tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
±0


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


04.08.2019 02:22:52
LOL na serveru je 9 lidí? v půl třetí? To tam chodí hrát boti ve volném čase? :D
+1


30.06.2019 15:36:19
Tak co říkáte na Xen z Black mesy, lidi?
+1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Černé stíny
RokolXVII
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2014 14:25
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 5
Založený: 31.12.14

Zdravím, nedávno jsem se začal učit pracovat v hammeru a rozhodl jsem se udělat nějakou svojí mapu, kde si všechno protrénuju. Ale když jsem do ní dal skybox a light_environment, stíny, které na té mapě jsou, jsou úplně černé a nejde v nich nic vidět kromě hráčů: http://jpeg.cz/im.../y62VN.jpg. Nevíte někdo, čím by to mohlo být, popř. jak to opravit, abych stíny měl normální?
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2014 15:19
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Vypadá to, že jsi nezkompiloval RAD. Máš při kompilování zaškrtnuté aby se kompiloval jak BSP, VIS tak i RAD?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Smajlos
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2014 16:26
Člen

Hodnocení: -37 (25%)
Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12

nezdá sa my, že keby nezkompiloval RAD by mu urobilo čierne plochy,
skvôršie by nikde nebol tieň a cela mapa by bola dosť svetla.
-1
 
RokolXVII
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2014 16:41
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 5
Založený: 31.12.14

Backup napsal:
Vypadá to, že jsi nezkompiloval RAD. Máš při kompilování zaškrtnuté aby se kompiloval jak BSP, VIS tak i RAD?


Kompiluju všechno na normal, světlo jsem nastavoval v 45° úhlu.
±0
 
Gordon Freeman
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2014 17:02
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

Musíš nastavit jak barvu a světlost světla tak i barvu a světlost stínů.
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
RokolXVII
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2014 18:40
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 5
Založený: 31.12.14

Tak barvu a brightness mám nastavenou na defaultu.. zkusil jsem to měnit, ale pořád stejný výsledek.
±0
 
Gordon Freeman
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.12.2014 20:31
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

Hoď sem výpis z kompilace.
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
RokolXVII
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.01.2015 01:52
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 5
Založený: 31.12.14

Tady je:
Spoiler:



CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_butterfly/knife_butterfly.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_bayonet/knife_bayonet.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_ct/knife_ct.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_flip/knife_flip.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_gut/knife_gut.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_karam/karam.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_m9_bay/knife_m9_bay.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_t/knife_t.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_tactical/knife_tactical.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/mach_m249para/m249.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/mach_negev/mach_negev.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_223/pist_223.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_cz_75/pist_cz_75.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_deagle/pist_deagle.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_elite/m9a1.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_fiveseven/fiveseven.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_glock18/pist_glock18.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_hkp2000/pist_hkp2000.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_p250/p250.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_tec9/pist_tec9.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_ak47/ak47.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_aug/rif_aug.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_famas/rif_famas.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_galilar/rif_galilar.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_m4a1/rif_m4a1.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_m4a1_s/rif_m4a1_s.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_sg556/rif_sg556.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/shot_mag7/shot_mag7.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/shot_nova/shot_nova.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/shot_sawedoff/shot_sawedoff_01.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/shot_xm1014/shot_xm1014.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_bizon/bizon.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_mac10/smg_mac10_1.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_mp7/smg_mp7.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_mp9/smg_mp9.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_p90/smg_p90.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_ump45/smg_ump45.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/snip_awp/awp.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/snip_g3sg1/snip_g3sg1.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/snip_scar20/snip_scar20.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/snip_ssg08/snip_ssg08.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/snip_ssg08/snip_ssg08_scope.vmt.
materialPath: C:\Program Files\Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\materials
Loading C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\sdk_content\maps\de_dustystronghold.vmf
Map revision 35
fixing up env_cubemap materials on brush sides...
0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10**** leaked ****
Entity info_player_counterterrorist (992.00 -1040.00 1.00) leaked!
Processing areas...done (0)
Building Faces...done (0)
Chop Details...done (0)
Find Visible Detail Sides...done (0)
Merging details...done (0)
FixTjuncs...
PruneNodes...
WriteBSP...
done (0)
Finding displacement neighbors...
Finding lightmap sample positions...
Displacement Alpha : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Building Physics collision data...
done (0) (25242 bytes)
Placing detail props : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Compacting texture/material tables...
Reduced 55 texinfos to 39
Reduced 5 texdatas to 5 (109 bytes to 109)
Writing C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\sdk_content\maps\de_dustystronghold.bsp
1 second elapsed



2 threads
reading c:\program files\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\sdk_content\maps\de_dustystronghold.bsp
reading c:\program files\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\sdk_content\maps\de_dustystronghold.prt
LoadPortals: couldn't read c:\program files\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\sdk_content\maps\de_dustystronghold.prt
±0
 
Smajlos
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.01.2015 09:37
Člen

Hodnocení: -37 (25%)
Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12

mas tam chybu Entity info_player_counterterrorist (992.00 -1040.00 1.00) leaked!
bud mas entitu mimo mapy, alebo mas dakde v mape "dieru" pri entite T spawnu

Som chcel ešte pridať odkaz jak to vyriešiť, no ale si ma už predbehol :)
Upravil/a Smajlos dne 01.01.2015 20:57
+1
 
Gordon Freeman
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.01.2015 19:11
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

http://tvorbamap....icle_id=69
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
+1
 
Vytvaří se
RokolXVII
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.01.2015 13:54
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 5
Založený: 31.12.14

Díky moc, jsem kvůli tomu, že tu mapu budu ještě zvětšovat leaky neřešil a nevěděl jsem, že to na to má vliv. Už jsem to odstranil a stíny mám v pořádku. Ještě jednou díky :).
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 937
bullet.gif Nejnovější člen: HeathenCrayon41