000 a více.
Zkoušel jsem i nějaké úseky přetexturovat, a projít jen ten úsek, ale i tak tam to wpoly bylo vysoké...
Upravil/a Tomishe dne 20.05.2014 22:32 |
|
|
|
Smajlos |
Přidané 11.06.2014 21:52
|
Člen
Hodnocení: -37 (25%) Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12
|
máš tam veľa prefarbov, nie modelov.
Upravil/a Smajlos dne 13.06.2014 19:34 |
|
|