tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
+1


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


25.07.2022 09:31:53
Mapping pořád žije :)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Černé stíny
RokolXVII
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2014 14:25
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 5
Založený: 31.12.14

Zdravím, nedávno jsem se začal učit pracovat v hammeru a rozhodl jsem se udělat nějakou svojí mapu, kde si všechno protrénuju. Ale když jsem do ní dal skybox a light_environment, stíny, které na té mapě jsou, jsou úplně černé a nejde v nich nic vidět kromě hráčů: http://jpeg.cz/im.../y62VN.jpg. Nevíte někdo, čím by to mohlo být, popř. jak to opravit, abych stíny měl normální?
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2014 15:19
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Vypadá to, že jsi nezkompiloval RAD. Máš při kompilování zaškrtnuté aby se kompiloval jak BSP, VIS tak i RAD?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Smajlos
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2014 16:26
Člen

Hodnocení: -37 (25%)
Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12

nezdá sa my, že keby nezkompiloval RAD by mu urobilo čierne plochy,
skvôršie by nikde nebol tieň a cela mapa by bola dosť svetla.
-1
 
RokolXVII
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2014 16:41
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 5
Založený: 31.12.14

Backup napsal:
Vypadá to, že jsi nezkompiloval RAD. Máš při kompilování zaškrtnuté aby se kompiloval jak BSP, VIS tak i RAD?


Kompiluju všechno na normal, světlo jsem nastavoval v 45° úhlu.
±0
 
Gordon Freeman
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2014 17:02
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

Musíš nastavit jak barvu a světlost světla tak i barvu a světlost stínů.
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
RokolXVII
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2014 18:40
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 5
Založený: 31.12.14

Tak barvu a brightness mám nastavenou na defaultu.. zkusil jsem to měnit, ale pořád stejný výsledek.
±0
 
Gordon Freeman
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2014 20:31
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

Hoď sem výpis z kompilace.
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
RokolXVII
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.01.2015 01:52
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 5
Založený: 31.12.14

Tady je:
Spoiler:



CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_butterfly/knife_butterfly.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_bayonet/knife_bayonet.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_ct/knife_ct.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_flip/knife_flip.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_gut/knife_gut.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_karam/karam.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_m9_bay/knife_m9_bay.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_t/knife_t.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_tactical/knife_tactical.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/mach_m249para/m249.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/mach_negev/mach_negev.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_223/pist_223.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_cz_75/pist_cz_75.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_deagle/pist_deagle.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_elite/m9a1.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_fiveseven/fiveseven.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_glock18/pist_glock18.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_hkp2000/pist_hkp2000.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_p250/p250.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_tec9/pist_tec9.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_ak47/ak47.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_aug/rif_aug.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_famas/rif_famas.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_galilar/rif_galilar.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_m4a1/rif_m4a1.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_m4a1_s/rif_m4a1_s.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_sg556/rif_sg556.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/shot_mag7/shot_mag7.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/shot_nova/shot_nova.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/shot_sawedoff/shot_sawedoff_01.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/shot_xm1014/shot_xm1014.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_bizon/bizon.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_mac10/smg_mac10_1.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_mp7/smg_mp7.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_mp9/smg_mp9.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_p90/smg_p90.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_ump45/smg_ump45.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/snip_awp/awp.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/snip_g3sg1/snip_g3sg1.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/snip_scar20/snip_scar20.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/snip_ssg08/snip_ssg08.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/snip_ssg08/snip_ssg08_scope.vmt.
materialPath: C:\Program Files\Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\materials
Loading C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\sdk_content\maps\de_dustystronghold.vmf
Map revision 35
fixing up env_cubemap materials on brush sides...
0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10**** leaked ****
Entity info_player_counterterrorist (992.00 -1040.00 1.00) leaked!
Processing areas...done (0)
Building Faces...done (0)
Chop Details...done (0)
Find Visible Detail Sides...done (0)
Merging details...done (0)
FixTjuncs...
PruneNodes...
WriteBSP...
done (0)
Finding displacement neighbors...
Finding lightmap sample positions...
Displacement Alpha : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Building Physics collision data...
done (0) (25242 bytes)
Placing detail props : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Compacting texture/material tables...
Reduced 55 texinfos to 39
Reduced 5 texdatas to 5 (109 bytes to 109)
Writing C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\sdk_content\maps\de_dustystronghold.bsp
1 second elapsed



2 threads
reading c:\program files\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\sdk_content\maps\de_dustystronghold.bsp
reading c:\program files\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\sdk_content\maps\de_dustystronghold.prt
LoadPortals: couldn't read c:\program files\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\sdk_content\maps\de_dustystronghold.prt
±0
 
Smajlos
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.01.2015 09:37
Člen

Hodnocení: -37 (25%)
Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12

mas tam chybu Entity info_player_counterterrorist (992.00 -1040.00 1.00) leaked!
bud mas entitu mimo mapy, alebo mas dakde v mape "dieru" pri entite T spawnu

Som chcel ešte pridať odkaz jak to vyriešiť, no ale si ma už predbehol :)
Upravil/a Smajlos dne 01.01.2015 20:57
+1
 
Gordon Freeman
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.01.2015 19:11
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

http://tvorbamap....icle_id=69
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
+1
 
Vytvaří se
RokolXVII
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.01.2015 13:54
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 5
Založený: 31.12.14

Díky moc, jsem kvůli tomu, že tu mapu budu ještě zvětšovat leaky neřešil a nevěděl jsem, že to na to má vliv. Už jsem to odstranil a stíny mám v pořádku. Ještě jednou díky :).
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 948
bullet.gif Nejnovější člen: Cursor