Černé stíny
|
RokolXVII |
Přidané 31.12.2014 14:25
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 5
Založený: 31.12.14
|
Zdravím, nedávno jsem se začal učit pracovat v hammeru a rozhodl jsem se udělat nějakou svojí mapu, kde si všechno protrénuju. Ale když jsem do ní dal skybox a light_environment, stíny, které na té mapě jsou, jsou úplně černé a nejde v nich nic vidět kromě hráčů: http://jpeg.cz/im.../y62VN.jpg. Nevíte někdo, čím by to mohlo být, popř. jak to opravit, abych stíny měl normální? |
|
|
|
Backup |
Přidané 31.12.2014 15:19
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Vypadá to, že jsi nezkompiloval RAD. Máš při kompilování zaškrtnuté aby se kompiloval jak BSP, VIS tak i RAD? |
|
|
|
Smajlos |
Přidané 31.12.2014 16:26
|
Člen
Hodnocení: -37 (25%) Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12
|
nezdá sa my, že keby nezkompiloval RAD by mu urobilo čierne plochy,
skvôršie by nikde nebol tieň a cela mapa by bola dosť svetla. |
|
|
|
RokolXVII |
Přidané 31.12.2014 16:41
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 5
Založený: 31.12.14
|
Backup napsal:
Vypadá to, že jsi nezkompiloval RAD. Máš při kompilování zaškrtnuté aby se kompiloval jak BSP, VIS tak i RAD?
Kompiluju všechno na normal, světlo jsem nastavoval v 45° úhlu. |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 31.12.2014 17:02
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
Musíš nastavit jak barvu a světlost světla tak i barvu a světlost stínů.
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
RokolXVII |
Přidané 31.12.2014 18:40
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 5
Založený: 31.12.14
|
Tak barvu a brightness mám nastavenou na defaultu.. zkusil jsem to měnit, ale pořád stejný výsledek. |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 31.12.2014 20:31
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
Hoď sem výpis z kompilace.
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
RokolXVII |
Přidané 01.01.2015 01:52
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 5
Založený: 31.12.14
|
Tady je:
Spoiler: [ZobrazitSchovat]
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_butterfly/knife_butterfly.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_bayonet/knife_bayonet.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_ct/knife_ct.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_flip/knife_flip.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_gut/knife_gut.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_karam/karam.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_m9_bay/knife_m9_bay.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_t/knife_t.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/knife_tactical/knife_tactical.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/mach_m249para/m249.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/mach_negev/mach_negev.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_223/pist_223.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_cz_75/pist_cz_75.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_deagle/pist_deagle.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_elite/m9a1.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_fiveseven/fiveseven.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_glock18/pist_glock18.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_hkp2000/pist_hkp2000.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_p250/p250.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/pist_tec9/pist_tec9.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_ak47/ak47.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_aug/rif_aug.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_famas/rif_famas.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_galilar/rif_galilar.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_m4a1/rif_m4a1.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_m4a1_s/rif_m4a1_s.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/rif_sg556/rif_sg556.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/shot_mag7/shot_mag7.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/shot_nova/shot_nova.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/shot_sawedoff/shot_sawedoff_01.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/shot_xm1014/shot_xm1014.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_bizon/bizon.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_mac10/smg_mac10_1.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_mp7/smg_mp7.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_mp9/smg_mp9.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_p90/smg_p90.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/smg_ump45/smg_ump45.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/snip_awp/awp.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/snip_g3sg1/snip_g3sg1.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/snip_scar20/snip_scar20.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/snip_ssg08/snip_ssg08.vmt.
CustomMaterialManager: Cached KeyValues materials/models/weapons/v_models/snip_ssg08/snip_ssg08_scope.vmt.
materialPath: C:\Program Files\Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\materials
Loading C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\sdk_content\maps\de_dustystronghold.vmf
Map revision 35
fixing up env_cubemap materials on brush sides...
0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10**** leaked ****
Entity info_player_counterterrorist (992.00 -1040.00 1.00) leaked!
Processing areas...done (0)
Building Faces...done (0)
Chop Details...done (0)
Find Visible Detail Sides...done (0)
Merging details...done (0)
FixTjuncs...
PruneNodes...
WriteBSP...
done (0)
Finding displacement neighbors...
Finding lightmap sample positions...
Displacement Alpha : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Building Physics collision data...
done (0) (25242 bytes)
Placing detail props : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Compacting texture/material tables...
Reduced 55 texinfos to 39
Reduced 5 texdatas to 5 (109 bytes to 109)
Writing C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\sdk_content\maps\de_dustystronghold.bsp
1 second elapsed
2 threads
reading c:\program files\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\sdk_content\maps\de_dustystronghold.bsp
reading c:\program files\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\sdk_content\maps\de_dustystronghold.prt
LoadPortals: couldn't read c:\program files\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\sdk_content\maps\de_dustystronghold.prt
|
|
|
|
Smajlos |
Přidané 01.01.2015 09:37
|
Člen
Hodnocení: -37 (25%) Příspěvek: 73
Založený: 13.04.12
|
mas tam chybu Entity info_player_counterterrorist (992.00 -1040.00 1.00) leaked!
bud mas entitu mimo mapy, alebo mas dakde v mape "dieru" pri entite T spawnu
Som chcel ešte pridať odkaz jak to vyriešiť, no ale si ma už predbehol
Upravil/a Smajlos dne 01.01.2015 20:57 |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 01.01.2015 19:11
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
http://tvorbamap....icle_id=69
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
RokolXVII |
Přidané 02.01.2015 13:54
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 5
Založený: 31.12.14
|
Díky moc, jsem kvůli tomu, že tu mapu budu ještě zvětšovat leaky neřešil a nevěděl jsem, že to na to má vliv. Už jsem to odstranil a stíny mám v pořádku. Ještě jednou díky . |
|
|